Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas yskitään ihmisten ilmoilla

Vierailija
23.08.2023 |

Taas yskitään ihmisten ilmoilla. Sairastakaa flunssanne poissa muiden ihmisten luota.

Ei ole kyse koronasta vaan kaikista flunssista ja influenssista. Ne l e v i ä ä yskimällä ja likaisten näppienne kautta. Peskää kädet.

Ette itsekään sairastuisi, jos muut sairastaisivat kotona. Ja te olette niitä muille. Kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ihan happy. Tuntuu et oon tulossa kipeeks. Jei, ei tarttis lähteä töihin. Jukupätkä.

Vierailija
2/4 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon ihan happy. Tuntuu et oon tulossa kipeeks. Jei, ei tarttis lähteä töihin. Jukupätkä.

Just näin. Jääkää kotiin ja nauttikaa sairaslomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki yskä ole flunssaa. Koronan jälkeen ollut ikävä liikkua kaupoilla kun ap:n tapaiset kyylät tuijottavat kiukkuisesti köhimistäni.

Vierailija
4/4 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki yskä ole flunssaa. Koronan jälkeen ollut ikävä liikkua kaupoilla kun ap:n tapaiset kyylät tuijottavat kiukkuisesti köhimistäni.

Flunssaa tai ei, niin jatkuva köhiminen ei ole tervettä ja yhtälailla se levittää sinun bakteereita ja viruksia. Apua voi hakea lääkäristä. Köhimisen voi myös tehdä hiha suun edessä, siirtyä kauemmas muista ja käsiä voi pestä.