Miten antaa pakit miehelle joka ei ole suoraan lähestynyt?
Olen eräällä kurssilla jossa yksi mies on ilmiselvästi kiinnostunut minusta. Olen kuitenkin varattu ja haluaisin viestiä tällä miehelle etten etsi ketään. Me ei olla kuitenkaan juteltu paljon mutta huomaan hänen kehonkielestä että hän on kiinnostunut minusta. Esim hakeutuu aina lähettyville usein. Pari kertaa on aloittanut juttelun kanssa ni. Katseet ovat pitkiä. Olen koittanut nyt vältellä tätä miestä josko tajuaisi mutta ei tunnu tajuavan. Jotenkin ahdistaa vähän joten voisitteko auttaa?
Kommentit (43)
Ap on just näitä että kun kaupankassa on ystävällinen niin kuvittelee että myyjä on kiinnostunut hänestä.
Irvistä rumasti.
Ainakin mulla toimi alakouluikäisenä.
Ketäköhän tuijottelee seuraavaksi? Onko joku saanut tällaisesta hyvän miehen? Ehkä haluaa vain jälestää kiinnostumatonta näyttääkseen siltä että pystyisi.
Ongelma se on kai tuokin :D
Miten vaikeaa on tilanteen tullessa kakaista suustaan että kiitos ei, olen varattu/ naimisissa? Mahtaako taivas pudota niskaan, vai pelkäätkö että hän alkaa itkeä? Onko se niin vaikeaa että annat miehen taluttaa sinut sänkyyn kun et pysty sanomaan mitään?
Joku kehitysvammaisten tukiasuntolan kuinka syödä ilman ruokakaukaloa - kurssi vissiin :D
Hahaha, minä olin joskus ap:n täysin päinvastainen tapaus. Olin myös eräällä kurssilla missä yksi mies tuijotti jatkuvasti ja hakeutui lähelle. Siis niin paljon, että muutkin huomauttivat minulle huvittuneina asiasta. No, minä hölmö ihastuin häneen ja lähestyin, kysyin voitaisiinko mennä kahville. Mies, joka oli aiemmin ihan ystävällinen, muuttui tosi tylyksi. Mutta jatkoi silti tuijotteluaan loppuun asti.
Jestas, nolottaa vieläkin.
Vastauksena ap:lle, älä nyt helvetissä nolaa itseäsi kun ei kerran mitään syytä ole. Joskus miehet katsovat pitkään yms. eikä se tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, minä olin joskus ap:n täysin päinvastainen tapaus. Olin myös eräällä kurssilla missä yksi mies tuijotti jatkuvasti ja hakeutui lähelle. Siis niin paljon, että muutkin huomauttivat minulle huvittuneina asiasta. No, minä hölmö ihastuin häneen ja lähestyin, kysyin voitaisiinko mennä kahville. Mies, joka oli aiemmin ihan ystävällinen, muuttui tosi tylyksi. Mutta jatkoi silti tuijotteluaan loppuun asti.
Jestas, nolottaa vieläkin.
Vastauksena ap:lle, älä nyt helvetissä nolaa itseäsi kun ei kerran mitään syytä ole. Joskus miehet katsovat pitkään yms. eikä se tarkoita yhtään mitään.
Heh, mulle on käynyt ihan vastaavasti :D ei tosiaan kannata tehdä yhtään mitään ellei mies itse tee aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari, onko aloittajan kaltaisia tonttuja oikeasti olemassa.. 😮
On. Nauttivat saamastaan huomiosta ja leikkivät toisen tunteilla.
Se mies ei välttämättä ole kiinnostunut sinusta pätkän vertaa romanttisessa mielessä. Ehkä hän haluaa vain jutella aikansa kuluksi. Sellaistakin kun sattuu:)
Tee hänestä rikosilmoitus. Aivan selvää seksuaalista häirintää.
Onko hymyillytkin sinulle?
Jos antaa pakkeja varmuuden vuoksi jo etukäteen, munaa itsensä todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon jutun. Joku kiertää kuin kissa kuumaa puuroa, mutta ei koskaan sano mitään suoraan tai tee aloitetta. Tilanne päättyy itsekseen kun kurssi loppuu/jompikumpi vaihtaa työpaikkaa/toinen muuttaa tms. Sitten uudessa paikassa on taas joku uusi kiehnääjä ja piirittäjä, ja sen jälkeen taas uusi... kymmeniä kertoja sama kierre, kunnes olet niin vanha ja plösähtänyt, että miehet eivät enää kiinnostu.
Ap voisi plösähtää vähän vauhdikkaammin, niin loppuisi tuollainen
Suominaiset luulee itsestään ihan liikoja.
Se, että mies on teille ystävällinen ja hymyilee ei tarkoita, että me ollaan kiinnostuneita teistä. Painakaa tämä jo VIHDOINKIN kaaliin. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Onko hymyillytkin sinulle?
Jos on hymyillyt niin häkki heilahtaa varmasti.
Kirjoita paperille EN OLE KIINNOSTUNUT ja sujauta paperi miehen taskuun
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita paperille EN OLE KIINNOSTUNUT ja sujauta paperi miehen taskuun
Minä tein tuon niinpäin, että kirjoitin nimenomaan olevani kiinnostunut.
Voi luoja, siitä on jo 10 vuotta ja edelleen tekisi mieli vajota maan alle.
Ap nyt vaan arvottaa tavaransa oikeaa markkina-arvoa korkeammaksi ja kuvittelee kaikkien olevan kiinnostunut siitä.
Eih. Ap kuuluu niihin jotka huutavat että mulla on poikaystävä kun joku kysyy reittiohjeita kadulla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hymyillytkin sinulle?Jos on hymyillyt niin häkki heilahtaa varmasti.
Juuri tämän takia en hymyile, en tervehdi enkä availe ovia.
Tykkäätkö sinä siitä, että teet asioita joista et pidä ja joita et halua tehdä? Jännä, yleensä ihmiset eivät tykkää asioista joista eivät tykkää.