2e raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuusaa kuin yleensä
Yli 200e vähemmän sain.
Mitä nyt teen kun ei ole rahaa ruokaan?
Kommentit (1523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella uusavuton ja kädetön ap.
Lisäksi näköjään rahanhallintaongelmia.
Kuinka vanha oikein olet?En ole uusavuton enkä kädetön, kerro miten olen muka? Olen yli 30v.
ap
Juuri niin, olet jo yli 30v etkä vieläkään elätä itseäsi. Useimmat ikäisesi ovat jo opiskelleet ammatin, hankkineet töitä ja alkaneet kantaa oman osansa yhteiskunnan kuluista. Joutuvat sitten maksamiensa verojen kautta elättämään sinunlaiset mitään aikaansaamattomat tukien vinkujat.
Elättäisin jos annettaisiin töitä, ei ole minun vika.
ap
Ja kerrohan vielä mitä ammatillista osaamista sinulla on tarjota työnantajalle!?
Lukio käyty ja osaan hyllyttää kaupassa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha oikein olet?En ole uusavuton enkä kädetön, kerro miten olen muka? Olen yli 30v.
ap
Juuri niin, olet jo yli 30v etkä vieläkään elätä itseäsi. Useimmat ikäisesi ovat jo opiskelleet ammatin, hankkineet töitä ja alkaneet kantaa oman osansa yhteiskunnan kuluista. Joutuvat sitten maksamiensa verojen kautta elättämään sinunlaiset mitään aikaansaamattomat tukien vinkujat.
ap
Ja kerrohan vielä mitä ammatillista osaamista sinulla on tarjota työnantajalle!?
Lukio käyty ja osaan hyllyttää kaupassa
ap
Vau ;D ;D ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Hankkisin osaamista mutta en ole päässyt ammatti kouluun vaikka monia kymmeniä kertoja hakenut, eli ei ole minun vika.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi elät Helsingissä tukiaisilla?
Suomessa saa jokainen valita asuinpaikkansa, tämä lukee ihan perustuslaissa.
ap
Kyllä.
Jos MAKSAT ITSE saat asua vaikka Kämpissä.
Muussa tapauksessa.. .??
En asu edes missään Kampissa vaan Konalassa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Juuri siinä on se ongelman ydin, koska olet kyvytön näkemään näitä omia heikkouksiasi ja arvioimaan itseäsi ja tilannettasi kriittisesti - olet sokea sille ja tuomittu tarpomaan siinä suossa loppuelämäsi.
Peli näyttää olevan jo menetetty, olet osasi omilla toimillasi ja kädettömyydelläsi valinnut, joten se oli siinä. Ainoa mitä voit toivoa enää loppuelämältä on joko lyhyt elämä täynnä samaa kärsimystä kuin nyt (ja jatkossa pahenevaa tiukempien tukitoimien takia), tai mahdollisuus järjestää itsellesi vammaisuus minkä avulla saat tuet nousemaan nykyisestä.
Tätähän tässä ketjussa aiemminkin on ehdotettu, koska sinulla oletetusti näyttää olevan jonkinlainen autismi, voit ehkä tämän pohjalta saada vammaisen paperit ja hakea lisää tukia. Yhteiskuntaa ja sen tilaa tämä ei tietenkään paranna, jatkat olotilaasi olemalla pelkkä yhteiskunnan resursseja kuluttava nielu joka ei tuota mitään tähän maailmaan (toivottavasti ei lapsia, se tästä yhtälöstä puuttuisi). Henkilökohtaista tilannettasi tämä toki parantaisi mutta olemmehan jo todenneet että aiemman toimintasi (mm.kyvyttömyys opetella edes yhtä rahanarvoista taitoa 12 vuoden ajalla) perusteella vaikutat hyvin itsekkäältä joten tämä ei liene sinulle mikään ongelma, kunhan sinulla on lihapadat pöydässä.
Ei ole mitään autismia eikä semmoista edes aikuisena todeta ihmiselle.
En halua mitään vammaisen papereita vaan halua töihin mutta kun ei kukaan huoli minua töihin eikä opiskelemnaan, ei ole minun vika
ap
Vierailija kirjoitti:
Harjoittelepa täältä yhdyssanoja:
En jaksa osaan jo
ap
Nykyisin myös aikuisena voi saada autismin kirjon diagnoosin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei semmoista ole, se olisi jo lapsuudessa huomattu ja todettu
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa osaan jo
ap
Jos osaat, niin ainakaan tätä taitoa et meille esittele näissä vastauksissasi. Toisaalta myönsit itsekin aiemmin, että et osaa, kun unohdit jo lukionkin. Toivottavasti joku ainakin oikoluki ne tuhat työhakemusta, mutta epäilyksiä ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa osaan jo
ap
Jos osaat, niin ainakaan tätä taitoa et meille esittele näissä vastauksissasi. Toisaalta myönsit itsekin aiemmin, että et osaa, kun unohdit jo lukionkin. Toivottavasti joku ainakin oikoluki ne tuhat työhakemusta, mutta epäilyksiä ilmassa.
Sosiaali työntekijä on auttanut hakemuksten tekemisessä ja sanoi että ne on hyviä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei semmoista ole, se olisi jo lapsuudessa huomattu ja todettu
ap
En tarkoittanut että juuri sinulla olisi sellainen. En ole lääkäri eikä asia edes kuulu minulle.
Tarkoitin yleisemmin että jos asia mietityttää, niin sitä voidaan tutkia ja todeta nykyisin myös aikuisena.
et kyllä köyhä ole kun saat pildeä. tiedätkö kuinka moni työssä käyvä mies saa käteen vieläkin vähemmän kuin sinä ja ovat sen lisäksi ilman pildeä. Etsi nyt äkkiä töitä, riippumatta siitä, että jäisikö sinulle saman verran käteen kuin nyt. kun sitten saat vielä pildeä, niin sinustahan tulee oikea alfauros ja työnantajat suorastaan alkavat tapella sinusta, että kuka sinut saa töihin. Sitten saat enemmän rahaakin.
Rahaa tilillä 90€ tällä pitäisi loppu kuu pärjätä
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
So? Meiänkö tässä pitäisi sulle rahaa antaa?
Älä unta nää.
Vierailija kirjoitti:
ap
Olet niin avuton ettei sun kannata elää.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mulla 900e. Enkä saa edes toimeentulotukea.
T. Työtön
Vierailija kirjoitti:
ap
EI OLE TODELLISTA! Sait reilu 500 e 1.9., ja 6.9. on rahat kulutettu. Tän täytyy olla uusi trolli - edes alkup. ap ei ollut noin latvaroso. Elokuun 20 tienoilla sillä oli sentääN 260 e käytettävissä (en nyt jaksa hakea sitä ketjua, on käsitelty aiemmin ketjussa).
Siis HUUTONAURUA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEI OLE TODELLISTA! Sait reilu 500 e 1.9., ja 6.9. on rahat kulutettu. Tän täytyy olla uusi trolli - edes alkup. ap ei ollut noin latvaroso. Elokuun 20 tienoilla sillä oli sentääN 260 e käytettävissä (en nyt jaksa hakea sitä ketjua, on käsitelty aiemmin ketjussa).
Siis HUUTONAURUA.
Sain 500€ mutta siitä 200€ meni vuokran oma vastuuseen ja 100€ laskuihin
ap
Ei ole väärässä vastasin tuohon kommenntiin
ap