Eri huoneissa nukkuminen.
Pari viikkoa ollaan nukuttu puolison kanssa eri huoneissa. Ratkaisuun päädyttiin pääasiassa siitä kun menemme eri aikoina nukkumaan ja herätään myös eri tahtiin. Myös lapset tulevat lähes joka yö sänkyymme.
Ratkaisu on mielestäni ollut tosi hyvä. Pitkät yö unet, ei häämisiä toisen liikkeistä jne. Sekä minulle on nukahtaminen paljon helpompaa kun ei tarvitse ajatella esim aloitteista joissa olen ollut aktiivisempi osapuoli. Voi alkaa heti nukkumaan .
Suosittelen!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Rakasteletteko itseänne eri huoneissa myös vai käykö mies tyhjentämässä pussinsa kotinne ulkopuolella?
Aloittajasta en tiedä mutta itselleni kävi niin ettei enää vaimo enään edes kiinnosta siinä mielessä. Ja jäi kokonaan pois se jännite että tarvitseeko kun nukutaan erikseen
Mekin ollaan nukuttu eri huoneissa jo monta vuotta. Tosi hyvä ratkaisu. Kumpikin saa omaa rauhaa eikä haittaa jos toinen (mies) kuorsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteletteko itseänne eri huoneissa myös vai käykö mies tyhjentämässä pussinsa kotinne ulkopuolella?
Tässä puhuttiin erillään nukkumisesta, ei seksielämästä. Kuinka ahdasmielistä kuvitella että seksiä voi harrastaa vain yhteisessä sängyssä kun ollaan menossa nukkumaan
Nussitteko keittiönpöydällä, ennen kuin vetäydytte omiin kamareihinne yöpuulle?
Ja siihen samaan pöytään lasket aamiaisleivän.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole miestä Ap
Meillä nukutaan eri huoneissa. Kyllä helpottu elämä haluttoman naisen kanssa. Ei tarvitse enää olla lähellä ja ei tule kiusausta koskettaa
Sopii hyvin kaveri suhteessa eläville perheille.
Meille voisi hyvinkin sopia tämä järjestely kun toinen on illanvirkku ja toinen aamuntorkku, mutta valitettavasti nykyisessä kodissa ei ole "ylimääräistä" huonetta jonne voisi toinen mennä nukkumaan (on vain yhteinen makkari ja lasten omat huoneet). Olkkarissa koiran kanssa nukkuminen ei hirveästi houkuttele.