Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ennen kovasti sinua kiinnostaneisiin asioihin olet nykyään täydellisesti kyllästynyt?

Vierailija
20.08.2023 |

Olin ennen kova rikosjuttujen harrastaja. Siis nykyään puhuttaisiin ns. true crime-harrastuksesta, mutta tuolloin ei sellaista termiä ollutkaan. Lopulta kyllästyin siihen koska koko homma oli todella kaavamaista ja saman paskan toistoa. Alan harrastajat oli ruumiinhaistelijoita, joiden kanssa minulla ei oikeastaan ollut mitään tekemistä. Kaikesta huolimatta olin ihan erilainen ihminen. Joten lopetin koko homman seuraamisen.

Miten teillä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut. Meni niin täysin maku tämän kevään finaalin vuoksi.

Vierailija
42/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkatyöt. Nuorempana pidin mielekästä palkkatyötä yhtenä hyvän elämän tunnusmerkkinä. Nyt 4-kymppisenä mikään ei tunnu ihanammalta ajatukselta kuin työnteon lopettaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon Go. Pelain vuosia lähes intohimoisesti mutta sitten aikuisilla paikallisilla harrastajilla alkoi törkeä ja asiaton käytös lapsi pelaajia kohtaan. Muun muassa nimittelyä ja haukkumista jopa lasten uhkailua discordissa jne. Mikä lopetti intoni pelata täysin. Häpesin näiden aikuisten käytöstä ja ahdistuin siitä niin paljon että lopetin. Nyt vuosien jälkeen meinasin aloittaa taas mutta.. ei nappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän