Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateus työpaikalla

Vierailija
22.08.2023 |

Miten olette kestäneet työpaikalla, jossa kateus rehottaa?
Itse olen työpaikalla puurtanut ja tehnyt intohimoisesti omalla vapaa-ajallanikin töitä, koska pidän tällä hetkellä näistä töistä mitä nyt saa tehdä, tietenkään kaikki ei ole vaan sitä kivaa tekemistä. Mutta suuri ongelma on kateus, osa työpaikan työntekijöistä asettaa kapuloita rattaisiin, onhan vuosien varrella monia savustettu uloskin. Olen keskisuurella kunnalla työssä.
Vai onko kapulat ja kateuden tunne kuvitelmaa? Minusta ei ole, koska tuntuu siltä että työntekoa estetään kaikenlaisiin keinoin. Onko jollain samaa kokemusta tai neuvoja? Tuntuu siltä ettei aina jaksaisi tätä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo. Kukaan ei ole noin idiootti kuin sinä. 

Vierailija
2/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet ylitöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs olet tiimin jäsen, kannattaisi ottaa ne muut tiimiläiset huomioon, vaikka kuinka sinä rakastaisit tehdä sitä mitä teet. Kuulostat siltä, että teet asioita vain oman pääsi ja tahtosi mukaan ja se ei ole tiimiystävällinen tapa toimia. Kateudesta tuskin on kyse, vaan muut eivät saa sinulta tilaa, jos ymmärrät.

Vierailija
4/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavallista kateus työpaikoilla. Itse kokenut sen .Samanlainen työmyyrä ja hyvät tulokset tuottanut aina firmoille. Se herättää kateutta. 

Vierailija
5/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet ylitöitä?

Jospa tarvitaan puskureita joilla riittää aikaa ja energiaa. 

Vierailija
6/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin palsta valtaosin täynnä kateellisia.

Vierailija
7/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi siitä, kun pomo kysyi olisinko halukas yhteen tehtävään, jossa vastuuta ja siitä maksettaisiinkin enemmän. No vastuun takia joutuu tekemään omallekin ajalla töitä tietysti. Ja kaikkihan siihen työhön jälkikäteen oli halukkaita.

Nyt on ollut jo pari vuotta aivan saatanallinen kateus työpaikalla. Seläntakana kotkat juoruaa, en enää kuulu porukkaan vaikka kyllä ollaan muka ystävällisiä. Tekisi mieli lähteä lätkimään koko paikasta ja mennä vaikka opiskelemaan ettei ikinä enää tarvis katsoakaan sitä työpaikan kateellista kanahaukkalaumaa enää.

Loppuuko kateus vähitellen, vai koskaan, onko kokemusta?

Ja provoille, älkää vaivautuiko.

Vierailija
8/8 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten itse ratkaiset mutta itse lähdin samanlaisesta työpaikasta. Se ei vain tuntunut enää vaivan arvoiselta. Siellä oli ammattihämmentäjiä joiden palkka koostui pomolle valehtelemisesta sekä seläntakana juoruamisesta. Aikuiset ihmiset.

Katsoin ketä siellä on enää töissä. Vain kaksi alkuperäisestä porukasta ja suurinosa uppo outoja nimiä.

Ehkä sunkin työpaikalla vielä vaihtuvat muut kasvot, jos jaksat sinnitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi