Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ennen kovasti sinua kiinnostaneisiin asioihin olet nykyään täydellisesti kyllästynyt?

Vierailija
20.08.2023 |

Olin ennen kova rikosjuttujen harrastaja. Siis nykyään puhuttaisiin ns. true crime-harrastuksesta, mutta tuolloin ei sellaista termiä ollutkaan. Lopulta kyllästyin siihen koska koko homma oli todella kaavamaista ja saman paskan toistoa. Alan harrastajat oli ruumiinhaistelijoita, joiden kanssa minulla ei oikeastaan ollut mitään tekemistä. Kaikesta huolimatta olin ihan erilainen ihminen. Joten lopetin koko homman seuraamisen.

Miten teillä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajaminen. Ei se kyllä niin montaa vuotta ajokortin jälkeen kiinnostanutkaan. Nyt yli 30 vuoden jälkeen olis kiva, jos joku muu ajais, mutta ei oikeastaan ole ketään. Onneksi en paljon ajakaan.

Vierailija
22/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisasialiikkeeseen, ennen olin joka paikassa vouhkaamassa naisten oikeuksista. Nyt viisveisaan niistä.

Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaamiseen. Tarviiko enempää sanoa.

Vierailija
24/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen ja kodin laitto. Huutokaupoissa koluaminen.

Nykyään siivoan vain pakolliset jutut, ennen koti oli steriilin sairaalan tasoa.

Myös en enää jaksa kierrellä antiikkiesineiden perään. Ei enää yhtään tavaraa kaappeihin lisää

Vierailija
25/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien kestitseminen ja kokkaaminen plus emännöinti. Nuorempana sitä oli lähes joka viikonloppu, kun lapset olivat pieniä. Nykyisin syömme aika askeettisesti, vain viikonloppuna paremmin ja ruokavieraina vain lapset miehineen. Kerran tai kaksi vuodessa yövieraita ja heidän kestitsemistään.

Elämänrytmi on hidastunut tosi paljon ruuhkavuosista. On kiva vain istua valmiiseen pöytään eli tapaamme ravintolassa syömässä ystäviä pääasiallisesti ja matkustamme välillä yhdessä.

Vierailija
26/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirtämiseen ja leluilla leikkimiseen.

M30

Vierailija
27/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen

Vierailija
28/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitöiden tekemiseen

Vierailija
29/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustamiseen, kodin järjestyksen yllä pitämiseen.

Vierailija
30/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoaminen ja kodin laitto. Huutokaupoissa koluaminen.

Nykyään siivoan vain pakolliset jutut, ennen koti oli steriilin sairaalan tasoa.

Myös en enää jaksa kierrellä antiikkiesineiden perään. Ei enää yhtään tavaraa kaappeihin lisää

Mulla muuten on sama, olin ennen tosi kiinnostunut antiikista. Yhtään tavaraa ei enää tänne, ei varsinkaan astioita. Pitäisi alkaa hankkiutua tavaroista eroon, mutta sekin on niin vaivalloista. 

Vierailija
31/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ihan kaikkeen. Erityisesti vapaaehtoistoimintaan ja kaikenlaisen hyvän / heikommassa asemassa olevan tukemiseen. Hyi olkoon kaikenlaiset hyväntahdonviritykset ja niissä ilmenevät hyväksikäytön pyrkimykset.

Vierailija
32/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityöt, lukeminen, vapaaehtoistoiminta, opiskelu sekä kaikenlainen itsensäkehittäminen ja maailmansyleily. Kyläily ei ole koskaan kiinnostanut, mutta sen olen lopettanut myös. 

Sen sijaan kiinnostaa matkailu ja siivoaminen ja kaikenlaisten siivousvälineiden ja -aineiden kokeilu. Ihanaa ottaa pari lasia viiniä, nysvätä puhtaaksi joku kohta kodista.

Vierailija
33/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun.

Vierailija
34/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiin

Siivoamiseen

TV sarjoihin

Vierailija
35/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparit. Kun lapset oli pieniä tuli kierrettyä kirppareilla ja ostin heille melkein kaiken käytettynä. Tosi hyviä löytöjä ja säästöä kertyi kolmen lapsen kanssa. Myös myin kaikki heiltä pieneksi jääneet eteenpäin. Nyt kun ovat jo teini-iässä niin tarve vain muutamille lempparituotteille, merkkitavaraa niin ei löydy edullisesti kirppariltakaan, eli kaupasta pitää hakea.

Myös hinnat ja laatu ei tunnu enää kohtaavan entiseen tapaan. Pöytävuokra kohonnut niin se tietysti nostaa hintatasoa, ja jotkut taitaa koittaa ihan bisnestä tehdä kirppareilla. Nykyään itsekin vien monesti vaatteet keräykseen tai jonnekin lahjoituspisteeseen, vaiva pöydän pitämiseen ja tuotto ei vaan ole tarpeeksi.

Vierailija
36/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

New age ja new thought humpuuki ja hörhöily ja lifestyle.. Avasin Raamatun ja rakastuin Jeesus Kristukseen. Samalla loppui kiinnostus miehiin ja seksiin. Tupakka alkoholi ja baarit sun muut jäi jo vuosia sitten samoin meikkaaminen ja vaatteilla koreilu.

Vierailija
37/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivastahtiseen lenkkeilyyn.

Töihin ja jokapaikan säntäilyyn.

Vierailija
38/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV, täysin kyllästynyt mutta irtikään ei pääse, kun pitäisi sitten tehdä jotain järkevää.

Vierailija
39/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvat, striimaaminen ja elokuvissa käynti. Ei jaksa suurin osa elokuvista saman toistoa tai tylsiä remake virityksiä kuten esim pieni merenneito tms. Woke pilasi myös paljon.

Musiikin kuuntelu ja ostaminen. Ei nappaa.

Vierailija
40/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogeja en enää seuraa. En edes tiedä päivitetäänkö niitä takavuosien hittejä enää mm Notes on a life. 

Ajan henki on aika toinen. Tietysti ikäkin vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä