Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekee mieli herkkuja koska kaipaan niin paljon rakkautta, läheisyyttä, nähdyksi tulemista. Mitä neuvoksi?

Vierailija
23.08.2023 |

Nyt ymmärsin sen.
Olen syönyt niin valtavasti sokeria sen jälkeen kun sydän murjottiin pahasti eikä hän koskaan oikeasti välittänyt minusta, niin kuin minä todella hänestä.
Jouduin pienentämään itseni ja hakemaan jostain mielihyvää.
Olen toipumaan päin hienosti.

Silti huomaan, että olen niin vailla jotain. Tekisi mieli taas syödä vain täyttääkseni sen tyhjiön.
Se on rakkaus ja läheisyys, jota kaipaan. Yhteys ihmiseen. Haluaisin niin kovin olla rakkaudessa.
Oli se sitten minkälaista vain. Haluaisin osoittaa rakkautta myös.

Se kohta minussa on tyhjä ja haavoilla ;(
Olen yksin ja tekisi mieli syödä taas, saisin hetken mielihyvän mutta en jaksa morkkista ja tyhjää tyydytystä.
Riippuvuuksissa mikään määrä ei riitä korvaamaan sitä mitä todella tarvitsee.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet ainakin itse tajuunnut tämän

Vierailija
2/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut tunnesyöjä mutta se korostuu elämän traagisissa ja traumoja toistavissa tapahtumissa.

Se oikein hallitsee ja lihon liikaa.

Sitten taas laihdun kun olen selvinnyt jotenkin.

Nyt kuitenkin tajusin tämän oikeasti miten yritän täyttyy tyhjiötä.

Syömisen opin jo pienenä kun vanhemmat hakivat herkkuja kun lähtivät ryyppäämään tai olivat pahoillaan siitä, että taas joivat. Ovat alkoholisteja molemmat ja he sitten antoi tyydytyksenä ruokaa siitä kun eivät itse pystyneet olemaan läsnä.

Tämä on aika terapeuttista ykskaks havahtua.

Olen sen tietenkin jollain tasolla tiennyt mutta nyt todella tunsin ja ymmärsin sen mistä tuo johtuu.

Mitähän nyt..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, minua ei koskaan kutsuttu diskoon ja siksi olen alkoholisti. 🥺

Vierailija
4/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastu j ännä mieheen joka voi antaa sulle huomiota

Vierailija
5/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos ja oma elämä ja hyvinvointi kontrolliin, ihmisen jolla on rauha sisällä ja on löytänyt itsensä ei tarvitse hukuttautua mihinkään roskaruokaan tunteakseen oloaan hyväksi, toi on kaikki heikon mielen puhetta. Ota kontrolli itsestäsi

Vierailija
6/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos ja oma elämä ja hyvinvointi kontrolliin, ihmisen jolla on rauha sisällä ja on löytänyt itsensä ei tarvitse hukuttautua mihinkään roskaruokaan tunteakseen oloaan hyväksi, toi on kaikki heikon mielen puhetta. Ota kontrolli itsestäsi

Niin, sellainen jolla on rauha sisällä. Sinä sen sanoit.

Onneksi sinulla on.

Ap

Vierailija
7/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää kanavoida tuo sama liikuntaan luonnossa. Kuuntele lempimusaa ja lenkkeile, siitä tulee niin hyvä fiilis kun tietää tekevänsä fyysisen ja psyykkisen hyvinvointinsa eteen asioita ja samalla edistää siten mahdollisen parisuhteen löytymistä, kun itsevarmuus on hyvä.

Vierailija
8/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asioita mistä pidät. Hemmottele itseäsi muuten kuin herkuilla. Rakasta itseäsi. Se auttaa rakkauden ikävään. Anna elämälle mahdollisuus antaa sinulle uusi rakas, eli käy paikoissa missä on ihmisiä flirtti silmäkulmassasi.

Vierailija
9/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistä ehkä saa käsityksen etten olisi edes yrittänyt tehdä asialle mitään. Olen kyllä.

Teen paljon töitä, luen kirjoja, lepään, nukun, syön terveellistä ruokaa. Liikun, olen alkanut aloittamaan harrastuksia. Pikkuhiljaa alan luottamaan taas ihmisiin väkivaltaisen parisuhteen loputtua. Olen toipumaan päin.

Vielä en kuitenkaan liian lähelle voi ketään päästää mutta olen jo avoimempi yhteydelle. Olen jo avoimempi hakemaan vertaistukea sekä ottamaan elämässä isompia askelia.

Todella pahan masennuksen aikana mistään noista ei ollut tietoakaan, en käynyt töissä, en liikkunut, en mitään. Olin täysin turta eikä aivoni jaksaneet työstää asioita, ei jaksanut mitään ylimääräistä enää.

Onneksi olen noussut. Edelleen noita takapakkeja tulee. Laihtunut olen mutta tosiaan yksin oleminen ja sisäinen tyhjiö, se on siellä vielä ja tekisi välillä mieli vain syödä kaikkea herkkuja. Se turruttaa.

Tänään en syönyt vaikka teki mieli. Joskus mieliteko vie voiton, tänään ei.

Ap

Vierailija
10/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/11 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynsä kullakin. Jotkut syö itsensä pulleaksi, että saisivat olla rauhassa miehiltä.