Orpo jyrisi torilla: Tämä "rasismikysymys" saa nyt loppua tähän!!!!
Joten toimittajat, älkää nyt pitäkö enää tätä rasismikysymysta esillä mitenkään! Orpo käski!
Kommentit (76)
Pahinta rasismia Suomessa on ehdottomasti ikärasismi ( väheksymättä muita rasismin muotoja). Siitä pitää ja saa puhua aina. Sitä kokee jokainen työmarkkinoilla sukupuoleen, asuinpaikkaan, ihon väriin tai puoluekantaan riippumatta.
Kyllä huomaa että tänään ei ole koulua kun kaikki ala-ja apukoululaiset täällä kokoontuneet taas kirjoittamaan lapsellisia kommentoitejaan, demareitten kakarat katkerana.
Voi kuulepa Orpo, koulussa tätä teemaa varmaankin käsitellään joka päivä koko vuoden ajan. Toki niin, että rasismia ei sijoiteta mihinkään tiettyyn puoluekantaan (voivat itse googletella talastot, jos haluavat). Peruskoulun opetussuunnitelma on kaikessa syrjintää vastaan ihan joka hetki, joten aihe kuuluu läpäisyperiaatteena kaikkeen. Onhan Suomen valtiokin sitä, mutta kesän kohu hämmensi tilannetta, että eikö seurauksia tule...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa että tänään ei ole koulua kun kaikki ala-ja apukoululaiset täällä kokoontuneet taas kirjoittamaan lapsellisia kommentoitejaan, demareitten kakarat katkerana.
Hei mä olen ylpeä lapsellisesta "kommentoitemisestani".
Mä en tuolla tasolla naureskelis minkään tason koulunkäynnille, voisit kokeilla edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismista enää keskustelevat ovat apinoita.
On aika keskustella kokoomuksen Matias Pajulan raiskaussyytteestä, vai käykö Orpo vain kaljalla Stubbin ja Pajulan kanssa.
Miksi Orpo ei ymmärrä erota. On häpeällistä että Suomella on tällainen pääministeri.
Ei ole järkeä päässä, joku voisi taluttaa ulos.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on tehnyt asialle enemmän kuin mikään muu hallitus.
Miettikääpänsitä.
Nyt voisi vassarit keskittyä omaan kirjoitteluunsa ja aatemaailmaansa jota selvästi viha hallitsee.
Mitäs se on tehnyt?
Vai on se orpo tärissyt torilla. Kokoomuksen ongelmahan tuossa on se asiasta puhuminen....
Vierailija kirjoitti:
Demareitten kakarat osaavat sentään lukea ja kirjoittaa.
Toista se on persujen pennuilla.
Orvon itkuista kitinää taas jouduttu kuuntelemaan
Orpon jyrinä on just lämmintä maitoa juoneen kissan kehräystä.
Kyllä nyt tarvitaan kokeneempaa torihuutelua, vaikkapa Sebu vois mennä megafonin kanssa huutelemaan, ettei kolmestakaan tuomiosta huolimatta mitään rasismia oo koskaan huomannut.
Orpo saa vikistä mitä huvittaa. Kukaan ei häntä enää ota vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Matias Pajula voisi peukuttaa Orpoa.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus on tehnyt asialle enemmän kuin mikään muu hallitus.
Miettikääpänsitä.
Nyt voisi vassarit keskittyä omaan kirjoitteluunsa ja aatemaailmaansa jota selvästi viha hallitsee.
Vassarit? Eikö muut asiasta sinun mielestäsi kirjoittele?
Omalta osaltani vältän r.jankutukset ja huutelut sillä, etten ole MISSÄÄN TEKEMISISSÄ musujen kanssa.
Käyttäydyn kuin ne olisivat ilmaa.
Miksi luulette että Ruotsi on nyt kusessa? Aivan, siksi että se oli niin sinisilmäinen ja no, tyhmä.
No contact. Se on ainoa ohjenuora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matias Pajula voisi peukuttaa Orpoa.
Yhdessä torille julistamaan vapaata seksuaalisuutta ja Stubb mukaan.
Onko Orpolla seksi-orjia vai onko hän itse orja?