Onko siinä väitteessä perää, että introvertit ovat enemmän kissa kuin koiraihmisiä?
Ainakin omassa tuttavapiirissä näkyy, että introverteillä ihmisellä on useammin kissoja kuin koiria.
Kommentit (46)
Itse ainakin olen. Tuntuu ettei ne koiratkaan pidä introverteista.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen. Tuntuu ettei ne koiratkaan pidä introverteista.
Onneksi kissat pitävät. Olen introvertti kissaihminen ja kissamagneetti. Kissojen kanssa löydetään heti molemminpuolinen yhteys, koiriin en saa mitään kontaktia.
En ikinä olisi miehen kanssa jolla on kissa. Yleensä naisetkin jotka ovat kissa ihmisiä ovat epäsosiaalisia.
Olen introvertti, mutta ehdottomasti koiraihminen.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä olisi miehen kanssa jolla on kissa. Yleensä naisetkin jotka ovat kissa ihmisiä ovat epäsosiaalisia.
Ja?
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla lapsena koiria?
Kissa- ja koiravideot kivoja, mutta kumpaakan en halua kotiini pyörimään.
T. Introvertti
Pidän sekä kissoista että koirista. Viime vujosina on ollut vain koira. Joskus oli molemmatkin.
Olen sosiaalinen introvertti ja koiraihminen.
Olen introvertti koiraihminen. On mulla kissakin mutta koiraani ymmärrän paremmin.
Tiedän henkilön jolla on kissoja ja hän on ekstrovertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla lapsena koiria?
Oli.
Olen introvertti, enkä osaa olla koirien kanssa ja vähän arastelenkin niitä. Myöskään koiraihmisten kanssa ei oikein kemiat yleensä kohtaa. Mutta kissat ovat parasta mitä tiedän ja niiden kanssa yhteys löytyy heti. Toisin kuin tästä sanomastani ehkä voisi kuvitella, olen keski-ikäinen mies.
Kova tarve sulla luokitella ihmisiä.
Karkeasti jos yleistää, niin onhan koirienkin persoona/olemus yleensä ekstrovertihköä, kun taas kissat introvertin tapaisia
Minäkin oon enemmän introvertti ja tykkään kissoista.Ihmiset jotka tunnen ovat vähän molemmin puoli. kissoja löytyy ekstroverteiltäkin. Harmi että kämppäni on pieni ei olisi oikein ottaa omaa kissaa mutta on sitä saanut muiden kissoja rapsutella.
Jos noin luullaan, johtuu ehkä siitä, että kissaa ei tarvitse ulkoiluttaa samalla tavalla kuin koiraa. Koiraihmiset tapaavat toisia koiraihmisiä lenkeillään tai koirapuistoissa.
Oon introvertti ja 100% enemmän koiraihminen.
Kyllä se usein noin menee.