Mikä tuossa Taylor Swiftissä on niin ihmeellistä?
Kuulostaa keskinkertaiselta, mutta on massiivisen suosittu.
Kommentit (72)
Ihan kauhee toi Blank Space -biisi. Muita en tiedä kuulleeni.
Laskelmoivuus jättää kylmäksi. Vaikuttaa siltä että kaikki on mietitty valmiiksi. Beyoncessa on sama vika vaikka onkin hyvä laulaja. Rhiannassa taas miellyttää tietty särmä
En myöskään ymmärrä, mutta ehkä en ole kuullut riittävästi materiaalia, että osaisin arvioida.
Laulajana hän ei ole ainakaan mitenkään ihmeellinen. Jos verrataan esim. johonkin Beyonceen, niin ero laulutaidossa on ihan älytön.
Tietysti jos on tehnyt tarpeeksi hyviä biisejä ja on hyvä lavapresenssi, niin sillähän voi toki menestyä, vaikkei olisi mikään huippulaulaja.
Katy Perry on toinen, jonka suosiota en voi lainkaan ymmärtää.
Lady Gaga on ehkä vähän parempi laulaja, mutta ei hänkään mikään huippulaulaja. Ehkä on tehnyt hyviä biisejä sitten. En osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Laskelmoivuus jättää kylmäksi. Vaikuttaa siltä että kaikki on mietitty valmiiksi. Beyoncessa on sama vika vaikka onkin hyvä laulaja. Rhiannassa taas miellyttää tietty särmä
Joo, samaa mieltä. Beyonce sentään on oikeasti tosi hyvä laulaja.
Mietin ihan samaa joku aika sitten. Sitten katsoin instassa muutaman reelsin ja niitähän alkoikin tulemaan. On se jotenkin hypnoottista ja laulujen sanat kauhean samaistuttavia. Helppoa hyväntuulen musiikkia ja kaikki se lavashow ja glitter ja blingbling. Tanssiahan se ei osaa ja on jotenkin kömpelökin, mutta kyllä sitä sitten tällainen nelikymppinenkin nainen vähän hurahti fiilistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Isolla rahalla tehty lavashow ja mainiot musiikkivideot. Osaava manageri heti alusta lähtien.
Sama sapluuna kuin Britneyllä aikoinaan.
Eikö Britney ponnistanut ihan tyhjän päältä kun Taylorin isä puolestaan oli levy yhtiön pomo tms.
Hajuton ja mauton. En ymmärrä sen suosioo myöskään yhtään. Tylsistyn kuoliaaksi sen musiikista.
Mun mielestä Taylorilla on pilkettä silmäkulmassa ja hän on muuntautumiskykyinen, on näytellyt miestäkin jollain musavideolla. Luulisin biisien lisäksi persoonan vetoavan joihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on yleisön suuret suosikit olleet lähes aina suuria mysteereitä, että mikä mahtaa olla se juttu. Esimerkiksi älyttömän suosittu Suvi Teräsniska ei väräytä mitään minussa - en aina edes erota hänen ääntään muiden äänistä. Ehkä se on se hänen vahvuutensa? Minulle hän on yhtä persoonallinen laulaja kuin Diandra, Saara Aalto tai Jannika B - eli siis valju, laskelmoiva. Täti joka laulaa nätisti.
Laulutaitoa ja ääntä on noilla laulajilla, paitsi Jannika B:llä. Jannika B kuuluu sinne Sannin ja muiden vastaavien tasolle.
Noilta vahvimmilta laulajilta puuttuu se omanlainen tekeminen, joka tekee heistä vahvempaa tuotetta. Taitavia ovat, mutta se jokin elementti puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole fani, mutta hän tekee itse musiikkia, on ahkera, ja tekee fiksuja valintoja.
On enemmän muusikko kuin joku Britney.
Älä vähättele Britneytä. Ostin hänen levynsä, kun olin 11v. 😄 Hän ponnisti tähdeksi lahjakkuudellaan, upea laulaja ja tanssija.
Hyvä bisnesnainen kun kerää faneiltaan kasapäin rahaa noilla uudelleenlevytyksillä ja niiden miljoonalla eri versiolla 😃
Sehän on countrylaulaja, eli vetelee ameriikan humppaa. Eihän meikäläisten siitä tarvikaan mitään ymmärtää.
Tuskin amerikkalaisetkaan ymmärtää, miksi Matti ja Teppo, tai Katri Heluna ovat täällä niin suosittuja kuin ovat.
Nuo superstarat ovat vain niin hyvin markkinoituja. Massi puhuu ja sillä tehdään vaikka väkisin tuotteita eli superstaroja.
Kuluttajia on niin helppo höynäyttää pitämään joistakin vaikka olisi täyttä påskåå.
Hän on laulajana ihan omaa luokkaansa. Ei ole muita hänen kaltaisiaan. Hän ei laula mistään rakkaudesta tai romantiikasta niin kuin monet muut naislaulajat. Jos kuuntelet hänen biisejään ja vertaat vaikka Barbie ilmiöön, huomaat niissä ehkä jotain yhteistä.
En tykännyt minäkään kuin vasta nyt. TikTok on täynnä otteita hänen nykyiseltä kiertueeltaan. Tuo mimmi on aivan loistava!
Vierailija kirjoitti:
Mulle on yleisön suuret suosikit olleet lähes aina suuria mysteereitä, että mikä mahtaa olla se juttu. Esimerkiksi älyttömän suosittu Suvi Teräsniska ei väräytä mitään minussa - en aina edes erota hänen ääntään muiden äänistä. Ehkä se on se hänen vahvuutensa? Minulle hän on yhtä persoonallinen laulaja kuin Diandra, Saara Aalto tai Jannika B - eli siis valju, laskelmoiva. Täti joka laulaa nätisti.
Taidat/taisit olla aika ernu 😶
Ehkä hyperlahjakas Saara Aalto olisi kykyjensä puolesta jo maailman luokan tähti ellei olisi niin suulas pälättäjä plus olisi satsannut ammattimanageriin. Mutta kumma kyllä se puhdas lahjakkuuskaan ei riitä ilman asiansa osaavaa porukkaa ja koneistoa ympärillä.