Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei jaksa nähdä minua, mutta toisen kaverin kanssa jaksaa kyllä olla tekemisissä!

Vierailija
22.08.2023 |

Tuntuu aika ikävältä käytökseltä..

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Jos ei jaksa nähdä kaikki kavereitaan, niin saako silloin edes poistua kotoa? Epäilyttävää jos menee edes kauppaan?

Vierailija
62/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika töykeitä vastauksia täällä. Luitteko edes aloitusta? Ap: n kaveri väittää ettei jaksa tavata ja kuotenkin samaan aikaan jaksaa tavata jotakuta toista. Aikas rumaa käytöstä kaverilta. Itse ainakin vaatisin selitystä. Sanoisi sitten suoraan, että sinua en halua tavata, kun et ole kovin mieluinen kaveri enää. Miksi pitää valehdella?

Jos ap suunnittelee jo nyt yllärivisiittiä tämän kaverinsa kotioven luo vain kuulustellakseen tätä, niin miten luulet hänen reagoivan suoraan sanottuun "hylkäämiseen"? Kyllä aikuisella ihmisellä luulisi olevan sen verran sosiaalista älykkyyttä, että tajuaa myös sanatonta viestintää, mutta ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ikävää kaverin käytös, varsinkin jos kuitenkin roikkuu kaverisuhteessa ja vielä antaa sinun tietää, että muut kelpaavat.

Heivaa tuommoinen muka-ystävä ja keskity niihin, jotka jaksaa seuraasi.

Vierailija
64/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät mihin aikaan hän käy esim. kaupassa tai harrastuksessa, niin mene sinne ja törmää häneen ikäänkuin vahingossa. Ehdota sitten, että jatkattd yhtämatkaa.

Oletko ap vai ainoastaan yhtä hiippariluonne kuin hän? Tuollainen stalkkaaminen ja ykskaks yllättäminen "ihan sattumalta" on jo lievää hulluutta. Mikä p-iru on niin vaikeaa vain päästää henkisesti irti toisesta ja jatkaa omaa elämäänsä? Vai onko se kaveri kenties ap:n ainoa kontakti ulkomaailmaan?!

Vaikka törmäisikin toiseen jossain, niin sitä voi aivan hyvin vain pinnallisesti sanoa moikat, vaihtaa pikaiset kuulumiset ja jatkaa sitten omaa menoaan. Ehdottamasi väkisin seuraan tuppautuminen on jokseenkin epätervettä toimintaa.

Vierailija
65/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ap suunnittelee jo nyt yllärivisiittiä tämän kaverinsa kotioven luo vain kuulustellakseen tätä, niin miten luulet hänen reagoivan suoraan sanottuun "hylkäämiseen"?

Kokemusta tällaisesta on, näennäisesti aivan täysipäisen ihmisen osalta. Teki omia oletuksiaan käyttäytymisestäni, esitti vaatimuksia, suuttui ja laittoi välit poikki, aloitti kaikkinaisen mustamaalaamisen, joka ulottui työpaikalleni asti. Jäi kiinni ja yritti vielä siinäkin vaiheessa kiistää tekonsa. Eli jos haluaa tehdä itsestään vain naurettavan ja epäkypsän henkilön, kaikenlainen kostaminen sekä perässä roikkuminen kannattaa.

Vierailija
66/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys ja kaveruus ovat täysin vapaana virtaavia asioita. 

Vierailija
67/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika töykeitä vastauksia täällä. Luitteko edes aloitusta? Ap: n kaveri väittää ettei jaksa tavata ja kuotenkin samaan aikaan jaksaa tavata jotakuta toista. Aikas rumaa käytöstä kaverilta. Itse ainakin vaatisin selitystä. Sanoisi sitten suoraan, että sinua en halua tavata, kun et ole kovin mieluinen kaveri enää. Miksi pitää valehdella?

Kumpi on ystävällisempää?

a) Olet maailman rasittavin ihminen, vihaan sinua enkä halua olla kanssasi missään tekemisissä enää koskaan!!!

b) Olen ollut todella väsynyt viime aikoina eikä juuri nyt ole voimia tavata oikeastaan ketään muita kuin siskoani ja läheistä ystävääni, jotka ovat olleet samanlaisessa elämäntilanteessa kuin minä.

