mitä ensitreffeillä kuuluu edes kysyä, jos yhteistä aikaa on vaikka kaksi tuntia?
Työhaastattelukin kestää tunnin ja nyt olisi tarkoitus kuitenkin valita 2 tunnissa vaimo/mies.
Kommentit (28)
Millon erosit? Saat tietää oletko yhden illan juttu, laastarisuhde tai jotain muuta.
Ehkä voitte sopia ensitreffit vaikkapa kävelyn muotoon, jolloin se on vähän vähemmän työhaastattelumainen. Ja missä on määrätty, että treffit kestävät 2 h?
Vierailija kirjoitti:
Nieleekö?
Voi kun olet niin todella omaperäinen ja hauska. Sääliksi käy tuollainen pissa kakka paukku huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieleekö?
Voi kun olet niin todella omaperäinen ja hauska. Sääliksi käy tuollainen pissa kakka paukku huumorintaju.
Kysymys on itseasiassa aika olennainen, joskin sitä ei yleensä kehdata esittää vaan asia selviää vasta useampien treffien jälkeen itse suorituksen aikana. Siinä vaiheessa tulee miehelle valtavan ristiriitainen tilanne ja pettymys jos on ehtinyt jo ihastua, mutta daami sinkoaa imuttelun jälkeen vessaan sylkemään siemeniä lavuaariin.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä ovat hyvät ja huonot puolesi?"
"Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?"
"Miksi minun pitäisi valita juuri sinut?"
No, täähän on kun napakympistä! Jotain kevyttä small tallkkia vaikka puhetta siitä miten kesä on mennyt tai mitä tekee vapaa-ajalla.
Ei näin, kaverini tapailee miestä ketä haluaa lapsia, mutta itse kaveri ei halua, eikä sano tätä deitille, sillä on niin kiva tyyppi eikä halua lopettaa tapailua. Tapailua kestänyt jo puoli vuotta.
Mitä aikasemmin kysymyksen tekee, sitä helpompaa se on. Epäilen että ero saattaa odottaa nurkan takana, kun mies nostaa asian enemmän esille.