Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HCG 20 ---> raskaana vai ei? Kokemuksia?

19.12.2006 |

Hei!

Olen kirjoitellut tuonne 3-kuumeilijoihin, mutta nyt on kaikkien mahdollisten immeisten apu tarpeen. Ja luulen, että tältä palstalta vois löytyä tietämystä.

Meni sitten tänä aamuna hermo totaalisesti, kun heti herätessä oli kuvottava olo ja epätietoisuus vain jatkui. Sain lähetteen tk:n labraan raskaustestiin ja päivän odotin tuloksia. Äsken soitin labraan ja hcg oli 20 (normaali kuulemma alle 5). Mutta eikö tuo ole älyttömän pieni arvo kun joillakin on kuulema arvo sadoissa tai tuhansissa?! Keskussairaalaankin soitin ja polin hoitaja sanoi tuon arvon tarkoittavan raskautta. Äsken katsoin netistä ja siellä sanottiin, että kaikki yli 25 olevat arvot tarkoittavat raskautta, mutta normaali arvo on alle 5, jos ei ole raskaana. Mutta entäpä arvot välillä 6-24?????

Aarrrgg..... ONKO KENELLÄKÄÄN KOKEMUSTA VASTAAVASTA!

Tämä kärvistely epätietoisuudessa on hirveää...

Tirrukka kp32/26-32

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä raskaustesti näytti + mutta ultrassa ei nöhty mitään. Hcg arvo oli ensimmäisellä kerralla 400 ja kahden päivän päästä 419. Silloin jo sanottiin että ei ole toimiva raskaus. Kuitenkin odoteltiin viikko ennenkuin otettiin kolmas näyte. Silloin arvo romahtanut ja tehtiin kaavinta. Hcg arvo ymmärtääkseni pitää olla kymmenissä tuhansissa.

Tämä tietysti on vaan meidän surullinen tarina. Toivotaan että kaikki selviää nopesti. Tiedon odottaminen on tuskallista.

Vierailija
2/3 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli HCG 19 n.1,5kk keskenmenon jälkeen. Vuoto ei meinannut loppua millään ja menin uudestaan lääkäriin. Tuosta se tippuikin sitten muutamassa päivässä normaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! HCG:n koholla ei voi johtua keskenmenon jälkitilasta, koska minulta poistettiin kierukka reilut 3 viikkoa sitten. Ja edelliset kuukautiset olivat ihan normaalit marraskuussa.

Olen nyt yrittänyt päivän selailla nettiä ja etsinyt tietoa. Arvoni on matala, mutta kuitenkin ilmeisesti raja-arvojen sisällä, mitä tässä vaiheessa hcg voi olla. Eli yhtään viisaammaksi en ole tullut.

Mutta ajattelin, että paskat minä rupea stressaamaan, kun en kerta itse asialle mitään voi. Ajattelin loppuviikosta testata tai käydä labrassa ja katellaan sitten. Jos se ei ole normaali raskaus, en minä sille asialle mitään voi, korkeamman kädessä asiat ovat. Toivon tietysti, että nyytterö elokuussa meillekin tulisi.

Tirrukka