Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua epäiltiin ilman syytä varkaaksi itsepalvelukassalla vakikaupassani

Vierailija
23.08.2023 |

Ei edes anteeksipyyntöä kuulunut. Pitäisikö vaihtaa kauppaa? Missään muussa kaupassa kun ei ole koskaan epäilty varkaaksi, niin ainakin olisi valinnanvaraa.
Matka kauppaan tosin pitenisi hieman.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran en maksanut ostoksiani ollenkaan. Normaalisti asioin ja ostokset näytin lukijaan. Siinä maksutapahtumassa tapahtui jotain ja ei ottanut kortin tietoja. Olin ihan ajatuksissani ja en huomannut ja poistuin. Autossa vasta rupesin katsomaan kuittia jota ei luonollisesti tullut kun normaalisti tulee se sähköinen kuitti ja huomasin etteivät olleet tililtä veloittaneet mitään. Poistuin siitä sitten vähin äänin.

Sinä et tehnyt mitään väärää, konehan siinä mokasi.

Vierailija
22/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vain lihaosaston tuotteessa hedelmosaston hintalappu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varastella kaupoista kysyttäessä.

K-ryhmä: Ei muista kassoista poikkeavaa

S-Ryhmä: Huijaustilanteiden mittakaava ei merkittävä

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/huijaavatko-suomalaiset-itse…

Vierailija
24/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varastella kaupoista kysyttäessä.

K-ryhmä: Ei muista kassoista poikkeavaa

S-Ryhmä: Huijaustilanteiden mittakaava ei merkittävä

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/huijaavatko-suomalaiset-itse…

Onhan niissä kameroita ja muuta.

Vierailija
25/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin epäiltiin väärin perustein varkaaksi, vaikka olin vain paniikkikohtauksessa liimannut väärän tarran lohipakettiin!

T. Minna

Vierailija
26/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli punainen vaĺo ip kassalla maksaessa. Alle kympin ostoksessa

Kassahenkilö sanoi, on satunnaistarkastus. Ensaanut hepulia tarkastuksessa.. kotona huomasin sivutaskuun unohtuneen pari päivää vanhemman ostoksen. Näemmä kuitit on syytä vaatia.

Vierailija
27/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä johti siihen epäilyyn ja miten se ilmeni?

Miten käyttäydyit ennen kuin alettiin sua epäilee?

Piippasin rauhallisesti ja normaalisti ostokset siinä myyjän edessä ja siirsin ne tasolle. Valitsin pikavalikosta muovikassin. Maksun jälkeen kävin hakemassa muovikassin, sitten myyjä kysyi maksoinko muovikassista. Sanoin että joo, sitten vaati näkemään kuitin.

ap

Toimesi olivat hämääviä, joten ei pitäisi ihmetellä, että näin pääsi tapahtumaan.

Vierailija
28/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piippasin rauhallisesti ja normaalisti ostokset siinä myyjän edessä ja siirsin ne tasolle. Valitsin pikavalikosta muovikassin. Maksun jälkeen kävin hakemassa muovikassin, sitten myyjä kysyi maksoinko muovikassista. Sanoin että joo, sitten vaati näkemään kuitin.

ap

Toimesi olivat hämääviä, joten ei pitäisi ihmetellä, että näin pääsi tapahtumaan.

Millä tavalla?

Vierailija
29/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerran en maksanut ostoksiani ollenkaan. Normaalisti asioin ja ostokset näytin lukijaan. Siinä maksutapahtumassa tapahtui jotain ja ei ottanut kortin tietoja. Olin ihan ajatuksissani ja en huomannut ja poistuin. Autossa vasta rupesin katsomaan kuittia jota ei luonollisesti tullut kun normaalisti tulee se sähköinen kuitti ja huomasin etteivät olleet tililtä veloittaneet mitään. Poistuin siitä sitten vähin äänin.

Milläs pääsit portista ulos kun ei ollut kuittia?

Vierailija
30/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Millä tavalla?

No, just tuo kun jälkeenpäin ostosten otetaan se pussi.

Vierailija
31/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varastan joka päivä ruokaa yms. kun ei ole varaa ostaa enää mitään. Sain eilen sakot, mutta en niitä maksa , kun ei ole, mistä maksaa. Kiitos Orpo, että pääsen vankilaan, siellä saan hampaani hoidettua ja lääkkeeni ostettua. Pääsen kerrankin rauhassa lepäämään ja harrastamaan. T. 63v köyhä nainen.

Vierailija
32/32 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs pääsit portista ulos kun ei ollut kuittia?

En ole jolle kommentoit, mutta lähi Prismassani itsepalvelukassoilla ei ole portteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä