2kk Tinderissä miehenä, ja ei vttu mitä paskaa
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä hakualuettasi tai hakuikääsi, mutta pk-seudulla ainekin löytyy 35-50 vuotiaissa muutakin kuin frikkeejä, yksinhuoltajia tai suorittajia.
Mikä vika on yksinhuoltajissa?
Ei varmasti muuta kuin ettei normaali mies halua olla tekemisissä vieraan geeniperimän kanssa. Se on perusbiologiaa.
Etsit kumppania lähisuvustasi siis? Siihen ei varmaan Tinderiä kannata käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen helsinkiläinen akateeminen 3-kymppinen nainen, jolla haussa isä lapsilleni. En ikinä menisi Tinderiin etsimään mitään. 😅
No eihän sinun tarvitsekaan mennä, koska sinun iässä kumppanin löytää yleensä aina muista ympyröistä, koska ikäisesi miehetkin etsivät naista kenen kanssa perustaa perhe.
Mutta takaan sen, että lähtiessäsi 10-15 vuoden päästä eronneena ns. toiselle kierrokselle sinulla on joka ikinen deittisovellus käytössä 😁
Itellä ollut vähän erilainen tinderi. Naapurit soitellut poliiseja, ambulansseja, lastensuojelua yms. Sitä kautta on löytynyt minulle se oikea, vaikka naimisissa olinkin. On noista kiusaa tekevistä naapureista hyötyäkin ollut. Samalla kun yrittäneet tehdä kiusaa, ni täällä on käynyt näytillä todella tasokkaita muijia ja siellä joukossa oli myös se oikea, se sattumalta olikin kuuma naispoliisi. Vähän erilainen deittipalvelu ollut itellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä hakualuettasi tai hakuikääsi, mutta pk-seudulla ainekin löytyy 35-50 vuotiaissa muutakin kuin frikkeejä, yksinhuoltajia tai suorittajia.
Ei varmasti muuta kuin ettei normaali mies halua olla tekemisissä vieraan geeniperimän kanssa. Se on perusbiologiaa.
Paritteleekin vain lähisukulaistensa kanssa? :D "ei vieraita geenejä minun lähelle"
Nykyajan hyväksikäyttökulttuuri xD tältä minustakin nykyään tuntuu!! Oikeasti nykyään ihmiset ei tsvoittele kuin omaa etua ja hyötyä muista. Koskee kaikkia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Et päässyt pukille? Saakohan vaimo tietää jos kokeilisin tinderiä? Mieli tekisi.
Voisit tiedustella asiaa mun ukolta. Vois neuvoa sua.
Jäi nyt kiinni tinderin pidosta ja ihastumisesta, rakastumisesta toiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et päässyt pukille? Saakohan vaimo tietää jos kokeilisin tinderiä? Mieli tekisi.
Voisit tiedustella asiaa mun ukolta. Vois neuvoa sua.
Jäi nyt kiinni tinderin pidosta ja ihastumisesta, rakastumisesta toiseen naiseen.
Juu ja erottiin, vaikka ukko pitääkin käytöstään vaan kevyenä flirttinä.
Nyt on sitten sinkku ja voi vapaasti rämpyttää tinderissä.
Jos olet tavismies niin 2kk on todella lyhyt aika.
2kk voi tosiaankin mennä niin että et saa ainuttakaan vastavuoroista keskustelua tai lupaavaa matchia.
Kokeile 2 vuotta vähintään.
hybridi kirjoitti:
Samalla kun yrittäneet tehdä kiusaa, ni täällä on käynyt näytillä todella tasokkaita muijia ja siellä joukossa oli myös se oikea, se sattumalta olikin kuuma naispoliisi. Vähän erilainen deittipalvelu ollut itellä.
Saitko pampusta?
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla näitä "hei sinä vähän nuorempi nainen, voitko tehdä kohdallani poikkeuksen ikätoiveistani? Olen viriili ja nuorekas herrasmies...".
Tinder on täynnä naisia joita joku mies on pettänyt ja kohdellut väkivaltaisesti. Silti ne etsii sieltä niitä komeita narsisti miehiä jotka kohtelee huonosti.
Mä ajattelin aina että jos minä, hyvä tyyppi, oon Tinderissä, niin on ihan loogista ajatella että joku vastaava, hyvä tyyppi, voi olla vastaan tulevissa miehissäkin. Ei mun tarvinnut löytää kuin se yksi, jonka kanssa meni ajatukset ja muut yksiin.
Jotenkin ylimielistä ja ristiriitaistakin pitää itseään hyvänä tyyppinä ja samalla kaikkia vastaan tulevia friikkeinä. Et ehkä ole niin hyvä kuin ajattelet.
Lopeta kilttiys.
Selaa Rational Malee sekä Jordan Petersonii.
Salille, parturiin.
Rasvaa ja proteiinii isosti koneeseen. Roadimies tyylist fäijönii niskaan kuten Stone Islandii, Trapstarii.
Fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva Moderni Mies -- kuin Damiano David tai Archie Cruz.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Itse olen ainakin löytänyt sieltä järkevää ja tasokasta seuraa, nykyisin seurustelemme. Sehän on vähän itsestäkin kiinni, miten siellä on, mitä itsestään laittaa peliin ja osaako pitää yllä keskustelua. Jos 2 kk:n aikana homma on jäänyt viestittelyn tasolle niin ei sellaista kukaan jaksa, kirjekavereita sieltä harva etsii. Yrititkö tehdä kiinnostavan ihmisen kanssa aloitetta, pyysitkö treffeille?
Omat hakukriteerit kannattaa laittaa rehellisesti siten, että saa osumia itselle tärkeiden asioiden jakavista ihmisistä. Jos et halua tavata yh:a niin se lienee rehellistä ilmoittaa? Itse taas lasten vanhempana en koskaan ottaisi kumppaniksi lapsetonta, koska heillä ei vaan ole sitä käytännön realismia niihin asioihin liittyen. Ja sitä täytyy arjessa olla. Molemmin puolin hyödytään siitä, että ilmoitus on mahdollisimman rehellinen ja kertoo niistä asioista, mitkä itselle ovat tärkeitä.
Lopuksi realistinen kannattaa olla senkin suhteen, mitä etsii. Jos on itse ihan tavallinen (missä ei ole mitään vikaa) ja elää esim. ihan tavallista elämää, niin ei kannata lähteä etsimään seuraa kovin paljon omaa tasoaan "ylempää", jos näin voi asian ilmaista. Pettymyksiä tulee varmasti yksi toisensa perään mikäli etsii satuhahmoa ja on itse ihan tavallinen Jantunen. Tämä kaikella hyvällä. Mahdollisuudet kasvaa, kun miettii deittiasiat rehellisesti itsensä kanssa, valitsee kumppani"tyypin" realistisesti, on itse mahdollisimman rehellinen itsestään.
Näin toimin itsekin ja löysin aivan loistavan kumppanin itselleni, jonka kanssa kaikki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin löytänyt sieltä järkevää ja tasokasta seuraa, nykyisin seurustelemme. Sehän on vähän itsestäkin kiinni, miten siellä on, mitä itsestään laittaa peliin ja osaako pitää yllä keskustelua. Jos 2 kk:n aikana homma on jäänyt viestittelyn tasolle niin ei sellaista kukaan jaksa, kirjekavereita sieltä harva etsii. Yrititkö tehdä kiinnostavan ihmisen kanssa aloitetta, pyysitkö treffeille?
Omat hakukriteerit kannattaa laittaa rehellisesti siten, että saa osumia itselle tärkeiden asioiden jakavista ihmisistä. Jos et halua tavata yh:a niin se lienee rehellistä ilmoittaa? Itse taas lasten vanhempana en koskaan ottaisi kumppaniksi lapsetonta, koska heillä ei vaan ole sitä käytännön realismia niihin asioihin liittyen. Ja sitä täytyy arjessa olla. Molemmin puolin hyödytään siitä, että ilmoitus on mahdollisimman rehellinen ja kertoo niistä asioista, mitkä itselle ovat tärkeitä.
Lopuksi realistinen kannattaa olla senkin suhteen, mitä etsii. Jos on itse ihan tavallinen (missä ei ole mitään vikaa) ja elää esim. ihan tavallista elämää, niin ei kannata lähteä etsimään seuraa kovin paljon omaa tasoaan "ylempää", jos näin voi asian ilmaista. Pettymyksiä tulee varmasti yksi toisensa perään mikäli etsii satuhahmoa ja on itse ihan tavallinen Jantunen. Tämä kaikella hyvällä. Mahdollisuudet kasvaa, kun miettii deittiasiat rehellisesti itsensä kanssa, valitsee kumppani"tyypin" realistisesti, on itse mahdollisimman rehellinen itsestään.
Näin toimin itsekin ja löysin aivan loistavan kumppanin itselleni, jonka kanssa kaikki toimii.
Juuri sinun kaltaiset ihmiset ovat Tinderin ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eip se nyt ihan noin mene.
Voisit myös osoittaa sen ja ne biologian alan tutkimukset, jotka tukevat uskomustasi.
Miksi miehet eivät ymmärrä, ettei se Tinder ole kaveri? Se on yritys, jonka tarkoituksena on tahkota rahaa omistajilleen, ei auttaa löytämään puolisoa tai panoa.
Alapeukuta vaan mutta näinhän se ajattelu menee. Olen kokenut vääryyden jos kolmekymppiset seksuaalisesti kiihkeät naiset eivät ole odottaneet jalat ristissä juuri minua viemään heidän neitsyytensä. Kenenkään ei tarvi ruveta mihinkään yksi huoltajan kanssa jos ei halua, se on selvää. Mutta pöyristyä ja, suuttua nyt siitä ettei maailma pyörikään henkilön itsensä ympärillä, siinä menee luonnevian raja.