Miten saada kävelijät vastuuseen?
Eivät piittaa mistään mitään. Pompitaan esimerkiksi suojatielle kun mikäkin hirvi, ei edes viitsitä katsoa mitä liikenteessä tapahtuu!!! Eli järjestetään tahallisesti onnettomuus.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ja koko ajan katse kännykässä!!
Tämä!!
Varmaan tuollaisessa onnettomuustilanteessa pitäisi kaikki asianosaiset olla setvimässä, jos on tullut vahinkoja.
Hupparin huppu päässä , kuulokkeet korvissa ym.
Kävelijä saa tulla suojatielle. Autoilijan kuuluu pysähtyä antamaan tietä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin menen suojatielle. Heti kun olen varmistanut, että sinne on turvallista mennä. En ole ainakaan mikään idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä ja se on kävelijöillä, pyöräilijöillä ja autoilijoilla. Turvallista matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin menen suojatielle. Heti kun olen varmistanut, että sinne on turvallista mennä. En ole ainakaan mikään idiootti.
Minä kävelen suojatielle ja autoilija pysähtyy kuten tieliikennelaki määrää -ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävelen suojatielle ja autoilija pysähtyy kuten tieliikennelaki määrää -ei ole vaikeaa.
Kova on luotto, että autoilija huomaa. Yli 80% naiskuskeista ja yli 50% mieskuskeista käyttää kännykkää ajon aikana. Kävelijä siinä törmäyksessä häviää.
Suurin osa naisista auton ratissa tuijottaa kännykkää ja kirjoittelee viestejä ajon aikana. Aika huoletonta menoa ja suuret luulot omista ajotaidoista. Jotain tarttis tehdä.
Ihminen on käveleväinen jalallinen. Ei synnytty kumipyörät alla. Kävely kunniaan!
Kävelyyn yleisillä teillä pitäisi vaatia ajokortti ja liikennevakuutus.
Voi myös laskea, että jokainen kävelevä on yksi auto vähemmän jonossa. Tarkkaavaisuutta liikenteessä ja muistetaan huomioida kävelijät ja antaa tilaa!