IS: Maskun kunnanviraston lippusaloista revittiin sateenkaariliput alas ja poltettiin Vaikea ymmärtää
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009799834.html
Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (917)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa Pride voisi olla koko Suomessa 1.5-31.8. Homoutta olisi ihana juhlia koko kesä.
Homotuksen pakkosyöttöä. Ihan tarpeeksi ootte saanu jo siimaa tuon homo touhun kanssa.
Vihalle ja väkivallalle ei pidä alistua vastakkain asettelun pelossa. Täytyy homottaa entistä kovemmin.
Ihmisoikeudet eivät ole asia josta voi olla "erilaisia mielipiteitä".
Olette jo vuosikaudet täysillä homottaneet. Heteroilla on ihan samanlaiset oikeudet olla asiasta eri mieltä. Ihmisoikeuksiin kuuluu myös heteroiden oikeudet. Nyt tarvitaan hetero kuukausia ja heterojuhlia. Heteromessuja yms. Jaa niin. Homotukseen kuuluukin vain sellainen "tasa-arvo" missä homojen mielipide otetaan huomioon mutta muiden ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikea teko kirjoitti:
tekijät esiin heidät pitää palkita kunnia suomalaisina. mädätystä tulee jo joka tuutista miksi lipputankotkin häpäistään
Siellähän oli miespari asialla, persuja hyvinkin.
Midäkin talossa persu homo miespari.. Kukaan asukkaista ei tee yhtään mitään numeroa siitä. Siinähän elelevät omaa elämäänsä.. 👍
Vaimosi vain valehtelee sinulle ettet olisi mustasukkainen.
Teiilähän on aika usein "sokeri lopussa" ja pitää käydä naapurilta lainaamassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin helppo ymmärtää. Ihmiset kyllästyneet wokeismiin ja tuputukseen.
Revi siitä vihervassu.Millaiset ihmiset näihin moraalipaniikkeihin lähtee mukaan? Uskotte kaiken, mitä jotkut twitter-propagandistit, Donald Trumpin minionit tai naapurin Keijo sanoo lgbtq-ihmisistä? Ja sitten vaan mukaan aivottomaan joukkoon lgbtq-pelkoa ja paniikkia lietsomaan. Poliittisestihan tuo on kätevä keino ohjata ihmisten huomiota pois muista (oikeista) ongelmista ja epäkohdista kuten taloudelliset epäonnistumiset, elinkustannuskriisi, aborttioikeuden heikentäminen jne. Miks ihmiset on näin helposti vietävissä?
Tämä. Heitetään miljardit Tunnissa Turusta pois rataan, leikataan köyhimmiltä ja annetaan rikkaimmille. Kukaan ei huomaa mitään, kun vouhkataan rasismista ja sateenkaarista. Ennenkin nähty keino oikeiston keinovalikoimassa.
Vasemmistohan se on noista meuhkannut. Mitään muuta olekaan tehnyt viime kuukaudet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revi siitä vihervassu.Mikä ongelma sinulla on, että ihmisillä olisi tasavertaiset oikeudet?
Meillä on jo. Paitsi no miehet joutuu armeijaan.
Miehet itse ovat valinneet armeijan joten turha vinkua. Miehet itse kannattavat nykyistä mallia eniten.
Sen sijaan sukunimeä ei mies vaihda. Jos ei, turha vinkua tasa-arvoa jonka itse valitsi. Valinnallahan te naisten syrjintää aina perustelette.
Miten sukunimi liittyy tähän? 😂
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on poliittinen liike jolla on poliittiset tavoitteet, mm. ydinperheen romuttaminen, usean vanhemman "vanhemmuus" (tässä kohtaa pakko kysyä miksi lapsi tarvitsisi 4 vanhempaa?), poistetaan vanhempien oikeus kasvattaa itse omat lapsensa haluamallaan tavalla ja tilalle valtiojohtoinen eli määräävä asema, lapsen oikeuksien poistaminen esimerkiksi suhteessa omaan biologiseen vanhempaansa ja samalla oikeus saada elatusta tuolta oikealta vanhemmaltaan. Nämä ovat perustavanlaatuisia juridisiakin kysymyksiä joita ei pidä olankohautuksella ohittaa koska ne lopulta koskettavat kaikkia vanhempia, ei vain sateenkaariperheitä. Kyseinen porukka käsittelee lapsia kuin tuotteita jotka hankitaan tai ostetaan. Ja tuo liike saa veronmaksajien rahaa lähes miljoonan jo vuosittain plus kaikki alayhdistykset saavat omat tukensa valtiolta. Mistään pikkuliikkeestä ei siis ole kysymys ja ainakin jokaisen vanhemman kannattaisi lukaista noiden järjestöjen verkkosivuilta, millaisia tavoitteita niillä on. Totta kai tasa-arvo ja yhdenvertaisuus ovat kannatettavia mutta jos samalla heikennetään esimerkiksi lasten asemaa ja biologisten vanhempien asemaa ja kasvatusoikeutta ja pakotetaan kouluihin ja päiväkoteihin melko ihmeellisiä oppisisältöjä, pitäisi hälytyskellojen alkaa soida. Sateenkaarilippu ei ole missään asemassa yhteiskunnassa eikä sen pitäisi liehua minkään kunnan lipputangossa sen enempää kuin minkään muunkaan poliittisen liikkeen lippujen. Muistutuksena vanhemmille että teillä on oikeus kieltää lapsen osallistuminen mielestänne arveluttavaan tai sopimattomaan opetukseen!
No tässä oli aivan kaikki väärin. Se että halutaan oikeuksia olla rauhassa erilainen kuin valtaväestö ja päättää omasta elämästään, ei esim. tarkoita, että "ydinperhe pyritään romuttamaan". Muuhun en jaksa edes puuttua, sen verran paksua tuubaa on.
Vinkki parempaan kirjoittamiseen: jaa tekstisi useampaan kappaleeseen. Moni ei ala lukemaan tämmöistä paksua kakkua ollenkaan.
Jos tavoitteena on olla rauhassa erilainen kuin valtaväestö, niin eikö sen vaan voisi tehdä ilman karnevalisointia? Muutenhan se ei ole rauhassa erilaisena olemista, vaan rauhattomuutta ja erilaisuuden korostamista
Vierailija kirjoitti:
Oli sateenkaarilipusta mitä mieltä tahansa, ei oikea teko ole polttaa sitä. Demokraattisessa yhteiskunnassa enemmistö päättää, mitä siellä salossa liehuu. Sitä olisi jokaisen syytä kunnioittaa.
En minäkään olisi polttanut, olisin vetänyt vessasta alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revi siitä vihervassu.Mikä ongelma sinulla on, että ihmisillä olisi tasavertaiset oikeudet?
Miehet itse ovat valinneet armeijan joten turha vinkua. Miehet itse kannattavat nykyistä mallia eniten.
Sen sijaan sukunimeä ei mies vaihda. Jos ei, turha vinkua tasa-arvoa jonka itse valitsi. Valinnallahan te naisten syrjintää aina perustelette.
Avaatko tätä vielä hieman enemmän.
Toinen ketju samasta aiheesta poistettiin aiemmin....miksiköhän tämä on täällä yhä??
Vierailija kirjoitti:
Onko ps jäsenet asialla?
koita edes keksiä jotain uutta välillä..
sivusta
Vain Islam voi pelastaa maamme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvitse vaihtaa sukunimeä. Miehen tarvitsee mennä armeijaan/sivariin/vankilaan.
Hyvältä tuntuu kumpa tää sirkus saataisiin ojennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeuksia noilta pervoilta vielä puuttuu?
Esimerkiksi oikeus elää elämäänsä ilman, että haukut heitö pervoiksi.
Saahan ne elää niin kuin haluavat. Ja minä haukun niitä pervoiksi jos haluan.
Jolloin osoitat että Pride-marssit ovat yhä tarpeen.
Sen kun kävelevät, onhan niitä vappumarssejakin kai vieläkin. Saapahan hippiäiset raitista ilmaa samalla. Mutta ei se mitään muuta eikä kuntien pidä lähteä kannattamaan mitään poliittista liikettä. Yhdelle kun kumarrat niin toiselle pyllistät.
No tasa-arvo ei onneksi ole poliittinen liike niin sitä voi kunnat jatkossakin tukea.
Aito pridekuukausi eli kesäkuu meni jo. Oliko joku unohtanut lipun salkoon vai miksi sen pitäisi siellä kuukausitolkulla roikkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seksuaalivähemmistöjä ei hyväksytä.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko kuvitella saloissa vaikka jonkun kristillisen sanoman lippuja, esim. "kunnia ydinperheelle" tms. En usko että sellaiset liput saisivat olla, niin miksi nuo saavat?
Puhun nyt kaksinaismoralismista siis, mitä maassamme on runsaasti.
Pridea vähätellään ja sateenkaari ihmiset joutuvat kokemaan paljon ulkopuolisuuden tunnetta. Tätä eivät ydinperheen kannattajat joudu kokemaan. Priden tarkoituksena on lievittää heidän ulkopuolisuuden tunnetta, ja sitä ei ilmeisesti saa tehdä edes kerran vuodesta. Kun kaikkina muina aikoina he saavat kokea olevansa ulkopuolisia.
"siteerataan miehen kanssa makaamisen kieltävää Raamatun Kolmatta Mooseksen kirjaa väärin."
Siis millä tavalla väärin?? Mistä tuon videon voi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeuksia noilta pervoilta vielä puuttuu?
Esimerkiksi oikeus elää elämäänsä ilman, että haukut heitö pervoiksi.
Saahan ne elää niin kuin haluavat. Ja minä haukun niitä pervoiksi jos haluan.
Jolloin osoitat että Pride-marssit ovat yhä tarpeen.
Pride-marssit eivät vähennä homovihaa, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko kuvitella saloissa vaikka jonkun kristillisen sanoman lippuja, esim. "kunnia ydinperheelle" tms. En usko että sellaiset liput saisivat olla, niin miksi nuo saavat?
Puhun nyt kaksinaismoralismista siis, mitä maassamme on runsaasti.
Pridea vähätellään ja sateenkaari ihmiset joutuvat kokemaan paljon ulkopuolisuuden tunnetta. Tätä eivät ydinperheen kannattajat joudu kokemaan. Priden tarkoituksena on lievittää heidän ulkopuolisuuden tunnetta, ja sitä ei ilmeisesti saa tehdä edes kerran vuodesta. Kun kaikkina muina aikoina he saavat kokea olevansa ulkopuolisia.
Kerran vuodessa? Te teette numeron tuista 24/7,kuukausitolkulla liput liehunnut,yritykset lähtenyt mukaan touhuihinne, on teillä avioliittoluvat yms. Mitä vielä haluatte? Että kaikki lähtee mukaan teidän juttuihin?