Kokemuksia Bugaboon yhdistelmistä ?
Onko kokemuksia Bugaboo Gecko tai Cameleon yhdistelmistä ?
Mitä eroa näillä malleilla Gecko ja Cameleon käytännössä on ?
Kumpi sopii Suomen oloihin paremmin ?
Voiko esim. Bugaboo Geckoilla liikkua hiekkaisilla lenkkipoluilla tai talvella huonosti aurattulla jalkakäytävällä ? Vai ovatko rattaat lähinnä kaupungilla liikkumiseen soveltuvat ?
Saako aisan nostettua ylös esim. busseissa tai raitiovaunuissa ? Mahtuvatko Bugaboot helposti raitiovaunuun vai jäävätkö takapyörät kaiteisiin kiinni ?
Joku mainitsi että Bugaboon rattaisiin on saatavissa " isommat talvietupyörät" . Voiko sellaisest asentaa vanhempiin malleihin vai pitääkö olla joku vuoden 2006 tai 2007 malli ?
Kommentit (3)
Talvipyörät ovat varmasti kova juttu, koska ne voi vaihtaa vanhoihinkin. Cameleon on varmaankin monipuolisempi kuin Gecko, joka on kevytversio. Ymmärtääkseni Bugaboo on maailman eniten myyty lastenvaunumalli ja suosittu ympäri tätä palloa.
Aikanaan en ostanut Bugaboota sen huonon saatavuuden vuoksi Suomessa. Nythän tilanne on toinen ja tuo harmini aheuttaja Bambamikin lopetettu ja myyjiä olisi enemmän.
Siis minulla ei ole Bugaa, mutta kova friikki olen.
En voisi olla tyytyväisempi. Aivan ihanat työntää. Gecko riisutumpi versio, pienempi eikä niissä kaikkia teknisiä ominaisuuksia mitä Cameleoneissa (esim. teleskooppiaisa, säädettävät jousitukset etupyörissä). Käsittääkseni kaikki mallit entiset Frogit mukaan lukien toimivat niin, että isot takapyörät saa aisaa heittämällä vaihdettua eteen ja pienet pyörät lukittua taakse esim. lumisia ja hiekkaisia teitä ajatellen. Paljon olen käyttänyt julkisia ja loistavasti mahtuvat. Bugaboolla on hyvät nettisivut osoitteessa www.bugaboo.com, mistä löytyy kattavasti tietoa ja esim. noiden mallien teknisten ominaisuuksien vertailutaulukko.
Onko Bugaboo turvallinen käytössä , onko ollut ongelmia ?
Ruotsalainen Testfakta hylkäsi Bugaboo Cameleonin testissä;
http://www.testfakta.se/downloads/sittvagnar06.pdf