Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu että tänä päivänä on naisena kummajainen, jos tykkää perus yhdynnästä

Vierailija
20.08.2023 |

Niin paljon on nykyään syyttelyä siitä, että naiset eivät saa yhdynnästä mitään iloa jne. Itsestä ainakin yhdyntä tuntuu todella hyvältä.

Ja tätä syyttelyä tulee naisten puolelta.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö..yhdenkään naisen pillussa ei ole tuntoa..On vaan hyvää tuuria, jos on kumppani, jonka elin sattuu hakkaamaan ulkoisia synnytyselimiä oikeasta kohdasta. Suurimmalla osalla näin ei ole missään asennossa. Yhdyntä ja kosketus kuitenin rauhoittaa kehoa ja toisen nautinto on myös monelle tärkeää. 

No minulla kyllä on ... ihan siellä pohjassa saakka. Tuntuu aivan tajuttomalta kun kova penis takoo pillun pohjaa. Olisi kamalaa jos olisi tunnoton pillu.

Tämä! Kaikkialla sisälläkin paljon tuntoa ja pohjassa eniten. Saan orgasmin joka kerta kun iso mieheni painaa pohjaan ja nai rajusti.

Rakastan seksiä ja erityisesti juuri yhdyntää. Sitä pitää olla ja miehellä pitää olla hyvän kokoinen. Nuoleminen on toki kivaa mutta ei korvaa panoa millään. Orgasmi on mull

Siis mies, keksi joku muu harrastus kuin naisena kirjoittelu.. 

Vierailija
62/67 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Itse pidän itseäni lähinnä onnekkaana yksilönä, kun todellakin nautin yhdynnästä, saatan melko helposti saada orgasmin pelkällä yhdynnällä. Varsinkin nyt synnytysten jälkeen, nuorempana ei onnistunut. Onnea on varmasti myös se, että olen löytänyt miehen joka välittää myös minun nautinnostani ja ilmeisesti meidän anatomiat toimii myös hyvin yksiin. Ja voin sanoa että tässä on onnella paljon tekemistä, koska oltiin kovin nuoria ja jokseenkin kokemattomia yhteen mennessä, ei siis ole hirveästi vertailupohjaa. 

En ole koskaan kuullut haukkuja siitä, että tykkään yhdynnästä, outo ajatuskin. Niitä yhdynnästä/seksistä nauttimattomia naisia kyllä haukutaan. Enkä todellakaan usko että kukaan erikseen haluaisi olla nauttimatta seksistä, ihmisiä vaan on erilaisia ja seksuaalisuuteen vaikuttaa tosi monet asiat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Itse pidän itseäni lähinnä onnekkaana yksilönä, kun todellakin nautin yhdynnästä, saatan melko helposti saada orgasmin pelkällä yhdynnällä. Varsinkin nyt synnytysten jälkeen, nuorempana ei onnistunut. Onnea on varmasti myös se, että olen löytänyt miehen joka välittää myös minun nautinnostani ja ilmeisesti meidän anatomiat toimii myös hyvin yksiin. Ja voin sanoa että tässä on onnella paljon tekemistä, koska oltiin kovin nuoria ja jokseenkin kokemattomia yhteen mennessä, ei siis ole hirveästi vertailupohjaa. 

En ole koskaan kuullut haukkuja siitä, että tykkään yhdynnästä, outo ajatuskin. Niitä yhdynnästä/seksistä nauttimattomia naisia kyllä haukutaan. Enkä todellakaan usko että kukaan erikseen haluaisi olla nauttimatta seksistä, ihmisiä vaan on erilaisia ja seksuaalisuuteen vaikuttaa tosi monet asiat. 

Aivan totta. Täällä haukutaan naisia estoitta tunnottomiksi ja hiekkapilluiksi sun muiksi, ja näin tekevät nimenomaan etenkin miehet.Enkä tajua miksi se orgasmi pitäisi saad pillun sisältä. kun sen voi saada paljon helpommin siitåä ulkoisesta klitoriksesta. Minä ainakin saan jumalallisia  kovia orgasmeja ja se vie niin halutessa jopa minuutissa.

Vierailija
64/67 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta. Täällä haukutaan nais

Äläpä taas ulise. Itse olet kertonut, että sinulla ja jopa ystävilläsi on tunnottomat pillut. Se siis siitä.

Lisäksi se "miehesi" ei pysty jostain syystä laukeamaan sisääsi ja sun pitää runkata sille huiput. Tämä taas viittaa löysään pilluun. Jos haluat hinkata orkkusi, niin ole hyvä ja hinkkaa. Anna muiden sitten saada ihan, niin kuin haluavat ja jätä hiek-kapillu muut rauhaan.

Vierailija
65/67 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äläpä taas ulise. Itse olet kertonut, että sinulla ja jopa ystävilläsi on tunnottomat pillut. Se siis siitä.

Lisäksi se "miehesi" ei pysty jostain syystä laukeamaan sisääsi ja sun pitää runkata sille huiput. Tämä taas viittaa löysään pilluun. Jos haluat hinkata orkkusi, niin ole hyvä ja hinkkaa. Anna muiden sitten saada ihan, niin kuin haluavat ja jätä hiek-kapillu muut rauhaan."

Kylläpäs hinkkaankin, ja kiellän todellakin muita nauttimasta kuinka haluavat! Buahhahhaaa,,

Vierailija
66/67 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on mies.

Nainen se on vaikka vihaatkin miehiä.

Vierailija
67/67 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset