Olenko alkoholisti
Juon itseni umpihumalaan noin joka toinen viikonloppu.
Tämä tapahtuu keikoilla , jossa olisi tarkoitus nauttia musiikista.
Kotona ja arkens en juo.
Käyttäydyn humalassa huonosti ja puhun rivoja.
Olen menettänyt ystäviä ja ollut putkassa
Nainen 55 vee
Kommentit (52)
No ei tuo alkoholismia ole. Alkoholismilla tarkoitetaan psyykkistä ja FYYSISTÄ riippuvutta alkoholiin. Jonkintasoinen alkoholiongelma kylläkin ja olisi syytä miettiä alkon käyttöä, jos päädyt aina samaan tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että on liian vanha eroamaan.
Minun täytyy laihtua ja käydä selvinpäin keikoilla.
Lisäksi pukeudun äijämäisesti, mikä korostaa mahaani, siis näin mies sanoi.Hyvä kun kerto rehellisesti ennen kun jättää sinut. Kuulostaa kyllä hirveältä, joten miksipä et hieman nyt kiinnittäisi huomiota olemukseesi ja tyyliisi.
Käytän myös mekkoja
Mustia neulemekkoja
Mustia minikellomekkoja.
Minulla on kaunis vartalo
Lihoin vaihdevuosissa 10 kg kaikki vatsaan
Keikoille laitan housut kun en galua esim kähmintää
Voiko kaikki alkoholistit käydä baareissa ja keikoilla?
Katsoa kun muut on pienessä sievässä ja nauttii.
Minä koen tilanteen ahdistavana.
No ystäviä ei juuri ole..ja nyr menee ne vähätkin.
Mieheni kärsii..ap
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo alkoholismia ole. Alkoholismilla tarkoitetaan psyykkistä ja FYYSISTÄ riippuvutta alkoholiin. Jonkintasoinen alkoholiongelma kylläkin ja olisi syytä miettiä alkon käyttöä, jos päädyt aina samaan tilanteeseen.
Olen käynyt lopettamisklinikalla.
Kaksi naista istuu vastapäätä.
Mitään muuta apua kuin että älä juo sanat sain.
Minun sosiaalinen elämäni on pilalla.
Joun eli en...ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt lopettamisklinikalla.
Kaksi naista istuu vastapäätä.
Mitään muuta apua kuin että älä juo sanat sain.
Minun sosiaalinen elämäni on pilalla.
Joun eli en...ap
Lisäksi outo fiilis
Kuinka usein juot?
Keikoilla max 2 krt kuukausi, uusivuosi, vappu , juhannus..mut ei aina silloinkaan.
Onko haittoja?
Riidat, putka, rivokieli , saan turpiini.
Suosittelemme että lopetat
Alkoholi ei sovi sinulle..
Olin monttu auki
No shit sherlock
Vierailija kirjoitti:
Vihaan itseäni.
Vanhempani hylkäsivät minut.
En usko jeesukseen
Tein uran köyhästä hyvin toiimeentulevaksi.
Jätin lapset tekemättä, että ne eivät kärsisi.
Arki on ookoo
Mies haluaa sisiaalisen elämän ja hoikan vaimon
Olen puliakka ..ap
Joko meni mielenkiinto?
Enkö ole tarpeeksi pohjalla?
Minut on hakattu sairaalakuntoon
Poke istui päälle ja löi päähän..tämä oli tosin ruotsissa.
Suutuin kun talvitakki oli sisällä enkä päässyt sisään.
Minut oli poistettu kun kysyin miksi
Miespoket kävi naistenvessassa..siis vaan kävivät välilä katselemassA,
Et näin vähästä saa juoppo turpaan
Jätät tietenkin ne kaikki keikat pois heti elämästäsi, sehän on selvää. Ahdistut, et viihdy, voit todella huonosti ja juot, joudut putkaan, häpeät itseäsi jne., jne. Ja aina vain uudelleen. Eihän tämä ole tervettä. Varsinkin yli 50-vuotiaana pitää jo osata hoitaa itseään, huolehtia terveydestään ja varsinkin mielen terveydestä. Kun alat pitää itsestäsi paremmin huolta, ehkäpä mieskin puhuu kauniimmin, vaikka riitelisittekin ja alkaisi arvostaa, kun et juo. Selvinpäin voi ihan hyvin elää. Aivot nimittäin vaurioituvat pahoin ryyppäämisen takia. Teet siis päätöksen itsenäisesti ja ilmoitat sen miehelle, ei sinun häneltä tarvise kysyä, sinun terveytesihän tässä on kyseessä ja vaarassa ja vaurioitumassa mahdolliseti lopullisesti. Miksi et muuten hakeudu hoitoon, A-klinikat, Minnesota-hoito, mitä kaikkia näitä nyt onkaan.
Alkoholisti kuivilla kirjoitti:
Alkoholismi ei ole juomisen tavassa eikä määrässä, vaan siinä, onko sisäinen pakko juoda vai ei. Suurkuluttaja, jonka ei ole pakko juoda, mutta esimerkiksi seuran takia juo, saattaa kuluttaa moninverroin verrattuna alkoholistiin, jonka on pakko pitää jatkuvasti oma verenalkoholitasonsa. Suurkuluttajan vieroitusoireet ovat paljon lievemmät kuin alkoholistin.
En pitäisi kuvaustasi alkoholistisena.
Voi v'ttu taas 🤣🤣🤣
Sinä itse sen tiedät oletko alkoholisti vai etkö ole.