Vierailija
68/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos ap suunnittelee jo nyt yllärivisiittiä tämän kaverinsa kotioven luo vain kuulustellakseen tätä, niin miten luulet hänen reagoivan suoraan sanottuun "hylkäämiseen"?

Kokemusta tällaisesta on, näennäisesti aivan täysipäisen ihmisen osalta. Teki omia oletuksiaan käyttäytymisestäni, esitti vaatimuksia, suuttui ja laittoi välit poikki, aloitti kaikkinaisen mustamaalaamisen, joka ulottui työpaikalleni asti. Jäi kiinni ja yritti vielä siinäkin vaiheessa kiistää tekonsa. Eli jos haluaa tehdä itsestään vain naurettavan ja epäkypsän henkilön, kaikenlainen kostaminen sekä perässä roikkuminen kannattaa.

Minulla on myös ollut sen kaltainen ns. kaveri. Kun ei sietänyt hylätyksi tulemista eli sitä että pistin välit poikki, hän alkoi tehdä kaikenlaista pientä jäynää minulle.

Hän oli ikäisekseen tosi lapsellinen, vaikka oli monta vuotta minua vanhempi.

-sama

Vierailija
69/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on luoti, joka kannattaa ehdottomasti väistää!!! Nuppi on aika pipi.

Vierailija
70/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri ei kerta kaikkiaan jaksa nähdä ap:ta, mutta jaksaa nähdä kaikkia muita ihan normaalisti, on aika pistää tuo kaveruus telakalle. En usko, että ap menettää mitään.

Vierailija
71/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellaisia aikoja että viihtyy paremmin jonkun toisen ihmisen kanssa, sitten taas toisessa tilanteessa lähentyy jonkun muun kanssa. Ei kannata yhdeltä ihmiseltä odottaa liikoja. Keskity sinäkin välillä muuhun tekemiseen.

Justiin näin!

Vierailija
72/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa eräältä, joka usein purkautuu ihmissuhteista, jotka kokee epätasa-arvoisiksi. Mielestäni aika paljon kertoo ap:n käyttämä sanavalinta saamapuolella. Siis mitä ihmettä se tarkoittaa ihmissuhteessa?

Vierailija
73/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa eräältä, joka usein purkautuu ihmissuhteista, jotka kokee epätasa-arvoisiksi. Mielestäni aika paljon kertoo ap:n käyttämä sanavalinta saamapuolella. Siis mitä ihmettä se tarkoittaa ihmissuhteessa?

Ap:n mielestä sitä, että puntit pitää olla tasan. Että ei oo hyväksyttävää, että toinen on enemmän aktiivinen kuin toinen.

Vierailija
74/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ikävää kaverin käytös, varsinkin jos kuitenkin roikkuu kaverisuhteessa ja vielä antaa sinun tietää, että muut kelpaavat.

Heivaa tuommoinen muka-ystävä ja keskity niihin, jotka jaksaa seuraasi.

Alapeukkuja? Kaveria ei kiinnosta ap:n seura, mutta on kuitenkin ap:hen yhteyksissä niin, että ap tietää hänen olevan muiden kanssa = ei ikävää käytöstä? Itse en jaksaisi moista.

Vierailija
75/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että on ap:hen yhteydessä? Ennemminkin välttelee ja ap roikkuu perässä. Vähän luetun ymmärtämistä, kiitos.

Vierailija
76/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs nämä kaverit, jotka ehdottavat tapaamista ja aina peruvat viime hetkellä? Muita kavereita kyllä jaksavat nähdä. Tulee sellainen olo, että mä olen joku suunnitelma D, jos parempaa ei tule eteen...

Vierailija
77/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla puolestaan on ystävä, jolle olen saanut toimia olkapäänä ja ilmaisena puhelinterapeuttina vuosia, mutta hän ei ikinä omien sanojensa mukaan jaksa tavata minua livenä, muita ystäviään kyllä jaksaa.

Puhelinkeskustelut ovat olleet usein yksisuuntaista valitusvirttä, eikä mitään positiivisten asioiden jakamista yhdessä.

