Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menkää av-mammat jollekin ruokakurssille että opitte edes jotain kokkaamaan. typeriä kysymyksiä kaiken aikaa.

Vierailija
19.12.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaan kyllä ruokaa tehdä, tähän asti ihan hienosti hengissä pysynyt... Mutta mulla ainaki mielikuvitus ruoan suhteen on joskus ihan lopussa...

Ja kiva joskus täältä kysellä mitä tekis jos vinkin sais, ja luonnollisestikkaan kaikkea ruokia ei osaa ihan noin vaan tehdä joten onpa kauheeta jos sattuu kyselemään miten joku ruoka tmv tehdään...

Ei oo sullakaan helppoa ei!!!

Vierailija
2/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta käytännön vinkkejä on hyvä kysyä juuri täältä. Mutta on totta, että monta krt kysytään sellaisia juttuja, jotka löytäisi googlaamalla sekunnissa itsekin, jos vain viitsisi/osaisi käyttää nettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan on hauskaa ripotella tänne tiedon murusia ja katsoa miten tyhmemmät pärjää.

Vierailija
4/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tarvitse itse selvittää googlen tmv. avulla, kun aina voi kysyä av:lta.

Esimerkkejä:

*Kuinka kauan paistan sitä/tätä/tota? - No kunnes se on kypsää!

* Voinko vielä käyttää sitä/tätä/tota kun parasta ennen -päiväys oli jo? - Mitä jos maistaisit ja haistaisit ihan itse, vaikea sitä on täältä koneelta käsin lähteä arvuuttelemaan...

Vierailija
5/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miksi lähteä googlettamaan kun asian voi näppärästi kysäistä täältäkin ja vastauksenkin yleensä saa samantien. Te, joita tämä ärsyttää, voitte kaikin mokomin pidättäytyä vastaamasta ja jakamasta niitä tiedonmurusianne.

Vierailija
6/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se minulle, mistä kysytte, mutta ihan yhtä nopeasti sen vastauksen saa googlettamallakin. Ja yleensä enemmän vaihtoehtoja ja asiatietoa kuin täällä.

Em. syystä käytän itse hakutoimintoja, niistä kun saa paljon kattavammin tietoa...

Vierailija
7/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen yleensä molempia. Av:lla on se hyvä puoli että voi selittää ongelmansa, googleen täytyy keksiä sopiva hakusana.

Vierailija:

Sama se minulle, mistä kysytte, mutta ihan yhtä nopeasti sen vastauksen saa googlettamallakin. Ja yleensä enemmän vaihtoehtoja ja asiatietoa kuin täällä.

Em. syystä käytän itse hakutoimintoja, niistä kun saa paljon kattavammin tietoa...

Vierailija
8/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut täältä vinkin jos jonkinlaiseen pikkupulmaan, ja kokkaukset ovat onnistuneet. Joten miksi olisi pitänyt googlettaa?

t. fiksu

Vierailija
9/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan siksi, että vastasin nro 13:n viestiin. Voi anteeksi vaan taas. Olsii pitänyt tietää, että juuri sinä käytät molempia.

Vierailija
10/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta jos en täältä saa kunnon vastausta pikaisesti, googletan. En oikein ymmärrä mikä tässä on vikana? Itsekin vastaan mieluusti kaikenlaisiin tyhmiin kysymyksiin, koska musta on kivaa olla avuksi.

Vierailija
11/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä oppii, tiesitkö sitä?

Vierailija
12/12 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki ollut tarkoitus kritisoida sitä, käyttääkö joku googlea vai av:ta tiedonhakulähteenään, mutta kyllä välillä ihmetyttää jotkut uusavuttomien kysymykset.

Parempihan se on, että kysyy, mutta jotkut kysymykset kyllä vaatisivat selvänäkijän taitoja. Tarkoitan niillä näitä " onko maitoni pilalla kun vika myyntipäivä oli eilen" ja " pitäiskö viedä lapsi lääkäriin, kun sillä on jo neljättä päivää kuumetta" -tyyppisiä aloituksia.

Ja mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin ruoanlaiton peruskurssi kannattaisi käydä ihan joka ikisen.