Huomenna alkaa työt ja olen kännissä
Ahdistaa niin paljon. Miten selviän koska haisen kuitenkin viinalta!
Kommentit (37)
Ei mitenkään kehumisen aihe olla humalassa. Alkoholisti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia elämää. Huomenna sitten työmaalla linnoittaudut kahvikupin kanssa vessaan, luet vauva.fitä ja odottelet iltaa että voit taas riipaista kännit. Näin minä tekisin ja usein teenkin.
Tässä sen näkee kuinka kännäämiseen suhtaudutaan. Sitten satunnaista pössyttelyä paheksutaan vaikkei sen takia tarvi töitä vältellä.
Alkoholisti kuvittelee alkoholismin olevan normaalia elämää. Kuten pössyttelijäkin kuvittelee touhunsa olevan ihan normaalia. Muut eivät kuvittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia elämää. Huomenna sitten työmaalla linnoittaudut kahvikupin kanssa vessaan, luet vauva.fitä ja odottelet iltaa että voit taas riipaista kännit. Näin minä tekisin ja usein teenkin.
Tässä sen näkee kuinka kännäämiseen suhtaudutaan. Sitten satunnaista pössyttelyä paheksutaan vaikkei sen takia tarvi töitä vältellä.
Alkoholisti kuvittelee alkoholismin olevan normaalia elämää. Kuten pössyttelijäkin kuvittelee touhunsa olevan ihan normaalia. Muut eivät kuvittele.
Kun ei haluta nähdä viihdekäyttöä niin nähdään vain ongelmakäyttönä kaikki päihteiden käyttö. Alkoholi on paljon haitallisempaa kuin kannabis. Piste ero 23-8 ja kannabiksen haitallisuuspisteistä suuri osa tulee laittomuudesta. Ilman laittomuutta jäisi ehkä 4-6 haitallisuuspistettä.
Muista sitten krapula ei ole sairaus. Voit olla vähän väsynyt huomenna, mutta se on vain yksi päivä, ehkä kaksi joskus kolmekin. Kyllä se siitä
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten krapula ei ole sairaus. Voit olla vähän väsynyt huomenna, mutta se on vain yksi päivä, ehkä kaksi joskus kolmekin. Kyllä se siitä
Krapula on vieroitusoireita. Kun unettomuuden tai huonosti nukkumisen laskee niin viikko voi mennä jos on juonut pari-kolme päivää. Karkeasti mitä pidempi putki niin sitä kovempi ja kauemmin kestävä krapula.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian juovukssa .
n34
Millä tavoin liian juovuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krapula on vieroitusoireita. Kun unettomuuden tai huonosti nukkumisen laskee niin viikko voi mennä jos on juonut pari-kolme päivää. Karkeasti mitä pidempi putki niin sitä kovempi ja kauemmin kestävä krapula.
Jos juon perjantaina oikein kunnolla että aamuyöstä olen suurinpiirtein kontannut baarista kotiin ja mitään muistikuvia ei ole niin krapula vasta alkaa lauantaina iltapäivällä, on pahimmillaan lauantai iltana, sunnuntai menee vielä täysin toipuessa mutta maanantaina kykenen jo töihin. Kuitenkin täysin normaali olo on aikaisintaan tiistaina tai keskiviikkona ja silloinkin vielä väsyttää, menee loppuviikkoon että olen ihan täysissä voimissa.
Näin paljon en ota kuin ehkä 3-4kk välein. Normaalin baari illan jälkeen (ei niin paljon juomaa että muisti menisi) krapulasta selviää 1-2 päivän sisällä, sunnuntaina on jo ihan OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos juon perjantaina oikein kunnolla että aamuyöstä olen suurinpiirtein kontannut baarista kotiin ja mitään muistikuvia ei ole niin krapula vasta alkaa lauantaina iltapäivällä, on pahimmillaan lauantai iltana, sunnuntai menee vielä täysin toipuessa mutta maanantaina kykenen jo töihin. Kuitenkin täysin normaali olo on aikaisintaan tiistaina tai keskiviikkona ja silloinkin vielä väsyttää, menee loppuviikkoon että ole
Mulla krapula alkaa 5-6 tuntia siitä kun lopetan juomisen. Muutaman kerran kokeillut että en ole hakenut lisää juotavaa niin siitä olen sen huomannut. Krapula kestää parista vuorokaudesta viikkoon riippuen siitä montako päivää olen juonut. Enimmillään join 5 päivää ja siitä tuli viikon krapula kun sai nukuttua vain pari tuntia öisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei haluta nähdä viihdekäyttöä niin nähdään vain ongelmakäyttönä kaikki päihteiden käyttö. Alkoholi on paljon haitallisempaa kuin kannabis. Piste ero 23-8 ja kannabiksen haitallisuuspisteistä suuri osa tulee lai
Ei se alanuolittaminen muuta faktoja miksikään. Alkoholi on kaikilla mittaustavoilla haitallisempaa kuin kannabis.
Kyllä on mukaavaa mennä töihin kun on kunnon krapula.Tymästä päästä kärsii koko ruumis.
Lisää viinaa silmät liikkuu.
Pää täyteen ja sitten saikuttaa viikon.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on tänään ja huomenna on huomenna. Tänään ollaan humalassa, huomenna selvinpäin tai krapulassa. Näin se homma etenee ja ensi viikonloppuna uudestaan.
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoraali joustaa tuolla tavalla. Ei haittaa vaikka on ryyppäämisen takia pois töistä mutta vapaa-ajan pössyttelystä tulee potkut.
Yrittäjä voi olla halutessaan kännissä,ala yrittäjäksi,ei koirat ole haukkumassa.