Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko kohtuuton? (Toivon että mies menisi töihin)

Tuskastunut vaimo
23.08.2023 |

Elikkä homma on tälleen, mä olen ollut jo yli 8 vuotta kotiäitinä ja mies on aiemmin käynyt töissä. Nyt kuitenkin käynnistyy jo kolmas vuosi kun mies on sairaslomalla ja kotona ja meinaan tulla hulluksi! Mies on siis madennusdiagnoosilla kotona, mutta oma kokemus on että pystyisi tehdä vaikka osa-aikaista työtä ja se auttaisi voimaan paremminkin.. Mutta mies ei halua. Mies ei tee kotona oikeastaan mitään (asutaan omakotitaloa maalla) ja huolehdin itse kaikesta, ja siis myös miehestä. Muuten mulla ei olis mitään ongelmaa asian kanssa mutta en saa hetken rauhaa miehestä. Mä en pääse yksin minnekään, aina lapset vähintään mukana ja muutenkin ei ole sama asia kuin olla hetken, edes kerran kuussa 8 tuntia yksin kotona. Mies ei halua lähteä minnekään, vaikka oisin maksanut hälle ja lapsille pitkän viikonlopun mökkivuokran ja valmiit ruuat jne! Mutta edes päiväksi ei halua lähteä..

Raha ei siis ole ikinä ollu ongelma, rahan takia ei töihin olis pakko mennä.. Eikä miehen ole tarvinut rahoittaa mun kotona oloa, ehkä enemmänkin päin vastoin. Mulla on siis passiivisia tuloja sen verran että eletään ihan kivaa elämää näinkin.

Ymmärrän että miehen sairaus vaikuttaa tietenkin, mutta tätä nyt tosiaan jatkunut yli kaksi vuotta. Mitään konkreettista apua ei halua, kokee että pärjää näin hyvin. Masennuslääkkeestä ei ole ollut apua. Oonko kohtuuton kun odotan että mies edes YRITTÄISI mun ehdottamia asioita?

Just nyt tätä kirjoittaessa mulla on sellainen olo että tekis mieli vuokrata kaikessa hiljaisuudessa asunto jostain ja yks kaks vaan häivyn...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset menisi itse töihin ja mies voisi toimia vuorostaan koti-isänä? 

Vierailija
22/24 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vähintään harrastuksia niin saat omaa aikaa . Syksyllä on helppo myös häipyä vaikka sienimetsään tunneiksi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siis just sienessä, kävelyillä, omilla menoilla... Mutta oikeesti joskus kaipaisin joskus sitä että sais olla vaan kotona. Ihan omassa kotona ilman että joku siinä jotain vaatii. Itte en pysty lähteä pitkäksi aikaa lomalle koska vaikka lapset kyllä saan hoitoon niin eläimille (meillä siis isoja kotieläimiä) ei löydy noin vaan hoitajaa, oikeastaan aika mahdotonta olis rentoutua jossain, heh.. Mies ei siis osaa näitä eläimiä hoitaa, eikä halua edes opetella.

Ap

Vierailija
24/24 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen mies joka ei halunnut käydä töissä.Itse tein välillä kahta ja jopa kolmea työtä.

Lopulta en enää jaksanut ja muutin omaan asuntoon.Parhain päätös ikinä.

Ainoa mikä kaduttaa on se,että olisi pitänyt tehdä se jo paljon aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan