Meteorologi Anniina Valtonen tuli raskaaksi lapsettomuushoidoilla
Kiitos Anniinalle tämän jakamisesta. Ei se ole aina helppoa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c1c8f499-b368-436f-b4bf-8c31b2…
Kommentit (47)
Ja vauvamasuakin pitää oikein esitellä. Kukin taflaa tyylillään, ei siinä mitään. Jotenkin vaan omasta mielestäni vaikuttavat itserakkailta nämä ihmiset, jotka jatkuvasti selfieitä ja muita omakuviaan tuuppaavat nettiin.
Lapsettomuushoidot vääristävät luonnonvalintaa. Maapallo on jo täynnä ihmisiä. Adoptiota voisi helpottaa, mutta lapsettomuushoidoille en näe tarvetta. Niinistön pariskunnankin lapsi syntyi keskosena ja on kamppaillut elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Ja vauvamasuakin pitää oikein esitellä. Kukin taflaa tyylillään, ei siinä mitään. Jotenkin vaan omasta mielestäni vaikuttavat itserakkailta nämä ihmiset, jotka jatkuvasti selfieitä ja muita omakuviaan tuuppaavat nettiin.
No sinä saat olla ihan mitä mieltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea hänelle, mutta 1800-luvulla ei kyllä poltettu ainakaan Suomessa naisia roviolla lapsettomuuden takia.
Joo ei ollut noitavainoja tuohon aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se sinappikone tärkeä joilleen, toivottavasti ei veronmaksajat maksaneet hoitoja, omia rahoja tähän älyttömyyteen toki saa haaskata.
y: vela
Kyllä, lapsi on suurin rikkaus elämässä. Mieluummin minä maksan veroja lapsettomuuden hoitoon kuin jonkun narkkareiden/alkoholistien hoidon takia tai itse aiheutetun lihavuuden hoidon takia tai jonkun transhoidon takia.
Muuten samaa mieltä, mutta lihavuus ei aina ole itse aiheutettua (jos sitä tarkoitat). Professori Kirsi Pietiläinen: "Lihavuus ei todellakaan ole oma valinta eikä kiinni itsekurista."
Minä samastuin häneen, kun luin tämän haastattelun. Jokainen raskausuutinen muistuttaa omasta lapsettomuudestani, vaikken katkera olekaan. Lohdullista kuulla näitä onnistumistarinoita. Itse olen vasta menossa lapsettomuustutkimuksiin.
Ymmärrän myös hyvin, ettei tuo edes laskettua aikaa julkisuuteen.