Nainen, kuinka masturboit itsellesi orkun.
Palstalla taas jauhetaan naisen saamisesta ja saamattomuudesta.
Kertokaa naiset nyt meille miehille, millä tavalla tai keinolla saatte itsenne hekuman huipulle. Kertokaa yksityiskohtia myöden. Lupaan tänä illalla kokeilla yhtä tapaa, jonka sinä olet tänne kirjoittanut. Jospa se olisi meille ihan jotain uutta.
Aion pitää ketjun asiallisena parhaani mukaan. Joten suussoittajat voivat keskustella muissa ketjuissa. Kiitos!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa mutta älä nyt tätä ainakaan kokeile, se on niin tylsä :)
Makaan sängyssä selälläni silmät kiinni jalat levällään ja hieron klitorista. En ole analysoinut liikerataa, teen vain niin kun tuntuu hyvältä. Panetuksen tasosta riippuen orgasmin saaminen vie 1-5 minuuttia. Oma kosteus riittää, joskus sitäkään ei tarvita jos tarpeeksi tekee mieli. Mielessäni mietin kaikkea rivoa, usein anaaliseksiä. Oikeasti meillä ei sitä ole koska se sattuu niin kauheasti.
Kiitos aloituksesta!
Sama. Käytän ohessa leluja kuten vibraattoria. Niillä saa vaihtelua tuntumaan.
Alipaine on myös ok.
Vierailija kirjoitti:
Alipaine on myös ok.
En nyt hae tässä luetteloa välineistä. Ne on jo miesten tiedossa.
Kerro mielummin kuinka niitä käytät. Oletko muuten runkkaillut miehesi katsellessa sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alipaine on myös ok.En nyt hae tässä luetteloa välineistä. Ne on jo miesten tiedossa.
Kerro mielummin kuinka niitä käytät. Oletko muuten runkkaillut miehesi katsellessa sinua?
Et tiedä mitä käytän. Niitä on monenlaisia.
Tietenkin runkkailin, kun mies vielä oli mukana kuvioissa.
Yleensä ihan omin sormin hoitelen itselleni orkun. Oli kyllä joskus miesystävä joka halusi olla suullansa + kielellänsä mun masturbointia varten: ohjasin häntä molemilla käsillä ohimoilta oikeaan paikkaan, ja hieroin itseni suuta ja kieltä vasten orgasmiin asti.
Käytän usein dildoa, lisäksi sormia. Suuressa osassa on fantasiat. Jos on aikaa ja muutenkin haluan pidemmän session, aloitan vain fantasialla ja vasta tietyssä kohdassa aloitan koskettelun.
Tylsä aloitusaihe koska näitä on tällä kyselty usein. Ihmetys kuitenkin heräsi.
Olet käsittääkseni mies, joten miten sinä voit kokeilla jonkun naisen masturbointitapaa. Tai jos kokeilet sitä johonkin naiseen, niin eihän se ole masturbointia.
Mitähän tarkoitat tällä kokeilulla, tai mitä minä en ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Olet käsittääkseni mies, joten miten sinä voit kokeilla jonkun naisen masturbointitapaa. Tai jos kokeilet sitä johonkin naiseen, niin eihän se ole masturbointia.
Sama se on, tekeekö sen kädellä itselleen vai toiselle.
Hieron ensin liukuvoiteen avulla vulvan aluetta, sitten dildotan, ensin pienemmällä dildolla, sitten niin suurella kuin vain sisään menee, jotta saa kunnon venytykset ja päsee hieromaan pohjaa. Vemputan hetken aikaa dildoa ees taas, sitten käytän vibraa klitorikselle ja kun orgasmi on tulossa, niin hiljennän ja jatkan rivoja ajatuksia ja teen tuota edgettämistä hetken aikaa. Samaan aikaan liikuttelen dildoa sisälläni. Lopulta kun orgasmi on tuloillaan, yritän vielä pidätellä, jotta orgasmi voimistuu ja lopulta se vain puskee väkisin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Pahoitelut siitä, että et ymmärtänyt. Selvemmin en asiaa pysty selittämään. Näillä siis mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkoitat tällä kokeilulla, tai mitä minä en ymmärrä?Sama se on, tekeekö sen kädellä itselleen vai toiselle.
No ei ole sama!
Masturbointi on itsetyydytystä, eli ihminen hyväilee itseään saadakseen aikaan seksuaalista nautintoa ja mielihyvää. Jos hyväilee toista, ei kumpikaan silloin masturboi.
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tarkoitat tällä kokeilulla, tai mitä minä en ymmärrä?Sama se on, tekeekö sen kädellä itselleen vai toiselle.
No ei ole sama!
Masturbointi on itsetyydytystä, eli ihminen hyväilee itseään saadakseen aikaan seksuaalista nautintoa ja mielihyvää. Jos hyväilee toista, ei kumpikaan silloin masturboi.
8
Tässä taas on väärin ymmärtäminen voimissaan. Sallittakoon se kuitenkin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole sama!
8
Mä olen ymmärtänyt, että siihen riittää käsi. Kenen tahansa.
Voin kertoa mutta älä nyt tätä ainakaan kokeile, se on niin tylsä :)
Makaan sängyssä selälläni silmät kiinni jalat levällään ja hieron klitorista. En ole analysoinut liikerataa, teen vain niin kun tuntuu hyvältä. Panetuksen tasosta riippuen orgasmin saaminen vie 1-5 minuuttia. Oma kosteus riittää, joskus sitäkään ei tarvita jos tarpeeksi tekee mieli. Mielessäni mietin kaikkea rivoa, usein anaaliseksiä. Oikeasti meillä ei sitä ole koska se sattuu niin kauheasti.