Minua epäiltiin ilman syytä varkaaksi itsepalvelukassalla vakikaupassani
Ei edes anteeksipyyntöä kuulunut. Pitäisikö vaihtaa kauppaa? Missään muussa kaupassa kun ei ole koskaan epäilty varkaaksi, niin ainakin olisi valinnanvaraa.
Matka kauppaan tosin pitenisi hieman.
Kommentit (32)
Kannattaa vaihtaa. Varsinkin jos kyseessä k-mafian kauppa.
Tarkoitatko satunnaistarkastusta? Pienestä mielesi pahoitit.
Sama juttu Helsingin Herttoniemessä, vaihdoin kauppaa...
Epäilyttävä aloitus. Aloittaja ei selostaa tilannetta millään tavalla.
Vaikka sinä et olisi varas, moni muu varastaa itsepalvelukassan kautta. Siksi siellä on ne satunnaistarkastukset.
Lopettakaa noiden käyttö! Niissä varastetaan niin paljon ja kaikki hävikki siirtyy hintoihin meidän muiden maksettavaksi.
Minä kerran en maksanut ostoksiani ollenkaan. Normaalisti asioin ja ostokset näytin lukijaan. Siinä maksutapahtumassa tapahtui jotain ja ei ottanut kortin tietoja. Olin ihan ajatuksissani ja en huomannut ja poistuin. Autossa vasta rupesin katsomaan kuittia jota ei luonollisesti tullut kun normaalisti tulee se sähköinen kuitti ja huomasin etteivät olleet tililtä veloittaneet mitään. Poistuin siitä sitten vähin äänin.
Mikä johti siihen epäilyyn ja miten se ilmeni?
Miten käyttäydyit ennen kuin alettiin sua epäilee?
Maksa mitä jaksat -kassat pitäisi sulkea. Eniten ottaa päähän, kun ne myyjät siellä seisoskelee vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten käyttäydyit ennen kuin alettiin sua epäilee?
Piippasin rauhallisesti ja normaalisti ostokset siinä myyjän edessä ja siirsin ne tasolle. Valitsin pikavalikosta muovikassin. Maksun jälkeen kävin hakemassa muovikassin, sitten myyjä kysyi maksoinko muovikassista. Sanoin että joo, sitten vaati näkemään kuitin.
ap
Huh. Kauhea tilanne. En tiedä miten itse selviäisi siitä, vaikka vartijat joskus kyttäsivät kovasti.
Mulla tulee Cittarissa AINA se "satunnaistarkastus". Prismassa ei koskaan.
Varkaat suosii ip-kassaa. Jokainen asiakas pitäisi tarkistaa!
Olisipa minullakin noin pienet murheet. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käyttäydyit ennen kuin alettiin sua epäilee?Piippasin rauhallisesti ja normaalisti ostokset siinä myyjän edessä ja siirsin ne tasolle. Valitsin pikavalikosta muovikassin. Maksun jälkeen kävin hakemassa muovikassin, sitten myyjä kysyi maksoinko muovikassista. Sanoin että joo, sitten vaati näkemään kuitin.
ap
Ihan järkyttävää toimintaa myyjältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käyttäydyit ennen kuin alettiin sua epäilee?Piippasin rauhallisesti ja normaalisti ostokset siinä myyjän edessä ja siirsin ne tasolle. Valitsin pikavalikosta muovikassin. Maksun jälkeen kävin hakemassa muovikassin, sitten myyjä kysyi maksoinko muovikassista. Sanoin että joo, sitten vaati näkemään kuitin.
ap
Aika ärsyttävä tilanne. Itse olen muutaman kerran unohtanut maksaa muovikassin. Mut ei kannata ottaa tilannetta henkilökohtaisesti, shit häppens. Ehkä pomo on käskenyt kassatyöntekijöitä vahtimaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Varkaat suosii ip-kassaa. Jokainen asiakas pitäisi tarkistaa!
Mä käytän aina ip-kassaa koska en jaksa kohdata ihmisiä. Mut en myöskään koskaan varasta. Ei edes käy mielessä. Kerran kun unohdin maksaa muovikassin niin meinasin soittaa kauppaan asiasta jälkeenpäin, eli lähes OCD asian suhteen x)
Monessa kaupassa tehdään tuota muovikassien vahtimista. Moni luulee että sen saa ilmaiseksi, tai että ainakaan ei ole ''näpistys'' jos yrittää ottaa muovikassin ilmaiseksi.
Iskikö satunnaistarkastus?