Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten antaa pakit miehelle joka ei ole suoraan lähestynyt?

Vierailija
23.08.2023 |

Olen eräällä kurssilla jossa yksi mies on ilmiselvästi kiinnostunut minusta. Olen kuitenkin varattu ja haluaisin viestiä tällä miehelle etten etsi ketään. Me ei olla kuitenkaan juteltu paljon mutta huomaan hänen kehonkielestä että hän on kiinnostunut minusta. Esim hakeutuu aina lähettyville usein. Pari kertaa on aloittanut juttelun kanssa ni. Katseet ovat pitkiä. Olen koittanut nyt vältellä tätä miestä josko tajuaisi mutta ei tunnu tajuavan. Jotenkin ahdistaa vähän joten voisitteko auttaa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita paperille EN OLE KIINNOSTUNUT ja sujauta paperi miehen taskuun

Minä tein tuon niinpäin, että kirjoitin nimenomaan olevani kiinnostunut.

Voi luoja, siitä on jo 10 vuotta ja edelleen tekisi mieli vajota maan alle.

Mulle koulu"kaveri" antoi tuollaisen lapun ja käski antaa sen yhdelle pojalle. Mulle hölmölle ei tullut edes mieleen että meikäläistä uunotetaan ja annoin lapun kun niin käskettiin. Se tyyppi luulee varmaan vieläkin että olin häneen ihastunut. Terveisiä vaan Hennalle.

Vierailija
42/43 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän siinä just on, että nämä piirittäjät eivät ikinä sano mitään suoraan, niin ei heitä voi suoraan sanallisesti torjuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee hänestä rikosilmoitus. Aivan selvää seksuaalista häirintää.

Onko hymyillytkin sinulle?

samaa mieltä!! vähintäänkin voisit kurssiohjaajalle kertoa tilanteesta, jonka selvästi koet ahdistavaksi. Jos ei hyypiö usko, niin rikosilmoa vaan menemään.