Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen Prismassa nähtyä, vanhempi rouvashenkilö

Vierailija
20.08.2023 |

maustehyllyllä avasi lähes joka ikisen maustepurkin, tunki sen melkein nenäänsä kiinni ja haisteli läpi lähes kaikki mausteet ja laittoi takaisin hyllyyn. WTF? Jälleen kerran. Onneksi niissä on sentään monissa yleensä edes jonkunnäköinen sinetti purkin sisäpuolella.

Olen nähnyt, kun teinit (siellä samaisessa Prismassa) availee mm. shampoita, dödöjä, ja hoitoaineita, nuuhkii ja joskus jopa suihkuttaa dödöä päällensä ja laittaa sitten takaisin hyllyyn. Mutta luulisi, että vanhemmalla iällä ihminen jo ymmärtää, että et voi ruokakaupassa availla pakkauksia, haistella, maistella, testailla tuotteita ja laittaa niitä takaisin hyllyyn.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex naapuri teki tuota... Avasi esim deorantti purkkeja ja haisteli niitä. Sen takia poimin aina tuotteen sieltä kauenmpaa, koska suurin osa ihmisistä kai tekee tuollaista

"Suurin osa"? No enpä usko. Koskaan en ole moiseen törmännyt ja olen jo keski-ikäinen. Eiköhän nuo ole aika marginaalisia tapauksia.

Vierailija
62/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä olla köyhää porukkaa, kerta on valtava taloudellinen katastrofi ostaa joku Prisman parin euron shampoo, tai dödö hutiostoksena. Eihän sen tuotteen toimivuutta itsellä voi edes siitä tuoksusta päätellä.

Paljon oleellisempaa, miten hiukset voi ja päänahka, tai miten iho reagoi kun sitä on käyttänyt useamman kerran. Nämä saadakseen selville se tuote on vaan pakko kiltisti maksaa kassalla.

Sitten taas jos haluaa tuoksutella ja testailla voi mennä johonkin ihan oikeaan erikoisliikkeeseen, josta voivat jopa antaa ilmaisia näytteitä matkaan, mutta ne tuotteet ovatkin hinnaltaan vähintään kymmenenkertaisesti kalliimpia kuin Prisman tarjonta.

Juu, köyhä olen. Mitäs sitten? Enkä tykkää tehdä hutiostoksia ja lisätä turhaa jätettä.

Pointtia et sitten ymmärtänyt. Se tuote voi olla hutiostos, vaikka tuoksuisi purkissa maailman parhaalle. Sehän tuoksuu kumminkin erilaiselta sitten iholla.

Paremmin saisit selville, mikä toimii vaikka opettelemalla lukemaan ainesosaluetteloita, tai ostamaan aina vain sellaista, mikä itselläsi on hyvä ja toimiva tuote eikä koko ajan vaihtelemalla ja testailemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiosastoilla on jatkuvasti avattuja meikkipurkkeja, tuubeja ja mitä kaikkea, vaikka siellä on testeritkin. Miksi niitä pitää availla?

Vierailija
64/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt shampoita ja deodorantteja saa haistaa ennen kuin ostaa.

Avattu pakkaus on ostospäätös. Niitä hajutestejä varten on yleensä yksi kaupan puolesta avattu testipakkaus. Jos ei ole niin sitten ostat sellaisen tuotteen jonka tunnet etkä availe niitä. Et sinä voi kaljatölkeistäkään maistella ennen ostamista.

Jos kaupan myymäläpäällikkö tai kauppias on pökiö, eikä ole laittanut testeriä, niin minä teen yhdestä sellaisen. Tällaiset tyypit pitäisi potkia pois kaupan johdosta ja ampua johonkin torille.

Ei vaan sitten menet myyjän luo ja kerrot ettet löydä testeriä. Myyjä etsii sen testerin sulle tai avaa paketin testeriksi, et sinä itse availe.

Vierailija
65/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikista ruokatuotteistakin pitäisi olla testerit. Mistä tietää onko 290€/kg maksava sisäfile hyvää ja tykkääkö siitä itse? Kallis jäätelö, mitä jos ostaa ison paketin jäätelöä joka on kallis eikä tykkääkään?

Vierailija
66/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa pitäisi saada maistaa tuotetta ennen kuin ostaa, testeripullot joka tuotteelle!

Vierailija
67/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkossa pitäisi saada maistaa tuotetta ennen kuin ostaa, testeripullot joka tuotteelle!

Kerran avasin pullon Alkossa rieslingiä ja kulautin siitä sitten pullonsuulta suukkiin, kun kukaan ei tuonut testeri-lasia. Tietenkin sehän kuuluu makustella ja sylkeä sitten pois, niin sylkäisin takaisin pulloon ja laitoin korkin takaisin kiinni. Kuulemma se kyseinen pullo sitten 3kk muhittuaan voitti jonkun kansainvälisen viinipalkinnon.

Vierailija
68/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt shampoita ja deodorantteja saa haistaa ennen kuin ostaa.

Avattu pakkaus on ostospäätös. Niitä hajutestejä varten on yleensä yksi kaupan puolesta avattu testipakkaus. Jos ei ole niin sitten ostat sellaisen tuotteen jonka tunnet etkä availe niitä. Et sinä voi kaljatölkeistäkään maistella ennen ostamista.

Jos kaupan myymäläpäällikkö tai kauppias on pökiö, eikä ole laittanut testeriä, niin minä teen yhdestä sellaisen. Tällaiset tyypit pitäisi potkia pois kaupan johdosta ja ampua johonkin torille.

Ei vaan sitten menet myyjän luo ja kerrot ettet löydä testeriä. Myyjä etsii sen testerin sulle tai avaa paketin testeriksi, et sinä itse availe.

Joo, näin siellä voi jopa jossain laatikossa olla jemmassa testikappale, tai näytteitä. Harmi vaan, ettei kaupoissa ole oikein enää myyjiä eikä tuotekonsulentteja. Joskus ennen saattoi olla ihan marketeissa paikalla mm. Maybellinen, tai Lumenen konsulentteja promoamassa tuotteita ja antamassa näytteitä. Nyt kaikki on itsepalvelua ja sehän johtaa juuri tähän, että myyntikappaleita sitten availlaan ja testaillaan kaupassa.

Vierailija
69/69 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia poimin aina taaimmaisen tuotteen jos ostan jotain.