2e raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuusaa kuin yleensä
Yli 200e vähemmän sain.
Mitä nyt teen kun ei ole rahaa ruokaan?
Kommentit (1523)
Ai tämän trollín ketjua on nyt käyty jo 76 sivun verran.
Sillä taitaa päästä jo pistesijoille trollíen keskinäisessä vuoden 2023 kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emt, mee vaikka töihin.
Kerro missä on työ mihin voin noin vaan mennä, aloitan vaikka huomenna.
ap
Ei sellaista ole koska et osaa mitään. Sinulla on ollut 12 vuotta kehittää ja oppia taito (satoja eri taitoja voi oppia ilman koulussa käyntiä, älä ala vetämään taas "en ole päässyt kouluun vaikka olen hakenut" shaibakorttia esiin), mutta et ole valinnut tehdä niin.
Ja toinen juttu, vaikka olisi juuri nyt työpaikka mihin kuka tahansa mitään osaamaton tauno kuten sinä otettaisiin (joita kyllä niitäkin on tarjolla mutta ne ei ole sinulle kivoja töitä kun sinulla on se sosiaalisten tilanteiden pelkokin), löytäisit syyn olla menemättä, kuten tämä yleisin "mulla ei ole rahaa bussiin että pääsisin töihin" klassikko selitys. Joten jos se työpaikka mistä saisit sen reilun 2ke nettona käteen ei ole heti kotiovesi edessä jotta voisit vain kaatua ja olla jo töissä - et tule menemään mihinkään työpaikkaan. Et tasan mene, kyllä sinä selityksen aina löydät miksi ei, samalla kun kuka tahansa vaikka yksijalkainen ihminen voisi kävellä sinne samaan paikkaan pidemmän matkan kuin sinä.
Kohtaa totuus; sinusta vain ei ole töihin menijäksi ja tämä oli tässä, olet hävinnyt pelin nimeltä elämä. Voit ainoastaan toivoa että seuraavassa elämässä pääset parempiin oloihin, mutta huomioiden tähänastinen suoritus, epäilen että sinulle on tarjolla siinäkin yhtälössä enintään kärsimystä ja huonompia oloja kuin nyt.
Rotta
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten perustanut uuden ketjun: https://www.vauva.fi/keskustelu/5282709/asun-helsingissa-ja-mun-vuokra-…
Ei ollut minun ketju
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emt, mee vaikka töihin.
Kerro missä on työ mihin voin noin vaan mennä, aloitan vaikka huomenna.
ap
Ei sellaista ole koska et osaa mitään. Sinulla on ollut 12 vuotta kehittää ja oppia taito (satoja eri taitoja voi oppia ilman koulussa käyntiä, älä ala vetämään taas "en ole päässyt kouluun vaikka olen hakenut" shaibakorttia esiin), mutta et ole valinnut tehdä niin.
Ja toinen juttu, vaikka olisi juuri nyt työpaikka mihin kuka tahansa mitään osaamaton tauno kuten sinä otettaisiin (joita kyllä niitäkin on tarjolla mutta ne ei ole sinulle kivoja töitä kun sinulla on se sosiaalisten tilanteiden pelkokin), löytäisit syyn olla menemättä, kuten tämä yleisin "mulla ei ole rahaa bussiin että pääsisin töihin" klassikko selitys. Joten jos se työpaikka mistä saisit sen reilun 2ke nettona käteen ei ole heti kotiovesi edessä jotta voisit vain kaatua ja olla jo töissä - et tule menemään mihinkään työpaikkaan. Et tasan mene, kyllä sinä selityksen aina löydät miksi ei, samalla kun kuka tahansa vaikka yksijalkainen ihminen voisi kävellä sinne samaan paikkaan pidemmän matkan kuin sinä.
Kohtaa totuus; sinusta vain ei ole töihin menijäksi ja tämä oli tässä, olet hävinnyt pelin nimeltä elämä. Voit ainoastaan toivoa että seuraavassa elämässä pääset parempiin oloihin, mutta huomioiden tähänastinen suoritus, epäilen että sinulle on tarjolla siinäkin yhtälössä enintään kärsimystä ja huonompia oloja kuin nyt.
Rotta
Apina.
Ap ota yhteyttä Helsingin seudun aikuissosiaalityöntekijään ja kysy miten toimia.
Kerro hänelle tilanteesi. (Miten muuttaa tilanteessasi edullisempaan asuntoon, miten nykyiset rahat ei riitä mitenkään)
Mene metsään poimimaan marjoja ja sieniä.
Tai kalaan ongella.
Ai niin, mutta eipä tietenkään.
Taas ap samaa vinkumista. Mee keräämään pulloja !
Ehkä hänen ongelma jo ohitse, on vanha keskustelu.
Eli olet laiminlyönyt velvollisuutesi, voi nyyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä Helsingissä pitää asua, koska?
Muuta Suomussalmelle niin ainakin asumiskulut putoaa puoleen. Siellä pääsee myös marjametsään...
Töitä on eniten isoissa kaupungeissa erit pk-seutu
Olet väärässä. Helsingin työttömyysprosentti on maan keskiarvoa suurempi.
Metsä on täynnä marjoja.
Ai niin mutta eihän sinulle mikään kelpaa.
No, jatka jankutustasi ja ve dä kä teen.
Mumma laittoi Pupalle kaffepöytään nisua, mitä kun pulla täyttää vuosia, kukkia pöytään, vasu pois? 👴🏻👵🏻
Puppa on ikuinen, Puppa on ihana, Puppa on rakas, ou jee!🌈🥳👴🏻👍🏻🥳
Konalan jauhelihamiehen legendaarinen aloitus 😆
Vierailija kirjoitti:
Puppa on ikuinen, Puppa on ihana, Puppa on rakas, ou jee!🌈🥳👴🏻👍🏻🥳
Ou jee! 👴🏻🥳
Ok. Tänään tuli tili, viime tilistä jäi vielä 900€ käyttämättä. Pitäiskö sunkin mennä töihin?