Mies juonut jo yhden korin kaljaa tänään
Ja nyt möykkää parvekkeella änkyräkännissä naapurin kanssa..
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan täytyy olla lapsi.
Kukaan ei sano että joku joi yhden korin kaljaa. Oikea tapa on sanoa että joi korin kaljaa. Eikä enää kukaan sano niinkään, koska juuri kukaan ei enää osta kaljaa koreissa.
Aloittaja on surkea trolli jolla ei ole omia ideoita provoihin.
Oikea tapa on sanoa että joi korin olutta. Kaljaa juodaan esim. kouluissa ja työpaikoilla lounaalla.
Missään enää myydä korissa kaljaa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävä aikaa, jolloin olut oli vielä lasipulloissa, maistui paremmalle ja oli about 200% halvempaa kuin nykyään.
Saitko tyydytystä rikottuasi ne lasipullot maahan?
Eilen tv1:n päiväelokuvassa Sininen viikko päähenkilö (Matti Oravisto) iski kaksi viinipulloa kiveä vasten säpäleiksi. Ihmettelin, oliko tuollainen siihen aikaan hyväksyttävää.
Käytä vähemmän suolaa pöperöissäs. Suolanen ruoka rupee janottaan. Olekste jostain Pohjois-Karjalasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ikävä aikaa, jolloin olut oli vielä lasipulloissa, maistui paremmalle ja oli about 200% halvempaa kuin nykyään.
Saitko tyydytystä rikottuasi ne lasipullot maahan?
En. Palautin ne kaupppaan. Nykyisiä kauppaoluita tölkeistä ei pysty juomaan ne on niin pahan makuisia.
Yksi kori on aktiiviharrastajalle sellainen perusyksikkö, Mach 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei sano että joku joi yhden korin kaljaa. Oikea tapa on sanoa että joi korin kaljaa. Eikä enää kukaan sano niinkään, koska juuri kukaan ei enää osta kaljaa koreissa.
Oikea tapa on sanoa että joi korin olutta. Kaljaa juodaan esim. kouluissa ja työpaikoilla lounaalla.
Missään enää myydä korissa kaljaa .
Kyllä sitä maailmalla myydään, mutta ei Suomessa. Täällä mennään muovin ja valeagendojen ehdoilla.
Anteeksi, mutta soittiko 90-luku? Mistä vatun kaupasta saa KORIN olutta? Yleensä se on se salkku eikä kori. Korissa oli ne lasiset olutpullot.
Itse keitän vasta aamukahvit. Heräsin kyllä jo aamulla vaan ei yhtään suodatinpaperia.
Samaa trollausta päivästä toiseen
Join viime viikolla 75cl pullon 40% viinaa neljässä tunnissa. En sammunut mutta laatta lensi yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta soittiko 90-luku? Mistä vatun kaupasta saa KORIN olutta? Yleensä se on se salkku eikä kori. Korissa oli ne lasiset olutpullot.
Tokmannissa
Minun mies joi 6 tölkkiä ja on ihan kännissä. Vahdin sitä ettei se mitään tyhmää kuten lähde ulos sekoilemaan.
Nainen... kirjoitti:
Minun mies joi 6 tölkkiä ja on ihan kännissä. Vahdin sitä ettei se mitään tyhmää kuten lähde ulos sekoilemaan.
Miehesi on tottumaton, hellyyttävää.
Kuudesta oluesta känniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ennätykseni on 28 tölkkiä eikä edes muisti mennyt, toleranssi kasvoi kun olin juonut 18% kuukauden pari.
No lisääkö se tällainen itsensä myrkyttäminen, turvottaminen ja kusettaminen elämän laatua ja vaurautta?
Kyllä, ymmärrän että saattaa olla hankala hahmottaa mutta helpottanut aina oloa. Jo 13-kesäisenä oli kiva unohtaa väkivaltaisen päihdekodin ilmapiiri ja sieltä lähtöisin oleviin mielenterveysongelmiin auttaa myös. Joka kerta.
Otan osaa. Minun mieheni ei juo oikeastaan ollenkaan ja kännissä en ole nähnyt häntä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Jos haluat tässä hiuksia halkomaan niin se on: joi korillisen kaljaa.
200 % halvempaa = ostajalle maksetaan nykyinen hinta rahana niiden oluiden lisäksi.