Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiharapäille kysymys "yöleteistä"

Vierailija
20.08.2023 |

Kiharat hiukset kuulemma tykkäävät olla leteillä yöllä. Millaiset lettien pitäisi olla, jotta hiukset eivät litistyisi tyvestä? Onko tämä edes mahdollista?

Olen kokeillut ananasta, ja senkin tuloksena hiukseni ovat ylhäältä suorat ja muualta 3C-kiharat. Onko tässä jokin taikatemppu, jota minä en tunne?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee useita lettejä ympäri päätä.

Vierailija
2/4 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen/kalanruotoletti? Ihan näin suorahiuksisen arvauksena, ainakin itselle jää hetkeksi noilla osaan hiuksista koko matkalle lainetta, jos kaikkiin haluaa niin pitäisi ehkä tehdä 3 niitä, yksi päälaelle ja kaksi sivulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina vaan niskasta alaspäin löysän perus letin. En ole varsinainen kiharapää, välillä kiharampi ja välillä lähinnä laineikas (tää riippuu säästä, kuukautiskierron vaiheesta ja mistä ikinä, mut välillä on kiharainen ja välillä vaan sellaset surffilaineet)

Vierailija
4/4 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

Taitaa olla mahdotonta saada hiuksia pysymään siisteinä ja välttää litistymistä yhtaikaa. Vasten kasvusuuntaa kulkevat letit tuntuvat ikäviltä, ja sellaisia minun pitäisi saada aikaan pyörteiden vuoksi.

Kokeilemalla se selviää. Ja ongelma ratkaistaan lopulta vanhaan tapaan nutturalla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi