Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, menikö ruoka pilalle?

Vierailija
21.08.2023 |

Eilen klo21 maissa laitoin ulos ruuan joka valmistui uunista joskus klo18 maissa. Unohdin sitten sen yöksi ulos ja vasta seuraavana aamuna klo 9 aikaan hoksasin. Lämpötila meni 18 asteesta kylmimmillään 12astetta ja aamulla aurinko paistoi ja oli 14 astetta.

Ruuassa pilaantuvat asiat naudanliha, kerma, juusto ja voi.

Kyllä tympi huomata mokansa, oli iso annos ruokaa, sen syömiseen menee keskiviikkoon asti. Eli pitäisi vielä säilyä monta päivää.

Mitä veikkaat, onko syötävää ja säilyy syötävänä keskiviikkoon asti?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin vielä syödä jos haju ei olisi outo, mutta lämmittäisin pannulla tai uunissa, koska mikrossa bakteerit ei kuole. En antaisi pienelle lapselle tai vanhukselle, mutta jos siis olet perusterve niin uskaltaisin kokeilla.

Vierailija
22/23 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitoit ruuan ulos, etkä jääkaappiin? Kai se nyt kolmessa tunnissa on jäähtynyt. Itse laitan aina melkein suoraan jääkaappiin, ettei unohdu tunneiksi lämpimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitoit ruuan ulos, etkä jääkaappiin? Kai se nyt kolmessa tunnissa on jäähtynyt. Itse laitan aina melkein suoraan jääkaappiin, ettei unohdu tunneiksi lämpimään.

Se oli kuuma vaikka olikin ritilän päällä että vuuan alhaaltakin ilma kiersi. Laitankin jääkaappiin jos yhtään pystyy ja kylmäkalleja mukaan jos tarvii. Mutta nyt oli sen verran kuumaa että muut tavarat jääkaapissa olisi kärsinyt olan takaa lämmöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi