Mikä vaivaa fiksua miestä joka lähettää yhä uudestaan viestiä, vaikka olen kieltänyt. Ilmeisesti seksi mielessä.
Korkeasti koulutettu ihminen lähestyy minua yhä uudestaan oletettavasti samalla asialla. Vaikka olen jo ilmoittanut ettei seksiseura kiinnosta.
En vaan voi käsittää. Miten hän kehtaa.
Kommentit (18)
Jotkut naiset haluavat että mies yrittää tosissaan eikä lannistu pienestä niin näkee että mies on tosissaan. Jos niin paljon häiritsee niin miksi et blockkaa?
Vierailija kirjoitti:
Narsistille ei sanota ei?
En haluaisi, mutta alan ihan oikeasti ajatella tätäkin. Hänellä ei ole minkäänlaisia rajoja ja on ilmeisen itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset haluavat että mies yrittää tosissaan eikä lannistu pienestä niin näkee että mies on tosissaan. Jos niin paljon häiritsee niin miksi et blockkaa?
Koska en yleensäkään blokkaa ihmisiä, asiat puhutaan ja selvitetään ja se on sitten siinä.
Paitsi ilmeisesti tämän ihmisen kanssa.
Narsisti on just tuollainen. On kokemusta, hänelle ei sanota ei. Jouduin mm.vaihtamaan puh.numeroa koska jatkoi viestintää, häirintää suhteen loppumisen jälkeen. Nyt vihdoin päässyt eroon.
Ei korkeakoulutus ei vaikka olsi tohtori tai jopa tuplatohtori valitettavsti sitä tarkoita, että osasisi ns. käyttäytyä ja omaisi tilannetajun.
Yliopisto-opiskelija
Limainen nylpytys on niin ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Seksityön teko on tollasta
AP
Trolli
t oikea ap
Mies ei ole fiksu, eikä hän kunnioita sinua.
Lähetin sille kuvan alapäästä, halusin olla aluksi mieliksi
Kyllä kaduttaa
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei korkeakoulutus ei vaikka olsi tohtori tai jopa tuplatohtori valitettavsti sitä tarkoita, että osasisi ns. käyttäytyä ja omaisi tilannetajun.
Yliopisto-opiskelija
Ime kumikkeli
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole fiksu, eikä hän kunnioita sinua.
Niin tämä on juurikin se päällimmäinen tunne ja on jotenkin niin surullista että hän ei tunnu tajuavan tai samaistuvan ollenkaan ihan perus tunteisiin. Miten eksynyt tällainen ihminen oikein on.
Olen ollut täysin johdonmukainen koko ajan siinä mitä haen. Hänen pitäisi kunnioittaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin sille kuvan alapäästä, halusin olla aluksi mieliksi
Kyllä kaduttaa
AP
Lopeta jo trolli, onko aihe sinulle henkilökohtaisesti samaistuttava? Samaistut narsistin käytökseen. Voin hyvin kuvitella.
t oikea ap
Narsistille ei sanota ei?