Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako kaikki pojillensa joululahjaksi jotain hirviöaserobo-juttuja?

Vierailija
19.12.2006 |

meinaan vaan että eipä meidän 5+v pojalla ole mielenkiintoa moisiin (eikä kyllä tällä äidilläkään), sen sijaan rakennussarjat, piirtäminen ja pelit sekä kaikenlainen luova suunnittelu on PoP:)

Eikä tuo tykkää, onneksi, vaatteissakaan mistään lieskapetorobo-kuvotuksista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ohjaile tai paheksu lastesi makua. Kyllä poika pyssyllä saa paukutella.

Vierailija
2/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autot on kaikista kaikkein !! Tykkää vauhdista, ralleista ym... ja isänsä kanssa käykin niissä, joten miekkataistelut ym. eivät ainakaan vielä kuulu poikamme suosikeihin. (Hyvä niin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omasi haluaa jotain tiettyä, sinä tietysti ostat hänelle sitä. Ja jos jonkun toisen lapsi haluaa vaikkapa niitä robovitkuttimia, niin eikö ole ihan oikein, että lapselle sellaista hankitaan? Vai tarkoitatko, että vain sinun lapsellasi on oikeanlainen maku lahjojen ja lelujen suhteen? Onnittelut siitä sitten.

Vierailija
4/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joululahjaksi niin hirviöroboja kuin barbinkin, lisänä pelejä, kirjoja jne. Toivomuslista on laidasta laitaan (ei erottele " tyttöjen" ja " poikien" leluja, on isomman sisaruskatraan toiseksi nuorin, isommat sisarukset sekä tyttöjä että poikia), joten niin ovat myös lahjatkin.

Vierailija
5/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai tarkoitatko, että vain sinun lapsellasi on oikeanlainen maku lahjojen ja lelujen suhteen?

Näkeehän sen tuosta kirjoitustyylistä.

Vierailija
6/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitten ystävälliset kysymykset viime aikoina hieman muuttuneet.

Vierailija:

No huoh, ap:han vain kysyi.

Ap:

...lieskapetorobo-kuvotuksista.

Vierailija
7/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kärrättiin laatikollinen edellisjouluilta ja synttäreiltä saatuja ukkeleita ja härveleitä terveyskeskuksiin ja päiväkoteihin muiden " iloksi" . Ei meillä pojat (7- ja 4-vuotiaat) ole jaksaneet niistä innostua montaa päivää kauemmin. Legoja sen sijaan kasailevat (niitä onkin iso pakillinen), leikkivät roolileikkejä (rooliasuja on kummallakin) ja askartelevat sekä piirtelevät. Liikkuminen monissa muodoissaan on myös pop.

Meidän pukinkontissa on pleikkakonsoli ja siihen pari fiksua lastenpeliä, sekä stigat kummallekin (voi kun saatais lunta!). Sukulaisilta tulee toivottavasti vaatteita (niissä en ole kuitenkaan lähtenyt rajoittamaan printtejä ;)), lautapelejä yms.

Vierailija
8/8 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut maailmassa ostavat juuri noita lahjoja pojilleen.

Minä tietysti olen poikkeus. Minun poikani saa autoja, kirjoja, vaatteita, rakennussarjoja jopa pehmolelujakin. Mutta minä olenkin ainoa älykäs äiti maailmassa ja minun poikani onkin ainoa älykäs poika samaisessa maailmassa. Kaikki, jotka ostavat toisenlaisia lahjoja kuin minä ovat täydellisen huonoja vanhempia.