Kotona sotkuista. Miksi vaimo ei välitä siisteydestä.
Kommentit (30)
Toiko oli paras provo, mihin kykenit? Mee siivoon kotia, se vissiin on enemmän sun juttu.
Et siis onnistunut naimaan kotipiikaa? Miten meni noin niin kuin omasta mielestäsi?
Jos epäsiisteys kiusaa, pistät vain paikat kuntoon.
Eihän se välitä, kun talossa asuu sika.
Tämä vaimo käy töissä, kaupassa ja kasvattaa lapset. Ukko joutaa siivoamaan. Vitsi vitsi, tasan meillä menee kotivastuut. Kokeile sinäkin.
Ennen lapsia kotimme oli aina tiptop erittäin siisti.
Lapsia nyt neljä ja siivous on yleensä viimeinen asia joka on mielessä. Yök, jos meille tulis nyt yllärivieras, koti on kuin kaatopaikka.
Kyllä meillä siivotaan usein, mutta heti myös koti sotkeutuu, iso perhe + lemmikit.
Eikä ole naisen tehtävä siivota!
Meillä sama. Nainen ei vain ole niin järjestelmällinen. Itse tykkään pitää paikat järjestyksessä.
Miksi se olisi vain naisen tehtävä siivota? Herra on hyvä ha siivoaa itsekin, jospa se vaimokin siitä innostuu.
Yhdessä vaikka, niin mekin teemme.
kumpi teillä antaa toiselle orkut
Siivous ja järjestyksen pito ei näy joiltakin onnistuvan. Olisit katsonut voimin kotia, jos sielläkin oli epäsiistiä, niin tavat eivät tule muuttumaan. On olemassa laji, joka ei näe epäjärjestystä tai siisteyttä. Ota rätti käteen ja hommiin.
Tuollaista sotkuista akkaa en katsois päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Ole itse se muutos jonka haluat maailmassa nähdä.
😂
kaverilla on sellainen vaimo,joka paikka täynnä kamaa ja koiranpaskaa pitkin lattioita ja karvaa ja skeidaa, sen lapset käryää ihmeelisen tunkkaiselle ja ovat aina nälissään, näkyy jo rappusilta että akka ei paljoa siivoa
Etköhän löydä sen imurin ja pölyrätin ihan itsekin.
Ole itse se muutos jonka haluat maailmassa nähdä.