Millaista on olla kaunis tai komea?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ihan paskaa olla kaunis nainen
On ja typerimmät omat naiskaveritkin kadehtivat, vain fiksuimmat eivät.
Mä en varsinaisesti kadehdi, mutta rumana naisena oleminen on nöyryyttävää. Ehkä sellainen keskiverron näköinen olisi paras? Saisi jonkin verran huomiota, muttei liikaa.
Miehet vilkuilee mutta eivät uskolla tulla juttelemaan. :-D Jos aloittaa seurustelen miehen kanssa, niin saa todistella sille miehelle, ettei ole mikään huijari tai viemässä sen rahoja. yleensä miehillä iskee tuossa kohtaa myös se huono itsetunto päälle: "Sinä jätät mut kuitenkin".
Missä komeat miehet? Palsta täynnä kauniita naisia.
Ole mielummin puoleensavetävä, niin kaikki on helpompaa.
Ole valloittava persoona, joka tykkää suurimmasta osasta ihmisiä.
Mitä on olla ikään kuin 'jatkoajalla' ja nähdä lisää elämää.
Seikkailu odottaa, auta toisia toteuttamaan heidän haaveitaan,
pieniä, isoja.
Töitä sai helposti. Miehiä olis tullu ovista ja ikkunoista.
Komeana (ja varakkaana) miehenä siitä ei ole hyötyä. Muut miehet ovat kateellisia ja puhuvat paskaa. Ei ole helppo saada kavereita. Rumat ja tavisnaiset ahdistelevat.
Kauniit naiset ovat nirppanokkia minullekin. En siis nyt täysin ilmaa ole heille niin kuin tavismiehet ovat, mutta eivät he ole mitenkään mukavia minullekaan. Ne prinsessat kun luulevat että se olisi joku taivaan lahja kun juttelevat kanssani eivätkä nokka ilmassa jatka matkaansa niin kuin tekevät muille.
Vierailija kirjoitti:
Töitä sai helposti. Miehiä olis tullu ovista ja ikkunoista.
Ei riitä naaman kauneus.
T. sosiaalisesti vammainen kaunotar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok tämä enimmäkseen on. Ei-toivottua huomiota tosin on jatkuvasti. Missään ei saa olla rauhassa, käy välillä raskaaksi.
Yksin liikkuminen erityisesti joskus on vaikeaa... Olisi ihana joskus vaikka rannalla tai puistossa saada rauhassa lukea kirjaa, mutta se on ihan toiveajattelua.
Miten pukeudut koska itse en saa koskaan huomiota ja minulle on sanottu että olen erittäin kaunis. Mutta pukeudun löysiin vaatteisiin(colleget), aurinkolasit ja tukka nutturalla. Mutta eihän silti häiritä saa vaikka pukeutuisi kauniiseen kesämekkoon kyllä :-)
Ihan tavallisiin vaatteisiin. Tänään oli tennarit, leveähköt pellavahousut, toppi ja takapuolen alle ylettyvä neuletakki.
Tukka oli ponnarilla ja aurinkolasit päässä. Laukku olalla.
Perusilmeeni ilmeisesti on aika iloinen, se varmaan saa ihmiset lähestymään.
Vierailija kirjoitti:
Missä komeat miehet? Palsta täynnä kauniita naisia.
Itäkeskus, puhos, kontulan ostarit ym.
Vierailija kirjoitti:
Komeana (ja varakkaana) miehenä siitä ei ole hyötyä. Muut miehet ovat kateellisia ja puhuvat paskaa. Ei ole helppo saada kavereita. Rumat ja tavisnaiset ahdistelevat.
Kauniit naiset ovat nirppanokkia minullekin. En siis nyt täysin ilmaa ole heille niin kuin tavismiehet ovat, mutta eivät he ole mitenkään mukavia minullekaan. Ne prinsessat kun luulevat että se olisi joku taivaan lahja kun juttelevat kanssani eivätkä nokka ilmassa jatka matkaansa niin kuin tekevät muille.
Valitettavasti sitä joskus joutuu olemaan hieman tyly sellaisille jotka eivät tajua jättää rauhaan. Ikävää, mutta ei sitä jatkuvasti jaksa miehille jutella. Ja jos jotain juttelee niin sitten pyytävät yhteystietoja ja loukkaantuvat kun eivät saa.
Näkökulmasta kiinni kuka on kellekin ruma tai kaunis/komea.
Ei se tämä komeus mitään erilaista ole, ellei sitten ole ulkonäkökeskeisten seurassa.
Oon mä muutamilta saanut kehuja ulkonäöstäni ja parilta suukon.
Ehkä helpommin löytää mieluisen parin, jos on kriittinen kumppanin haussa.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kun vieraat ukot kyylää julkisella paikalla, vaikka en edes etsi siellä seuraa.
Oletko vähissä vaatteissa?