Havahduin vihdoin tilanteeseen ja lopetin yhteydenpidon. Kaikenlaisia epäsuhteita kavereiden välille vuosien mittaan muodostuukin!

itse huomannut omas lähipiirissä ja ihmetellyt että miksi ihmiset tuhlaa energiaansa ja miten paljon haaskaavat aikaansa kaveri suhteisiin , josta he eivät oikeen mitään saa takaisin!. 90% annetaan ja 10% saadaan vain takaisin. ihmisillä ois elämä laadukkaampaa jos oikeesti panostaisi niihiin ihmisiin joilta saa vuorovaikusta saman verran takaisin. 

Vierailija
78/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi olet saanut noin paljon kamalia vastauksia. Tuo on huono ystävä eikä vika välttämättä ole sinussa. Mitä sinun pitäisi siis tehdä? Jättää tuo ihminen, EI ottaa enää yhteyttä häneen.

Vierailija
79/82 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaveri joka oli samanlainen. Välillä perui koska väsytti, välillä ihan pokkana kertoi että tapaakin sovittuna aikana toista kaveriaan että adios vaan mun kanssa sovitut jutut, kerran hän perui niin viime tingassa että epäilen että feikkasi sairastumisen. En ole kyllä varma, mutta kun ei ollut eka peruminen. Kaikkea muutakin pientä alkoi tulla esiin, semmoista vähän naljailevaa kommenttia ja viesteihin joskus unohtui vastata. Viesteihin joissa ihan iloisesti mitään vaatimatta kyselin miten menee. Enkä mitenkään usein, kun nyt ketjun kommentoijat varmasti meuhkaa että ahdistelin kaveriani kymmenillä viesteillä päivässä.

Jokuhan siinä meidän kaveruudessa hiersi, en tiedä mikä. Itse koin että olin toisen tukena jos tukea tarvittiin ja olin aidosti kiinnostunut kuulumisista. Olen kyllä sen verran omissa oloissa viihtyvä että ehkä oltiin yhteyksissä liian vähän. Tai sitten hän vaan inhosi minua koska olen aivan p*ska tyyppi ja varmasti stalkkerikin kun edes mietin, miksi kaveri toimii noin. Omasta mielestä hän olisi voinut kuihduttaa kaveruuden alkuunsa tai ilmaista suoremmin ettei halua olla tekemissä. Siitä valehtelusta(?) ja perumisista tuli tosi kurja olo. Etten sen parempaa kohtelua muka ansaitsisi.

Vierailija
80/82 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät mihin aikaan hän käy esim. kaupassa tai harrastuksessa, niin mene sinne ja törmää häneen ikäänkuin vahingossa. Ehdota sitten, että jatkattd yhtämatkaa.

Oletko ap vai ainoastaan yhtä hiippariluonne kuin hän? Tuollainen stalkkaaminen ja ykskaks yllättäminen "ihan sattumalta" on jo lievää hulluutta. Mikä p-iru on niin vaikeaa vain päästää henkisesti irti toisesta ja jatkaa omaa elämäänsä? Vai onko se kaveri kenties ap:n ainoa kontakti ulkomaailmaan?!

Vaikka törmäisikin toiseen jossain, niin sitä voi aivan hyvin vain pinnallisesti sanoa moikat, vaihtaa pikaiset kuulumiset ja jatkaa sitten omaa menoaan. Ehdottamasi väkisin seuraan tuppautuminen on jokseenkin epätervettä toimintaa.

"Vai onko se kaveri kenties ap:n ainoa kontakti ulkomaailmaan" - tämä. 

Yks ns ystävä laittaa jatkuvasti viestiä varsinkin silloin kun ollaan samassa kaupungissa (50% ajasta).  Hänen lähes ainoa kaverinsa. Raskasta. Raskasta, että toinen ei voi hankkia jotain itsenäisiä harrastuksia mihin ei tarvitsisi hänen pyytää seuraa, tai harrastuksia joissa tämä voisi tavata UUSIA IHMISIÄ, kun kerran kaipaa niin seuraa ihan päivittäin... Inhottava olla tyyliin ainut kehen nuo ehdotukset osuu ja kenen kanssa voisi asioita tehdä... en todellakaan itse halua mennä kaikkiin paikkoihin ko. hlön kanssa. Enkä halua nähdä liian usein. Haluan myös olla yksin - ja - nähdä muita ihmisiä. En viitsisi aina kertoa jos näen muita kavereita koska hän tahtoisi tulla mukaan. Todellinen rasite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi