Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden keskenmenoko ?

19.12.2006 |

Poikkean kuumeilijoista tänne kysymään jos täällä oisi enempi tietoa asiasta mikä sai mut pari tuntia sitten säikähtämään...

Menkat oli myöhässä, eilen alkoivat kunnolla, sitä ennen kolme päivää vain pyyhkiessä ihan inan verran rusehtavaa. Rinnat olivat kipeät ja tein su-illalla 2haaleaa plussaa RFSU testillä. Eilen aamulla puhtaan negan Pregentillä.

Nyt normaalia runsaammat menkat ja pyyhkiessä musta tuli pihalle 3kpl useamman sentin mittaista limakalvon tms.palaa ! ! ! Ihan kuin suolenpätkiä, sitkaan tuntuisia paloja - hyi h-vetti, säikähdin! Ikinä ei ole ollut mitään tollaista, vain pientä limakalvo-nöhtää ollut vuodossa. Mitä ihmettä toi on, alkuraskauden keskenmeno vai mikä ?! Kiitos jos vastaatte !

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa mitään ???

Vierailija
2/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskukseen soitin ja selitin koko tilanteen. Sanoi, että selkeästi kuulostaa alkuraskauden keskenmenolta, että kohdun limakalvo on ehtinyt jo paksuuntua hedelmöittymisestä alkaen, siksi ne sitkaat limakalvosuirot. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni sulle sattuneesta, kurjaa. :(

Olitko sä kuinka pitkällä?

Hiukan kirpaisee kun tietää kuinka liki oli, että elovauva olisi tullut taloon, mutta eipä kuitenkaan.. Josko sitten syysvauva !? :) *Uutta ovista odotellessa ja 3vuotiaalle pikkusisarusta toivoessa*

Lumista joulunodotusta !

Vierailija
4/4 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tammikuussa vastaavanlainen keskenmeno. Plussasin alkuviikosta, matkustin lasten kanssa pitkän matkan isäni luokse ja seuraavana päivänä lauantaina vuoto alkoi. Olen kyllä surrut sitä, että matkako syynä, joten viestisi hieman lohduttaa, että olisihan se voinut tapahtua kotonakin. Mulla plussasi vielä niitten menkkojen jälkeenkin, hormonitasapainon palautuminen vei aikaa. Siitä kyllä sitten huomasin, että todella haluan tätä kolmatta lasta ja heinäkuussa alkoi uusi raskaus, joka nyt 24 viikolla. En kyllä uskalla matkustaa. Mulla oli sen keskenmenon suhteen hassu olo, ihan kuin jossain syvällä olisin surrut sitä kamalasti ja noin ylipäätään kuitenkin tuntui silti, että ihan hyvä saada vielä lisäaikaa ennen uuden tuloa, löydettiin uusi asuntokin, mutta silti nyt syksyllä oli tosi kova vauvan ikävä.

Toivottavasti sinullakin alkaa pian kestävä raskaus.