Muualla Euroopassa ihanat helteet. Suomessa stnan kylmä
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai "ihanat helteet". En näe mitään ihanuutta tässä plus 38 kuumuudessa Italiassa. Ensi viikolla viilenee alle 30 asteen, sitten kelpaa. Viikkokausia 35-38 astetta ei ole ihanaa.
Viime kesänä olimme Italiassa 5 vkoa 38 asteessa. Ja tehtiin ruumiillista työtä ulkona, ei viilennystä. Hyvin selvittiin.
Nyt oli vain 28-34 kun olimme taas 5 vkoa.
Jotkut meistä nauttii lämmöstä. Ei mua kuumuus haittaa, tämä kosteannihkeä 20 astetta on paljon inhottavampi.
Kuules 38 astetta on luonnolle ja eläimille myrkkyä elleivät ole siihen tottuneet kun jossain afrikassa, etelä-euroopassa luonto ja eläimet ei tuollaisia lämpötiloja kestä. Mikään fakta ei tätä muuta vaikka kuinka ulisisit "yhyyy, missä mun 40 asteen helteet joista tykkään"
No itseasiassa juuri ihmettelin pari viikkoa sitten miten Italian lämmössä ei edes koivut kellastu kuivuudesta kun Suomessa jopa sateisina kesinä kaikki kellastuu??
Maissi oli vähän lyhyempää yänävuonna ja myöhässä mutta esim hedelmät ja vihannekset ei moksiskaan ja viinisatokin näyttää erittäin hyvältä.
Nurmikkokin ihan vihreä vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai "ihanat helteet". En näe mitään ihanuutta tässä plus 38 kuumuudessa Italiassa. Ensi viikolla viilenee alle 30 asteen, sitten kelpaa. Viikkokausia 35-38 astetta ei ole ihanaa.
Viime kesänä olimme Italiassa 5 vkoa 38 asteessa. Ja tehtiin ruumiillista työtä ulkona, ei viilennystä. Hyvin selvittiin.
Nyt oli vain 28-34 kun olimme taas 5 vkoa.
Jotkut meistä nauttii lämmöstä. Ei mua kuumuus haittaa, tämä kosteannihkeä 20 astetta on paljon inhottavampi.
No, Eu.n sisällä on helppo muuttaa.
Juu, puoliksi muuttanut jo:)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on.
Juuri niitä. Mua ei lämpö haittaa