Vierailija kirjoitti:
Kun tavismies alkaa kaveriksi komealle miehelle, tiedossa on wingmanin rooli ja pettymys pettymyksen perään, kun kaikki seurueeseen liittyvät naiset yrittävät sitä komeaa. Jos on kahdestaan komean kanssa ja kaksi naista lähestyy, niin aivan varmasti molemmat naiset hyöriskelevät sen komean miehen kanssa. Harva jaksaa jäädä ikuiseksi kakkoseksi ja ignooratuksi kerta toisensa jälkeen, varsinkin kaverin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti sitä joskus joutuu olemaan hieman tyly sellaisille jotka eivät tajua jättää rauhaan. Ikävää, mutta ei sitä jatkuvasti jaksa miehille jutella. Ja jos jotain juttelee niin sitten pyytävät yhteystietoja ja loukkaantuvat kun eivät saa.
Aivan. Ja sitten kun joku kiinnostava 1/1000 mies osuu paikalle niin ei osata olla mukavia kun koko elämänsä on kävellyt nokka ilmassa tavis ja rumia miehiä paheksuen.
Sitten joutuu komea mies miettimään valitseeko sen kauniin luonnevikaisen superbitchin, semimukavan taviksen vai mukavan ja rennon pubiruusun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Ja sitten kun joku kiinnostava 1/1000 mies osuu paikalle niin ei osata olla mukavia kun koko elämänsä on kävellyt nokka ilmassa tavis ja rumia miehiä paheksuen.
Sitten joutuu komea mies miettimään valitseeko sen kauniin luonnevikaisen superbitchin, semimukavan taviksen vai mukavan ja rennon pubiruusun.
En omasta mielestäni kulje nokka ilmassa ollenkaan. Olen ihan mukava ja leppoisa tyyppi, mieheni on ihan tavallisen näköinen kun ne mallin näköiset ei minua koskaan ole kiinnostanut.
En vain yksinkertaisesti jaksa jatkuvasti jutella ihmisille, haluan olla rauhassa. On ollut pakko opetella sanomaan joskus hieman kovastikin, jos olisin aina kaikille niin ystävällinen kuin toivoisin että voisin olla niin palaisin varmaan loppuun enkä koskaan lähtisi kotoa.
Asenteesi on jotenkin todella ikävä, en koe että minun velvollisuuteni on rupatella jatkuvasti miehille, se on raskasta.
Kadehdin kauniita naisia...Itse rumana naisena en saa parisuhdetta (liian miesmäiset kasvot, joista vit tuiltu useasti) enkä rakkautta. Kauniilla naisella on sentään mahdollisuus aitoon rakkauteen, rumia korkeintaan halutaan "käyttää" eli seksiin kelpaa mutta ei parisuhteeseen
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin kauniita naisia...Itse rumana naisena en saa parisuhdetta (liian miesmäiset kasvot, joista vit tuiltu useasti) enkä rakkautta. Kauniilla naisella on sentään mahdollisuus aitoon rakkauteen, rumia korkeintaan halutaan "käyttää" eli seksiin kelpaa mutta ei parisuhteeseen
Tämä. Ruman naisen kohtalo on miesmarkkinoilla karu, koska yleensä mies rakastuu ulkonäköön ja tämä vielä korostuu pinnallisessa nykyajassa. Itse rumana naisena totesin että antaa olla ja keskityn muihin asioihin elämässä
Vierailija kirjoitti:
Puhuin kerran illanvietossa syvällisiä hieman erilaisen naisen kanssa kuin yleensä puhun, ja yksi kavereistani sanoi minulle tuon naisen kuullen että miksi puhun 'tuollaisen' kanssa, kun saan kuulemma 'parempiakin'.
Inhottava välikommentti. Mentiin heti sen naisen kanssa muualle juttelemaan :)
-Mies
Adam kirjoitti:
Olin täydellinen kauneudessa ja viisaudessa. Käyskentelin säihkyvien kivien keskellä. Olin Eedenissä, Jumalan puutarhassa. Sanoin sydämessäni, Minä nousen vuoria ja tähtiä korkeammalle, minä olen kuin Jumala, minut luotiin Hänen kuvakseen! Minä olen aamuruskon poika!
Kuitenkin Hän syöksi minut alas, koska olin vain kuolevainen, vain ihminen. Ja minä kuolin.
Ps. Hava eli Eeva oli maailman kaunein nainen ( Lilithistä ei puhuta, koska se osoittaitui pahaksi ).
Ette osaa kuvitellakaan, kuinka kaunis Hava oli :) Mutta minä olin sitäkin kauniimpi, minut luotiin Jumalan kuvaksi :)
Nuorena kun laitoin naamakuvan jonnekin random sivulle (esim taide) niin tuli ihme viestejä aina , jotain kyselejä, ja uteleja, että haenko täältä seuraa. Se oli aika huvittavaa. Joku mies alkoi povata minulle horoskooppeja sopisimmeko yhteen. Ei siis olleet mitään deittisivuja edes. En tiedä miten tuota nykyään tapahtuu, tuntuu että kaikkia varmaan pommitetaan somessa viesteillä nykyään.