Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sote-alalla enkä saa osa-aikatöitä

Vierailija
19.08.2023 |

Olen sote alalla (en hoitaja) enkä ole saanut mistään osa-aikatöitä. Olen omaishoitaja ja siksi en pysty tekemään kokopäivätyötä, mutta osapäivätyö 50-80 pros työajalla onnistuisi ja perheen elannon takia olisi välttämätön. Kokopäivätöitä saisin helposti eli kyllä minun henkilönä haluttaisiin palkata, mutta kun pyydän osa-aikaa niin tulee jyrkkä ei vastaukseksi kaikkialta. En ymmärrä miksi työpanokseni ei kelpaa vähän vähemmillä tunneilla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikkailu se taitaa olla paras vaihtoehto.

Jos olisin hoitaja niin olisikin. Mutta minun alalla ei oikein keikkailua ole olemassa. Ap

Vierailija
22/26 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on todella hankala sovitella osa-aikaisen vuoroja siten, että kokonaisuus toimii. Kaiken lisäksi osa-aikaista haluavat esittävät samantien toiveen, että ei aamua/iltaa/yötä, ei maanantaina tai lauantaina tai ei koskaan torstaina, paitsi marraskuussa jne. eli lista pitäisi tehdä heidän tarpeittensa mukaisesti.

En ole vuorotyössä vaan ihan päivätyötä on minun ammatin työt lähes pelkästään. Ja kaikki on töissä yhtäaikaa, vuorolistoja ei ole.

Ap

No silloin on edelleen yhtä hankalaa saada homma toimimaan niin, että esim. torstaina ja perjantaina pitää saada joku tekemään ne työt, joita sinä et osa-aikatyössä tee. Jos kaikki on töissä yhtä aikaa, pitää palaverit ja koulutukset suunnitella niin, että olet paikalla.

No ei kai niitä palavereja ja koulutuksia koko ajan ole.

Olen sote-alalla, päivätyö, ja iso osa työstäni on erilaisia palavereja, suunnilleen puolet työajasta. Meillä asiakastapaamistakin kutsutaan palaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin hoitaja niin olisikin. Mutta minun alalla ei oikein keikkailua ole olemassa. Ap

Nyt kyllä kiehtoo, mikä osa sote-alasta on sellainen, että siellä ei keikkailla. Johtaminen, joo, mutta eipä sitä osa-aikaisenakaan saisi tehdä.

Vierailija
24/26 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on todella hankala sovitella osa-aikaisen vuoroja siten, että kokonaisuus toimii. Kaiken lisäksi osa-aikaista haluavat esittävät samantien toiveen, että ei aamua/iltaa/yötä, ei maanantaina tai lauantaina tai ei koskaan torstaina, paitsi marraskuussa jne. eli lista pitäisi tehdä heidän tarpeittensa mukaisesti.

En ole vuorotyössä vaan ihan päivätyötä on minun ammatin työt lähes pelkästään. Ja kaikki on töissä yhtäaikaa, vuorolistoja ei ole.

Ap

No silloin on edelleen yhtä hankalaa saada homma toimimaan niin, että esim. torstaina ja perjantaina pitää saada joku tekemään ne työt, joita sinä et osa-aikatyössä tee. Jos kaikki on töissä yhtä aikaa, pitää palaverit ja koulutukset suunnitella niin, että olet paikalla.

No ei kai niitä palavereja ja koulutuksia koko ajan ole.

Olen sote-alalla, päivätyö, ja iso osa työstäni on erilaisia palavereja, suunnilleen puolet työajasta. Meillä asiakastapaamistakin kutsutaan palaveriksi.

Kyllä asiakaspalavereja on joka päivä, välillä montakin. Mutta niissä on vain yksi työntekijä paikalla eli siinä ei tarvitse yhteensovittaa työyhteisön aikatauluja. Ap

Vierailija
25/26 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kiehtoo, mikä osa sote-alasta on sellainen, että siellä ei keikkailla. Johtaminen, joo, mutta eipä sitä osa-aikaisenakaan saisi tehdä.

Esim. sosiaalityö.

T. Ei ap

Vierailija
26/26 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli uutisissa että joku sairaanhoitopiiri alkoi saada työntekijöitä sen jålkeen kun suostuivat myöntämään osa-aikaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi