Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"

Vierailija
23.08.2023 |

"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.

- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.

Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.

Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.

- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…

Kommentit (1130)

Vierailija
1081/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa yhtä fiksulta kuin Maisa Torppa.

Vierailija
1082/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti muistuttaa paljon Johanna Teetä, näöltä, puhetyyliltä, sekoiluiltaan, tissityrkytykseltään. Tyttö parka. Yleensä korkeaotsaiset ovat älykkäitä. Poikkeus vahvistaa säännön.

Älykkäätkin sekoilevat. Muistellaanpas erästä asianajajaa, oliko Lampela tai jotain. Sekoili sen kiinteistövälittäjämuijan kanssa, Danuta vai mikä se oli.

Lähiöräkälöissä istuu usein joku professori tai kirjailija, yliopisto-opinnot takana, kaikki päällisin puolin hyvin, mutta niin vaan viina vie ja saluuna kutsuu.

Itse tunnen erään lääkärin, jolla menestyksekäs ura takana, mutta nykyään tekee kuulemma "diagnooseja" muutaman kaljan jälkeen. Ja onpas toinenkin, meribiologi, joka jätti kolme lastaan ja vaimonsa ja lähti mieron tielle. Aika surkea näky, kun viimeksi tuli vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iidassa huolestuttaa se, että puristaa tissivakoaan niin tiukaksi, että tulee vielä kuolio (tai silikonit poksahtaa).

Moni poistattaa nykyään näitä ongelmien vuoksi. Iidalla ne tosiaan on puristettu kaulaan kiinni, luonnottomat hirvitykset. :D

Miksi luulet että ketään kiinnostaa sun mielipide iidan rinnoista? :D

Miksi ketään kiinnostaa sinun fanituksesi Iidaa kohtaan? :D

Sinua kovastikin. Lisäksi iidan ryntäät, käypä vähän katsomassa kuvia ja tule taas haukkumaan. 😂😂😂

Sanoin että moni poistattaa ne. Harmi kun idolillasi ei ole älyä poistattaa. 🤭

Miksi poistaisi jos sellaisia edes on, jos niistä itse tykkää. 🤭 luuletko iidan olevan olemassa toteuttaakseen sun ulkonäkötoiveita. 🤭 aikamoiset kuvitelmat sulla.

Narsistithan kuvittelee voivansa määrätä jopa tuntemattomien ulkonäöstä.

Anteeksi, kaikkienhan täytyisi kehua silikoneja, vaikka ne on naurettavia palloja. 😂😂😂

Miksi pitäisi? 😅

Eihän kukaan kehu rumaa naamaasikaan.

Minua on kehuttu kauniiksi ja söpöksi. Onko sinua vai miksi olet laittanut huulet ja muut tekojutut, kuten Iida. 😂

Joo, jotta olisit levittänyt lettuasi, ei muuten. Näethän sen peilistäkin että olet ruma ulkoa ja sisältä. Ei minulla ole tekojuttuja.😂

Minä en ole helppo, kuten Iida ja sinä. Miehet kunnioittavat naisia, jotka ei näytä bimboilta. Voi olla toki uutinen teille. 😄

Totta, traumatisoitunut frigidi harvoin jakaa väliään kellekään. Ei sillä, että kukaan sitä sulta edes tahtoisi. Siksi oletkin täällä katkerana haukkumassa seksiä harrastavia naisia.

Apua on saatavilla, ota rohkeasti vastaan.

Eli nainen joka ei ole välittömästi tennarit taivasta kohti on frigidi???

Eli ihanne on joku Ida joka on muokannut itsestään naisen karikatyyrin ja käyttäytyy kuin mullkut loppuis maailmasta tällä sekunnilla ja jos jää valkkaamaan jää ilman.

Vierailija
1084/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Iidahan on vasta lapsi. Säälittää kun ton ikäinen hakeutuu julkisuuden hampaisiin ja keski-ikäset sedät ja tämmöiset 3kymppiset jolpit manipuloi ja pyörittää panon toivossa.

19v ei ole vielä aikuinen, ottaa asiat paljon raskaammin ja tosissaan kuin aikuinen, voi olla vakavia seurauksia tolla että pyörii julkisuudessa vanhempien saalistajien keskellä, ja saa vielä päälleen naurut. 😔

Tekis mieli halata ja vetää se turvaan tuolta julkisuudesta.

T. 20v tytön äiti

Vierailija
1085/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti muistuttaa paljon Johanna Teetä, näöltä, puhetyyliltä, sekoiluiltaan, tissityrkytykseltään. Tyttö parka. Yleensä korkeaotsaiset ovat älykkäitä. Poikkeus vahvistaa säännön.

Älykkäätkin sekoilevat. Muistellaanpas erästä asianajajaa, oliko Lampela tai jotain. Sekoili sen kiinteistövälittäjämuijan kanssa, Danuta vai mikä se oli.

Lähiöräkälöissä istuu usein joku professori tai kirjailija, yliopisto-opinnot takana, kaikki päällisin puolin hyvin, mutta niin vaan viina vie ja saluuna kutsuu.

Itse tunnen erään lääkärin, jolla menestyksekäs ura takana, mutta nykyään tekee kuulemma "diagnooseja" muutaman kaljan jälkeen. Ja onpas toinenkin, meribiologi, joka jätti kolme lastaan ja vaimonsa ja lähti mieron tielle. Aika surkea näky, kun viimeksi tuli vastaan.

Ei kannata verrata silikoniblondia juristiin.

Vierailija
1086/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma ja läski vanha äijä kehtaa puhua noin nuoresta tytöstä.

Arttu on tyypillinen mieshuo ra jolla noussut kusi päähän. Ei kannattaisi nusutella kaikkea mikä liikkuu

Vierailija
1087/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iidassa huolestuttaa se, että puristaa tissivakoaan niin tiukaksi, että tulee vielä kuolio (tai silikonit poksahtaa).

Moni poistattaa nykyään näitä ongelmien vuoksi. Iidalla ne tosiaan on puristettu kaulaan kiinni, luonnottomat hirvitykset. :D

Sinua kovastikin. Lisäksi iidan ryntäät, käypä vähän katsomassa kuvia ja tule taas haukkumaan. 😂😂😂

Miksi poistaisi jos sellaisia edes on, jos niistä itse tykkää. 🤭 luuletko iidan olevan olemassa toteuttaakseen sun ulkonäkötoiveita. 🤭 aikamoiset kuvitelmat sulla.

Anteeksi, kaikkienhan täytyisi kehua silikoneja, vaikka ne on naurettavia palloja. 😂😂😂

Miksi pitäisi? 😅

Minua on kehuttu kauniiksi ja söpöksi. Onko sinua vai miksi olet laittanut huulet ja muut tekojutut, kuten Iida. 😂

Joo, jotta olisit levittänyt lettuasi, ei muuten. Näethän sen peilistäkin että olet ruma ulkoa ja sisältä. Ei minulla ole tekojuttuja.😂

Minä en ole helppo, kuten Iida ja sinä. Miehet kunnioittavat naisia, jotka ei näytä bimboilta. Voi olla toki uutinen teille. 😄

Totta, traumatisoitunut frigidi harvoin jakaa väliään kellekään. Ei sillä, että kukaan sitä sulta edes tahtoisi. Siksi oletkin täällä katkerana haukkumassa seksiä harrastavia naisia.

Eli ihanne on joku Ida joka on muokannut itsestään naisen karikatyyrin ja käyttäytyy kuin mullkut loppuis maailmasta tällä sekunnilla ja jos jää valkkaamaan jää ilman.

Näinpä. Iida kokee seuraukset. Mies käytti ja jätti. Kannattiko.

Vierailija
1088/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi selitellä itselleen vaikka mitä mutta Arttu on itse l o r t t o jolla ei olisi varaa vitsailla yhtään kenenkään kustannuksella

Vierailija
1089/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Iida ymmärrä itse olevansa se ainoa vitsi tässä?

Etkö ymmärrä ettei ketään kiinnosta kaltaisesi mt-potilaan mielipide iidasta tai tekemisistään? Tai yhtään mistään muustakaan.

Etkö ymmärrä että Iida on se ainoa mt-potilas tässä?

Vierailija
1090/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppämedian mainostemppu ihan täysin

Vierailija
1091/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voi selitellä itselleen vaikka mitä mutta Arttu on itse l o r t t o jolla ei olisi varaa vitsailla yhtään kenenkään kustannuksella

Olevinaan niin kuuluisa renttu rokkikukko, mutta tarvitsee hyväuskoisen nuoren heitukan jota pilkata jotta pääsee otsikoihin. Eihän hänestä olisi nyt yhtään mitään jos ei olisi iidan kanssa sekoillut.

Vierailija
1092/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? 😅

Näinpä. Iida kokee seuraukset. Mies käytti ja jätti. Kannattiko.

Mitäpä jos mulk kunsa vietävissä oleva mieslut ka joskus jättäisi panematta? Ei anna miehestä hyvää kuvaa jos panee about kaikkea mikä liikkuu

Vierailija
1093/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iidan kannattaisi mennä kouluun ja opiskella joku oikea ammatti. Näille julkisuudesta eläville tahtoo käydä huonosti.

Iida ja Helmi ovat samanlaisia.

Vierailija
1094/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan jättää julkisuus. Tai ei ainakaan avoimesti kertoa suhteistaan. 

Vierailija
1095/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että nainen on tietyn näköinen ja ehkä hiukan pölhö, sanottakoon vaikka silikoniblondi, ei mielestäni anna aihetta ivata häntä.

Tunnen ja tiedän vastaavia henkilöitä ja ovat kyllä lopunperin ihan normaaleja.

Sitä vastoin tuo rokkiporsas on sellainen ihminen kenen kanssa en viihtyisi sekuntiakaan.

Tunnen myös sen kaltaisia mänttejä, ja lyöminen tulisi heti, jos ei pystyisi poistumaan paikalta.

Ja kuka tässä julkisuutta hakee sammuneen "uran" jälkeen muuta kuin tuo antero.

Ihan nauratti, kun kertoi keskittyvänsä nyt uraansa. Niin mihin uraan?? Tuolla jo aikaisemmin tänne kirjoitin, että huvittavaa tässä on se, kun iida on tunnetumpi kuin tämä Arttu ja äijä kuvittelee olevansa joku isokin rokkistara vaikka on ihan nobody jopa iidaan verrattuna.

Vierailija
1096/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan jättää julkisuus. Tai ei ainakaan avoimesti kertoa suhteistaan. 

Muistan aikoinaan jonkun toimittajan sanoneen että roskalehdillä kuten hymy ja seiska, reportterit on oikein kouliintuneet haistamaan näitä "Iidoja", eli vähän yksinkertaisia, "vietävissä olevia" huomionhakuisia tyhjäpäitä, joiden tärkein ominaisuus on narsismi.

Narsismiin kuuluu häpeämättömyys. Narsisti ei ota "aikalisää" ja vetäydy nuolemaan haavojaan tai "ota opikseen" tai anna pölyn laskeutua Narsisti jatkaa raivopäänä eteenpäin ja aiheuttaa kohuja kohujen perään.

Muistan aikanaan BB-talon tuottajatiiminkin sanoneen, että he eivät halua BB- talon asukkaiden olevan fiksuja, lahjakkaita ja harkitsevia vaan vähän "pönttöjä" ja täynnä itseään.

Eli tämä on pitkälle laskelmoitua, kenestä tehdään roskalehtijulkkis.

Ihmiset haluavat kohuja ja naurunaihetta. He haluavat tuntea itsensä "paremmiksi" ja "älykkäämmiksi".

Vierailija
1097/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artsi on selkeästi narsisti. Kyllä mä silti voisin testaa kondista kerran. Harmi että ei ole kovin komea. No, jos on hauska niin riittää siihen hetkeen. Iida raukka, mutta sitä saa mitä tilaa.

Heh heh, itsekin juuri mietin että kyllä sitä Artsia kerran painaisi :D mutta vain kerran

Minimuna jää piiloon masun alle.

Vierailija
1098/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata verrata silikoniblondia juristiin.

Ei kannata antaa ymmärtää, että itselle tuntematon Ida olisi tyhmä. Ei ole älykkyydestä kiinni, kun ihminen sekoilee, oli pointtini.

Ja tuo "silikoniblondi" jo kertoo stereotyyppisen asenteesi. Hiusten vaalennusko on tyhmyyden merkki? Tai halu muokata vartaloaan? Itse pidän ennemminkin järkyttävinä kirjavia leimoja ympäri nuoren kauniin naisen kroppaa. Laserilla sitten kalliilla ja kivuliaasti niitä poistellaan. Tyhmyydestä voi tietenkin olla tässäkin toimintamallissa montaa mieltä.

Vierailija
1099/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kuvattu tuo suostumusvideo eli kumpikin on omasta tahdosta mukana p anemassa niin tuli vaan mieleen josko mies vähän nyt näpäyttää tyttöä näistä aikaisemmista haastejutuista?

Voi sanoa suoraan ja jättää kun haastetta ei voi laittaa.

Vierailija
1100/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mennyt tuo joku suostumusvideo ohi, mutta jos kyseessä on kuten kuvittelen, joku nauhoite Iidan ja artsien välillä, että suostutaan pa nemaan, niin mitä hemmettiä?

Ei tässä mikään aivonsa tuhonnut "rokkari" mitään näpäytä, on ollut vaan ainoa keino saada tu ssua.

19v tyttö ei välttämättä vielä ihan täysillä valoilla kulje joka tilanteessa, mut kyllä reilu kolmekymppisen pitäisi tajuta koska alkaa normaaliin elämään. Varsinkin kun tuo mukamuusikon ura ei kyllä elätä. Hetken aikaa varmaan saa seiskalta jotain pikkupalkkioita, mutta loppuu sekin aikanaan. Vai oliko tää niitä isin elätettäviä "staroja"..