Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meteorologi Anniina Valtonen tuli raskaaksi lapsettomuushoidoilla

Vierailija
23.08.2023 |

Kiitos Anniinalle tämän jakamisesta. Ei se ole aina helppoa.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c1c8f499-b368-436f-b4bf-8c31b2…

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä samastuin häneen, kun luin tämän haastattelun. Jokainen raskausuutinen muistuttaa omasta lapsettomuudestani, vaikken katkera olekaan. Lohdullista kuulla näitä onnistumistarinoita. Itse olen vasta menossa lapsettomuustutkimuksiin. 

Ymmärrän myös hyvin, ettei tuo edes laskettua aikaa julkisuuteen. 

Vierailija
42/47 |
05.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Anniinalle!

😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauvamasuakin pitää oikein esitellä. Kukin taflaa tyylillään, ei siinä mitään. Jotenkin vaan omasta mielestäni vaikuttavat itserakkailta nämä ihmiset, jotka jatkuvasti selfieitä ja muita omakuviaan tuuppaavat nettiin. 

Vierailija
44/47 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuushoidot vääristävät luonnonvalintaa. Maapallo on jo täynnä ihmisiä. Adoptiota voisi helpottaa, mutta lapsettomuushoidoille en näe tarvetta. Niinistön pariskunnankin lapsi syntyi keskosena ja on kamppaillut elämästään.

Vierailija
45/47 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vauvamasuakin pitää oikein esitellä. Kukin taflaa tyylillään, ei siinä mitään. Jotenkin vaan omasta mielestäni vaikuttavat itserakkailta nämä ihmiset, jotka jatkuvasti selfieitä ja muita omakuviaan tuuppaavat nettiin. 

No sinä saat olla ihan mitä mieltä tahansa.

Vierailija
46/47 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea hänelle, mutta 1800-luvulla ei kyllä poltettu ainakaan Suomessa naisia roviolla lapsettomuuden takia.

Joo ei ollut noitavainoja tuohon aikaan.

Vierailija
47/47 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se sinappikone tärkeä joilleen, toivottavasti ei veronmaksajat maksaneet hoitoja, omia rahoja tähän älyttömyyteen toki saa haaskata.

y: vela

Kyllä, lapsi on suurin rikkaus elämässä. Mieluummin minä maksan veroja lapsettomuuden hoitoon kuin jonkun narkkareiden/alkoholistien hoidon takia tai itse aiheutetun lihavuuden hoidon takia tai jonkun transhoidon takia.

Muuten samaa mieltä, mutta lihavuus ei aina ole itse aiheutettua (jos sitä tarkoitat).  Professori Kirsi Pietiläinen: "Lihavuus ei todellakaan ole oma valinta eikä kiinni itsekurista."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä