Muutin Kruununhaasta Eiraan enkä viihdy
Kruununhaka täynnä historiaa, taloyhtiöistä tehty historiikit, ihmiset sivistyneitä, kultturelleja, ystävällisiä, kohteliaita ja sosiaalisia. Alue täynnä laadukkaita kivijalkakauppoja joissa loistava palvelu.
Omaan taloyhtiööni tuli isot remontit ja piti muuttaa välillä pois, joten ajattelin kokeilla Eiraa. Olin kuvitellut haluavani enemmän luonnonläheisyyttä ja kyllähän täällä upeaa puustoa ja puutarhoja onkin, mutta niin tylsää! Ei historiaa, ei yhteisöllisyyttä, ei mitään muuta kuin noita hemmetin puita.
No, onneksi remontti valmistuu omassa taloyhtiössäni joskus ensi vuoden aikana ja pääsen takaisin kotiin. Eira on todella kaunis mutta opin itsestäni sen, että minulle ei sovi, on liian syrjäinen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Kruununhaasta. On hiljainen, liki nukkumalähiö mutta vipinä ja vilske on halutessaan kivenheiton päässä. Eirasta pitää jo oikein lähtemällä lähteä, että tulee ihmisten ilmoilla. No, toki ranta on Eirassa erimaata kuin Pohjoisranta liikennevirtoineen.
Joo, itseäni juuri se Pohjoisrannan autoliikenne häiritsi. Näkymät upeat mutta se liikenne haittasi. Joten kun säännöllisesti kävin juoksulenkeillä Kaivopuiston rantaa Eiraan asti niin ajattelin, että olisi ihana asua täällä kun on enemmän luontoa ja hiljaisempaa ja rauhallisempaa. Jännää vain huomata, että jokin mistä kuvittelee haaveilevansa ei olekaan sitten oikeasti niin ihanaa. Olen palaamassa Krunikkaan kun remontit omassa taloyhtiössäni valmistuvat, mutta erikoisinta tässä oli tosiaan tajuta itsestään se, että ei sitä aina oikeasti tiedä mitä haluaa. Vähän tämä vain pelotti sen suhteen, että olen keskustellut työmahdollisuuksista muualla Suomessa niin sitä miettii, että jos jopa tämä on liian autioita itselleni niin miten sitten jossain Helsingin ulkopuolella.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kaikki tietää, ketkä asukkaista on vuokralaisia ja ketkä omistavaa luokkaa.
Yhtiökokouksissa naureskellaan, mitä typerää vuokralaiset on taastehneet, minkälaisia yövieraita heillä on käynyt ja minkälaisia seksiääniä ovat pitäneet.
Oletko tosissasi? -eri
Näin on asia. Omistuasujat pitävät vuokralaisia silmällä ja naureskelevat niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kaikki tietää, ketkä asukkaista on vuokralaisia ja ketkä omistavaa luokkaa.
Yhtiökokouksissa naureskellaan, mitä typerää vuokralaiset on taastehneet, minkälaisia yövieraita heillä on käynyt ja minkälaisia seksiääniä ovat pitäneet.
Oletko tosissasi? -eri
Näin on asia. Omistuasujat pitävät vuokralaisia silmällä ja naureskelevat niille.
Sanotaan niin että osakkaat tuntevat toisensa ja kyttäävät vuokralaisia. Vuokralaiset eivät tunne ketään.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi tietyssä osassa siellä lemahtaa Zyklon B.
Tehtaankadullako?
Oletko tosissasi? -eri