Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen päällä asento ei jotenkin onnistu

Vierailija
22.08.2023 |

Olen uuden kumppanini kanssa yrittänyt useampaan kertaan olla päällä cow girl asennossa, mutta jostain syystä en saa sitä toimimaan. Aikaisemman kumppanin kanssa onnistui joka kerta ja se kuuluikin aina seksiin.

Olen yrittänyt nyt niin, että mies on kokonaan selällään, puoliksi istuvassa asennossa ja istualteen. On kokeiltu sängyssä ja sohvalla. Olen yrittänyt myös itse olla kyykyssä, puolikyykyssä ja hajareisin.

Jostain syystä asento tuntuu kömpelöltä eikä ja siinä liikkuminen on hankalaa, vaikkei aikaisemman kumppanin kanssa ollut. Aikaisemmalla kumppanilla oli ehkä vähän isompi penis mutta ei mitenkään merkittävästi. Nykyisellä kumppanilla on myös iso, joten en usko koon vaikuttavan tässä.

Mikä avuksi? Onko jollain samanlaista kokemusta? Haluaisin olla taas päällä mutta jotenkin ei vaan onnistu. :(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on justiin näin, koko homman juju on siinä että nainen vie, päättää rytmin, kulman ja oikeastaan kaiken. Minä pysyttelen vain mukana....

M57

Vierailija
22/44 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on justiin näin, koko homman juju on siinä että nainen vie, päättää rytmin, kulman ja oikeastaan kaiken. Minä pysyttelen vain mukana....

M57

Kyllä. Jos homma ei suju, nainen tehköön jotain muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

virrat pois päällä

Vierailija
24/44 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile selkä mieheen päin. Usein se onnistuu helpommin.

Vierailija
25/44 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jostain syystä asento, että toisen kanssa onnistuu ja jonkun toisen ei yhtään. Tämä vaatii yhteistyötä ja jos ei ole yhteistä rytmiä tai mies ei mitenkään hoida osaansa esim. Käsin välillä tukemalla niin ei onnistu. Jos rytmi ei osu kohdilleen niin miehen kannattaa olla paikallaan.

Vierailija
26/44 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan oli reilua etutarjontaa tytyllä joten pystyin painamaan sitä silleen että se makasi selällään jalat yhdessä ja minä hajareisin ja laittelin helposti muna tupaan

kokeileppa itse illalla ja palaa kertomaan miten meni

Vierailija
27/44 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks kukaan ajanut eilen illalla sisään?

Vierailija
28/44 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paras asento on niin, et olen poikakaverin päällä jalat kyykyssä selkä hänen kasvoihin päin. Siinä on niin ihana sormitella ja kyykkiä vehkeen päällä. Aina ei meinaa pysyä sisällä mut laitetaan sit takasin tai välillä vaan runkataan kun halutaan orkut.

Vierailija
29/44 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi minulle hyvin. En koskaan laukea kun nainen on päällä. Takaapäin lykkiessä sitten lentääkin jo herkästi rojut. Persemies kun olen.

Vierailija
30/44 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki onnistuu vain harjoittelemalla! Ei täällä kyselemällä opi mitään! Ihmettelen silti kun ei kyseistä ongelmaa ole koskaan ollut kenenkään kanssa! 

Vierailija
31/44 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt vain menee makaamaan miehen päälle, miehen jalat suoraksi ja omat jalat siihen miehen kupeille. Sitten vain työntää itseään voimalla miehen kullia vastaan kulli sisällä, jotta saa kovan paineen emättimen etuosaan ja klittaan. Hakee siinä sopivan kulman. Siinä sitten kihnuttaa itselleen orgasmin. Lähtee mieheltäkin siinä vaiheessa kun pillu alkaa orgasmissaan puristamaan ja supistelemaan.

Vierailija
32/44 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pehmeä seisokki miehellä. Kun kalu on kivikova niin naisen on helpompi ratsastaa. Jos puolikova niin vaikeutuu. Kokemusta on miehenä. 

Vierailija
33/44 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin taukoa tämän asennon yrittämisestä. Nyt kuitenkin testasin ja sehän sujuikin paremmin kuin hyvin! Ehkä se oli omaa epävarmuutta uudessa suhteessa. Nyt on kuitenkin sujunut mahtavasti useammallakin kerralla. Mieskin tykkää ja jopa pyytää sitä. :)

-Ap

Vierailija
34/44 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä iso vatsa? Minulla se oli yhden kanssa ongelma. Tömähdin siihen möhömahaan kun yritin liikkua miehen vartalon suuntaan. Ja jos ylös/alas, niin olis pitänyt olla taaksepäin nojaten, johon en itse taipunut tarpeeksi. Väsyi kädetkin.

Vierailija
35/44 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin taukoa tämän asennon yrittämisestä. Nyt kuitenkin testasin ja sehän sujuikin paremmin kuin hyvin! Ehkä se oli omaa epävarmuutta uudessa suhteessa. Nyt on kuitenkin sujunut mahtavasti useammallakin kerralla. Mieskin tykkää ja jopa pyytää sitä. :)

-Ap

Miten aktiivisia olette vaihtamaan asentoja? Ilmeisesti aloitatte lähärissä?

Vierailija
36/44 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä ei ole naiselle seksiä. Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä.

Paneminen on naiselle jotain huonon ja kärsimyksen välimaastossa.

Vierailija
37/44 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ämpäripillu.

Vierailija
38/44 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierase sen nenään

Vierailija
39/44 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä ei ole naiselle seksiä. Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä.

Paneminen on naiselle jotain huonon ja kärsimyksen välimaastossa.

Oma vaimo ei ole tuota koskaan kuullut tai ymmärtänyt, kun hänelle yhdynnät olleet seksiä ja saanut tuhansia orgasmeja. Kärsinytkin nautinnosta ottaessaan rajusti kullillani orgasmejaan. Itse olen aina joutunut varomaan naidessa, vaimo ottanut itse paljon rajummin kuin olisin edes uskaltanut. Hyvä että kullini on kestänyt ehjänä. Onneksi on ollut niin paksu ja kova, ettei ole taittunut myllytyksessä. 

Vierailija
40/44 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä onnistuu parhaiten että makaan selälläni aivan paikallani ja annan vaimon liikkua omaan tahtiin, käsillä hyväilen rintoja ja peppua ratsastuksen tahtiin, yritän pidätellä laukeamistani mahdollisimman pitkään jotta hän saavuttaa orgasmin, joka on yleensä hyvinkin voimakas. ai niin ja täällä pitää myös hieman mainostaa joten kaluni on keskivertoa isompi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi