Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö salivaatteet joka kerran jälkeen?

Vierailija
22.08.2023 |

Olen aloittanut salilla käyminen. Teen tunnin treenin, hikoilen kyllä. Treenin jälkeen laitan treenivaatteet kuivumaan (on sellaiset ohuet tekokuituiset) ja ne ei mielestäni haise hielle. Hento dödön tuoksu niissä on. Olen käyttänyt aina pari kertaa ennen kun pesen. Onko ok? Tuntuu hassulle kysellä, mutta olisi mukavaa kuulla miten muut tekee. Alushousut ja sukat tietenkin menee joka kerran jälkeen pesuun.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pesen kun olen hikoillut. Mikset pese?

Vierailija
2/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pesen,jos olen squirtannu pöksyihin jalkaprässiä tehdessäni!

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatan itsekin, jos en heti ehdi pestä ja saatan käyttää toisen kerran. Mulla ne kyllä haisee hieman hielle yhden kerran jäljiltä, mutta ei nyt aivan kamalan pahalta tai sellaiselta, että päältäni haisisi muiden salikävijöiden nenään asti. 60 asteen pesu auttaa siinä, etteivät ala heti haista pahasti.

Vierailija
4/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkkareita, joten pesen!

Vierailija
5/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese. Myyn pervertikoille Tori.fi:ssä.

Vierailija
6/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat ja kalsarit pesen. Muita en joka kerta kun siellä kuitenkin kaikki haisee hielle. Säästän luontoa.

Vierailija
7/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen, mutta mulla on useampia salivaatekertoja, jotka pesen sitten kaikki yhdessä. En ole huomannut hienhajun pinttymistä.

Vierailija
8/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen yleensä 3 salikerran jälkeen 30 asteessa. Ihan turhaa joka kerta pestä.

Vierailija
9/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria O. kirjoitti:

En pese. Myyn pervertikoille Tori.fi:ssä.

Olen sinun vakioasiakkaasi. Tunnistanet nimimerkin Patukka-Pentti_1961 ;)

Vierailija
10/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ajattelen sen olevaan turhaa yhden kerran jälkeen? Minulla ei myöskään tällä hetkellä vielä ole kun ne yhdet vaatteet, niin aika yksinään ne sitten siellä koneessa pyörii. Ap

Vierailija
11/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka kerran jälkeen. Hikoilen herkästi+ niillä vaatteilla istuu/makaa likaisilla penkeillä

Vierailija
12/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa riittää pesu (3 treeniä viikossa). Mutta kunnon kuivatus ja tuuletus joka kerran jälkeen.

Vierailija
13/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!! Mun salilla käy mies, joka ajattelee samalla tavalla. Käymme samoissa jumpissa. Hänellä selkeästi vaatteiden pesupäivä on vkl, koska maanantaisin hän ei haise. Torstaisin kahvakuulassa hien haju täyttää koko tilan, kun samat vaatteet käytössä. On siis NIIN ällöttävää!!

Ole ap kiltti ja pese nw vaatteesi. Johan ne menee pilalle pesemättömyydestä.

Vierailija
14/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kevyt hiki en pese. Kunnon hiki, niin että vaatteet märät, niin pesen.

Vierailija
15/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kyllä ihan joka kerta. Käytän salilla hupparia tai verkkatakkia päällä. Shortsit myös on. Pesen ne aina heti koska hikoilen kyllä paljon.

Vierailija
16/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hei oikeesti haisee.

Vierailija
17/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ajattelen sen olevaan turhaa yhden kerran jälkeen? Minulla ei myöskään tällä hetkellä vielä ole kun ne yhdet vaatteet, niin aika yksinään ne sitten siellä koneessa pyörii. Ap

Eikö sinulla ole mitään muitakaan vaatteita kuin ne yhdet salivaatteet? Oho.

Vierailija
18/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivatan itsekin, jos en heti ehdi pestä ja saatan käyttää toisen kerran. Mulla ne kyllä haisee hieman hielle yhden kerran jäljiltä, mutta ei nyt aivan kamalan pahalta tai sellaiselta, että päältäni haisisi muiden salikävijöiden nenään asti. 60 asteen pesu auttaa siinä, etteivät ala heti haista pahasti.

Ne haisee hieman silloin kun puet ne kuivatettuna päällesi, mutta törkeästi heti kun hikoilet vähänkin uudestaan. Et vaan itse enää huomaa sitä siinä vaiheessa kun olet hionnut.

Vierailija
19/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortseja en pese kun kalsarit alla. Muuten kaikki menee pesuun. Shortsit pesen kun ne alkaa haista.

Vierailija
20/29 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Pesen kyllä ihan joka kerta. Käytän salilla hupparia tai verkkatakkia päällä. Shortsit myös on. Pesen ne aina heti koska hikoilen kyllä paljon.

No eipä ihme, jos hikoilee jos takki päällä treenaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi