Haluaisin löytää tyttöystävän, masentaa olla yksin.
Niinpä sellaista se on sinkkuna jotkut viihtyy jotkut ei.
Kommentit (81)
Se vaan on niin että rumien miesten on pakko elää yksin ellet ole rikas. Parisuhdemarkkinoilla pätee vain ulkonäkö ja raha. Jos ei ole kumppakaan niin sinusta ei tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Monenlaisia pareja on olemassa, heissä on ylipainoisia ja vähemmän hyvännäköisiä, mutta hyvin pärjäävät ja rakastavatkin toisiaan.
Naiset eivät yleensä ole pinnallisia.
Voisi tietysti yrittää pudottaa painoa ja tarkistaa, että ulkoasu ei ole epäsiisti.
Loputon marina ja emmä sitä ja emmä tätä ei oikein auta.
On baareissa hoikkia ja pinnallisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Onko Allu tullut takaisin? <3
Jos olet nainen niin voisitko alkaa hänen naisystäväksi että me muut säästyttäisiin valitukselta?
Vierailija kirjoitti:
Kehitä itseäsi henkisesti ja fyysisesti.
Ja tee se ennen kaikkea siihen suuntaan, että opit ensin tulemaan toimeen itsesi kanssa. Vasta sen jälkeen voit tulla toimeen kenenkään muun seurassa. Itseydy!
- eri
Ruma ätmi kirjoitti:
Se vaan on niin että rumien miesten on pakko elää yksin ellet ole rikas. Parisuhdemarkkinoilla pätee vain ulkonäkö ja raha. Jos ei ole kumppakaan niin sinusta ei tykätä.
En oo rikas ja oon ylipainonen vähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Allu tullut takaisin? <3
Jos olet nainen niin voisitko alkaa hänen naisystäväksi että me muut säästyttäisiin valitukselta?
Mä itseasiassa ehdotin Allulle joskus tapaamista julkisella paikalla jossain hänen näistä aloituksistaan (joku saattaa muistaakin), mutta Allu kieltäytyi haukkuen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitä itseäsi henkisesti ja fyysisesti.
Ja tee se ennen kaikkea siihen suuntaan, että opit ensin tulemaan toimeen itsesi kanssa. Vasta sen jälkeen voit tulla toimeen kenenkään muun seurassa. Itseydy!
- eri
No vaikea olla yksin, kun kaipaa sitä naista.
Vierailija kirjoitti:
Ruma ätmi kirjoitti:
Unohda naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin itselleni miehen, mutta eipä ole löytynyt.
kolmekymppinen nainen
Miksi et ole löytänyt?
Olen töissä naisvaltaisella alalla ja kaikki ystäväni ovat naisia. Harrastuspiireissäni on vain naisia ja iäkkäitä tai varattuja miehiä. Olen lihava enkä sillä tavalla viehättävä, että kukaan tuntematon kiinnostuisi kadulla tai ravintolassa. Vaatii hetken, että minuun tykästyy, joten pitäisi miehen kanssa tutustua ennen kuin juttu etenee. Valitettavasti en vain arjessa kohtaa sopivia miehiä, vaikka käyn monenlaisissa harrastuksissa ja paikoissa.
Vilkase Serbian seudun Tinderiä. Siellä suunnin poikkeaa melko usein naapurimaista komeita Balkaneita. Ruotsista lähtee enemmän lentoja. Rome2Rio jeesii paikallisten aikataulujen osalta. Kirjoita avoimesti siihen profiiliin hakevasi sitoutumishaluista ja perhekeskeistä miestä. Google translate kääntää tarvittaessa.
Ruma ätmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma ätmi kirjoitti:
Unohda naiset.
Miks mun pitäs unohtaa?
Olen nainen jolla myös ollut aina vaikeuksia saada muuta kuin (huonoa) seksiseuraa ja luulin pitkää syynä olevan ulkonäköni, mutta kyllä se niin on että päässäni on jotain pahasti vialla. Ja onhan minulla toki psykiatrien lausunnot siitä todisteenakin.
Eli millainen luonne sinulla Ap on, ja luonne on muuta kuin että haluaa naisen. Oletko esim introvertti, ekstrovertti, puhelias vai hiljainen, helposti innostuva vai ei - vai oletko kuten minä, mitään kuvailtavaa persoonaa ja omaa minää ei edes ole vaan sen naisen pitäisi tuoda sellainen sinulle?
15 000 kertaa kun osuu kiekolla verkkoon tai mailalla palloon niin siitä tulee taito.
Ehkei noin montaa deittiä tarvitse tehdä mutta uskon että useampi kymmenen tarvitsee läpi käydä jotta sen helmen itsellesi löydät.
Eli nyt kun aloitat ja seuraavat 20 viikkoa olet aktiivinen niin keväällä voi olla sullakin semityttis ja syksyllä vuoden päästä saatat jo puhua ihan oikeasta tyttöystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen jolla myös ollut aina vaikeuksia saada muuta kuin (huonoa) seksiseuraa ja luulin pitkää syynä olevan ulkonäköni, mutta kyllä se niin on että päässäni on jotain pahasti vialla. Ja onhan minulla toki psykiatrien lausunnot siitä todisteenakin.
Eli millainen luonne sinulla Ap on, ja luonne on muuta kuin että haluaa naisen. Oletko esim introvertti, ekstrovertti, puhelias vai hiljainen, helposti innostuva vai ei - vai oletko kuten minä, mitään kuvailtavaa persoonaa ja omaa minää ei edes ole vaan sen naisen pitäisi tuoda sellainen sinulle?
En osaa sanoa, jotkut sanoo et oon kusipää ja ruikuttaja. En osaa sanoo mikä noista oon, aika hiljanen oon, en lähesty naisia oikein.
Vierailija kirjoitti:
15 000 kertaa kun osuu kiekolla verkkoon tai mailalla palloon niin siitä tulee taito.
Ehkei noin montaa deittiä tarvitse tehdä mutta uskon että useampi kymmenen tarvitsee läpi käydä jotta sen helmen itsellesi löydät.
Eli nyt kun aloitat ja seuraavat 20 viikkoa olet aktiivinen niin keväällä voi olla sullakin semityttis ja syksyllä vuoden päästä saatat jo puhua ihan oikeasta tyttöystävästä.
Toi on niin totta, pitäs vaan olla itte aktiviinen.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän saattaisit olla täydellinen nainen Allulle. Nyt treffit kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän saattaisit olla täydellinen nainen Allulle. Nyt treffit kehiin!
No ehkä en kelpaisi sulle luonteeni puolesta tai persoonani tai oon liian hiljanen
Masennuskin näkyy naamasta. Se ei tyttöjä kiinnosta. Ellei ole hoivavietti ja haluavat yrittää parantaa. Ja sit kun et parannu, koittavat erota ja siitäpäs riemastut.
Pelaatko kotona kaikki illat ?
Pyydä 20 naista leffaan ( mutta älä samasta ystäväporukasta). Ja ole kaikille tytöille kohtelias ja kiva.
Kyllä niistä joku lähtee ja joskus sitten jonkun kanssa syntyykin jotain.
Miehen rooli on pyöriä naisten ympärillä ja nainen sitten tekee sen valinnan kuka soveltuu tulevien lasten isäksi.
Eikä pidä masentua jos saa 19 rukkaset. Riittää että se 20. lähtee treffeille.
Et vaan ollut näillä 19 muulle sopiva tai he ovat kiinnostuneita jostain toisesta.
Sopivan kumppanin etsiminen on kaikille tosi vaikeaa.
Vielä vaikeampaa jos on esim. fiksu tai muuten keskiarvosta poikkeava.
38 v