2e raha tilillä, ja ruoat loppuu huomenna. Tukia tuli vähemmän tässä kuusaa kuin yleensä
Yli 200e vähemmän sain.
Mitä nyt teen kun ei ole rahaa ruokaan?
Kommentit (1523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tarvitsee katon pään päälle, ruokaa jääkaappiin ja jos hyvin käy, niin vielä rakkautta kaupan päälle. Ap:lla olisi nämä palaset, mutta tukirahat ei nyt jostain syystä näy jääkaapin hyllyillä. Miksi näin? Kulurakenne pitäisi tietää, jotta ongelman saisi ratkaistua.
Vuokra noussut niin paljon ja pitää itse maksaa ruoka rahoista 200€/kk vuokraa
ap
Eri
Kerroit aikaisemmin että etsit halvempaa asuntoa koko ajan. Oletko löytänyt?
Jos olet mikä estää muuttamassa halvempaan?
Jos muuton tilaus on liian kallista, kannattaa kysyä tutuilta tai sukulaisilta apuja niin omilta kuin naisystävän.
Kelalta voi myös tiedustella. Katsoin niin siellä oli jokin kohta missä kerrottiin että esimerkiksi jos on muutto halvempaan asuntoon, muuttoavustusta saattaisi saada.
En ole löytänyt halvempaa.
Ei ole rahaa muuttoon eikä kelasta saa kuin 150€ tukea muuttoon, ei riitä
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen tarvitsee katon pään päälle, ruokaa jääkaappiin ja jos hyvin käy, niin vielä rakkautta kaupan päälle. Ap:lla olisi nämä palaset, mutta tukirahat ei nyt jostain syystä näy jääkaapin hyllyillä. Miksi näin? Kulurakenne pitäisi tietää, jotta ongelman saisi ratkaistua.
ap
Eri
Jos muuton tilaus on liian kallista, kannattaa kysyä tutuilta tai sukulaisilta apuja niin omilta kuin naisystävän.
Kelalta voi myös tiedustella. Katsoin niin siellä oli jokin kohta missä kerrottiin että esimerkiksi jos on muutto halvempaan asuntoon, muuttoavustusta saattaisi saada.En ole löytänyt halvempaa.
ap
hitto että olet kädetön! Trolli toki olet, mutta siinäkin täysin kädetön.
Olet todella uusavuton ja kädetön ap.
Lisäksi näköjään rahanhallintaongelmia.
Kuinka vanha oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eri
Kelalta voi myös tiedustella. Katsoin niin siellä oli jokin kohta missä kerrottiin että esimerkiksi jos on muutto halvempaan asuntoon, muuttoavustusta saattaisi saada.En ole löytänyt halvempaa.
ap
hitto että olet kädetön! Trolli toki olet, mutta siinäkin täysin kädetön.
Kerro miten se tekee minusta kädettömän että vuokran antajat ei anna minulle vuokra asuntoa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha oikein olet?
En ole uusavuton enkä kädetön, kerro miten olen muka? Olen yli 30v.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että ap.llä on vaimo/avovaimo. Hän on aivan liian saamaton, että saisi ketään naista ja tuo ruokavalio paljastaa sinkkumiehen.
Ei ole vaimoa mutta nais ystävä on
ap
Miksi se naisystävä ei ostanut sinulle ruokaa taannoin loppuviikoksi, kun sinulla oli vain ne 2 euroa jäljellä? Tai vanhempasi? Läheisesi?
Naisystävä on yhtä köyhä kuin minä
ap
Muuttakaa yhteen. Tulisi halvemmaksi.
Tuet lähtee jos muuttaa yhteen
ap
Oikein kunnon loinen olet.
En ole loinen, olen vain fiksu
ap
Ehkä väärin kutsua ap:ta uusavuttomaksi. Taitaa olla ihan vain avuton. Avuton ja päätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha oikein olet?En ole uusavuton enkä kädetön, kerro miten olen muka? Olen yli 30v.
ap
Juuri siinä on se ongelman ydin, koska olet kyvytön näkemään näitä omia heikkouksiasi ja arvioimaan itseäsi ja tilannettasi kriittisesti - olet sokea sille ja tuomittu tarpomaan siinä suossa loppuelämäsi.
Peli näyttää olevan jo menetetty, olet osasi omilla toimillasi ja kädettömyydelläsi valinnut, joten se oli siinä. Ainoa mitä voit toivoa enää loppuelämältä on joko lyhyt elämä täynnä samaa kärsimystä kuin nyt (ja jatkossa pahenevaa tiukempien tukitoimien takia), tai mahdollisuus järjestää itsellesi vammaisuus minkä avulla saat tuet nousemaan nykyisestä.
Tätähän tässä ketjussa aiemminkin on ehdotettu, koska sinulla oletetusti näyttää olevan jonkinlainen autismi, voit ehkä tämän pohjalta saada vammaisen paperit ja hakea lisää tukia. Yhteiskuntaa ja sen tilaa tämä ei tietenkään paranna, jatkat olotilaasi olemalla pelkkä yhteiskunnan resursseja kuluttava nielu joka ei tuota mitään tähän maailmaan (toivottavasti ei lapsia, se tästä yhtälöstä puuttuisi). Henkilökohtaista tilannettasi tämä toki parantaisi mutta olemmehan jo todenneet että aiemman toimintasi (mm.kyvyttömyys opetella edes yhtä rahanarvoista taitoa 12 vuoden ajalla) perusteella vaikutat hyvin itsekkäältä joten tämä ei liene sinulle mikään ongelma, kunhan sinulla on lihapadat pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että ap.llä on vaimo/avovaimo. Hän on aivan liian saamaton, että saisi ketään naista ja tuo ruokavalio paljastaa sinkkumiehen.
Ei ole vaimoa mutta nais ystävä on
ap
Miksi se naisystävä ei ostanut sinulle ruokaa taannoin loppuviikoksi, kun sinulla oli vain ne 2 euroa jäljellä? Tai vanhempasi? Läheisesi?
Naisystävä on yhtä köyhä kuin minä
ap
Muuttakaa yhteen. Tulisi halvemmaksi.
Tuet lähtee jos muuttaa yhteen
ap
Oikein kunnon loinen olet.
En ole loinen, olen vain fiksu
ap
Fiksu!?
Tämä kommenttisi on väärässä ketjussa, huumorille on täällä erikseen ketjuja.
eli sillä naisystävälläsi oli myös vain 2 e tilillä samaksi loppukuuksi ja hän ei näin voinut ostaa sinulle edes laatikollista täysjyväpuurohiutaleita (maksavat euron ja niistä riittää päiviksi?), tai kananmunia?
te siis olette molemmat kädettömiä?
(eikä vuokranantajan kuulu antaa asuntoaan kellekään. He vuokraavat asuntoja. Koska olet maksuhäiriömerkintäinen, niin ihan uskottavaa, että sinulle ei haluta vuokrata. Tuossa tapauksessa voisit saada kaupungilta asunnon, jos vain tajuat perustella sitä siten, että tarvitset alemman vuokratason asunnon, sijainnilla ei väliä, olet maksuhäiriömerkintäinen, joten et saa yksityiseltä vuokrattua, sossu maksaa jo nyt vuokran, joten tuossakin mielessä myös kaupunki hyötyisi siitä, että asuisit halvemman tason asunnossa).
voisit myös oikeasti muuttaa yhteen naisystäväsi kanssa: vuokrat puolittuisivat, kun kumpikin maksaa oman osuutensa.
ja opettele ostamaan tavaroita rahapussisi mukaan.
please, älä vastaa tähän, saatan jo nyt tietää miten ja millaisilla tekosyillä vastaat tähän viestiin (ja myös tähän kommenttiin)
Siis onko tällä kaverilla maksuhäiriömerkintäkin? aapeeeeeee...... :(
Tälläkin hetkellä huume diileri kuskaa mamma palstalaisen kotiin aineitta sun toista. Ahkeria poikia, ap on saamaton taikina naama, vitty kun vihaan aapeeta.
N 93kg
Harjoittelepa täältä yhdyssanoja:
Ja täältä:
https://www.kotus.fi/ohjeet/kieli-_ja_nimitestit/vanhat_kielitestit/yhd…
Tee jokainen testi kolme kertaa päivässä, niin että opit jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha oikein olet?En ole uusavuton enkä kädetön, kerro miten olen muka? Olen yli 30v.
ap
Juuri niin, olet jo yli 30v etkä vieläkään elätä itseäsi. Useimmat ikäisesi ovat jo opiskelleet ammatin, hankkineet töitä ja alkaneet kantaa oman osansa yhteiskunnan kuluista. Joutuvat sitten maksamiensa verojen kautta elättämään sinunlaiset mitään aikaansaamattomat tukien vinkujat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Juuri niin, olet jo yli 30v etkä vieläkään elätä itseäsi. Useimmat ikäisesi ovat jo opiskelleet ammatin, hankkineet töitä ja alkaneet kantaa oman osansa yhteiskunnan kuluista. Joutuvat sitten maksamiensa verojen kautta elättämään sinunlaiset mitään aikaansaamattomat tukien vinkujat.
Elättäisin jos annettaisiin töitä, ei ole minun vika.
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tällä kaverilla maksuhäiriömerkintäkin? aapeeeeeee...... :(
Maksuhäiriö on ja vuokra velkaa ulos otossa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Elättäisin jos annettaisiin töitä, ei ole minun vika.
ap
Ja kerrohan vielä mitä ammatillista osaamista sinulla on tarjota työnantajalle!?
Eri
Kelalta voi myös tiedustella. Katsoin niin siellä oli jokin kohta missä kerrottiin että esimerkiksi jos on muutto halvempaan asuntoon, muuttoavustusta saattaisi saada.