Olenko alkoholisti
Juon itseni umpihumalaan noin joka toinen viikonloppu.
Tämä tapahtuu keikoilla , jossa olisi tarkoitus nauttia musiikista.
Kotona ja arkens en juo.
Käyttäydyn humalassa huonosti ja puhun rivoja.
Olen menettänyt ystäviä ja ollut putkassa
Nainen 55 vee
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Oon pyytäny mieheltä, et mun ei tarvis lähtee keikoille.
Se sanoo että kyllä pystyt katsomaan keikan selvinpäin.
Tänä aamuna haukkui
Vanhaksi puliakaksi
Vaikka keikoilla tulee ongelmia alkoholin kanssa, mies vaatii sinua mukaan. Entä jos hänen onkin pakko juoda. Onko hän alkoholisti?
Mitä tuo menee vielä pitkään tarkoittaa??,
Tuskin minä rollaattorin kanssa lähden keikalle?:)
Alkoholisti kuivilla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna haukkui
Vanhaksi puliakaksiVaikka keikoilla tulee ongelmia alkoholin kanssa, mies vaatii sinua mukaan. Entä jos hänen onkin pakko juoda. Onko hän alkoholisti?
Hän juo max 1 oluen ja joskus sekin on alkoholiton.
Muut juo normaalisti.
Minua ahdistaa ja juon paljon.ap
Et ole alkoholisti, mutta alkoholi ei todellakaan sovi sinulle. Älä juo, jos sinusta tulee änkyrä. Italiassa juodaan pari lasillista viiniä työpäivänä aikana, ja illalla matsia katsoessa pari olutta lisää. Se on ihan normaalia, ja meidän mielestä alkoholismia. Meidän tulisi tarkkailla alkoholismin määritelmää. Täällä kun se tuntuu olevan joko ei yhtään tai sitten kännejä. No, onhan tämä muuttunut paljon sitten 80-90-luvun, nuorempi polvi osaa jo ottaa iisimmin.
Juu. Ainakin liikaa otat. Vaikka itse tietenkin valitset. Kannattaisi lopettaa liika juominen mahdollisesti. Opetella annoskoot drinkeissä ja juomien vahvuus, että voi itse säädellä ajoissa. Usein ihmiset eivät tarvitse alkoholia lainkaan jos siitä irrottautuu tai paria enempää, jos se jo vaikuttaa. Riippuu toleranssista. On muitakin hyviä juomia kuin alkoholilliset, jopa juomasekoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna haukkui
Vanhaksi puliakaksiVaikka keikoilla tulee ongelmia alkoholin kanssa, mies vaatii sinua mukaan. Entä jos hänen onkin pakko juoda. Onko hän alkoholisti?
En ymmärrä miksi minua ahdistaa kehot jotka tönivät ja haisevat ja vetävät kaljaa.
Seistä katsomassa jotain vanhusrockkia.
Minun lempparit ei tuu suomeen...
Ehkä mies haluaa jotain kivaa arjen keskelle.
Minä en saa edes jätskiä kun oon läski.ap
Vierailija kirjoitti:
Juu. Ainakin liikaa otat. Vaikka itse tietenkin valitset. Kannattaisi lopettaa liika juominen mahdollisesti. Opetella annoskoot drinkeissä ja juomien vahvuus, että voi itse säädellä ajoissa. Usein ihmiset eivät tarvitse alkoholia lainkaan jos siitä irrottautuu tai paria enempää, jos se jo vaikuttaa. Riippuu toleranssista. On muitakin hyviä juomia kuin alkoholilliset, jopa juomasekoituksia.
En juo arkena, kotona ei ole alkoholia , paitsi jouluna glögiä.en käytä. Käytän keikoilla ihmismassa ja humalaiset ahdistaa, ap
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet alkoholisti, mutta kun otat, joudut vaikeuksiin
Alkoholi ei sovi sulle.
Käyttäydyin nuorena noin.
Kun nautin alkoholia, en osannut rajoittaa juomistani, vaan vedin lärvit.
Otinnkuitenkin hieman harvemmin.
Joskus 25 ikävuoden tienoilla opin hallitsemaan alkoholin käyttöäni, sen jälkeen ei ole montaa änkyräkänniä sattunut.
Sedälläni oli samanlainen ominaisuus, mutta hän alkoholisoitui n. 5-kympoisenä(pämppäsi kaikki viikonloput) ja kuoli n. 60-vuotiaana sydänpysähdykseen.
Vierailija kirjoitti:
Juon raikasta vettä ja kahvia.
Juomasekoitukset lihottaa.
Alkoholi jota juon on prosecco.
Mies 50 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet alkoholisti, mutta kun otat, joudut vaikeuksiin
Alkoholi ei sovi sulle.Käyttäydyin nuorena noin.
Kun nautin alkoholia, en osannut rajoittaa juomistani, vaan vedin lärvit.
Otinnkuitenkin hieman harvemmin.
Joskus 25 ikävuoden tienoilla opin hallitsemaan alkoholin käyttöäni, sen jälkeen ei ole montaa änkyräkänniä sattunut.
Sedälläni oli samanlainen ominaisuus, mutta hän alkoholisoitui n. 5-kympoisenä(pämppäsi kaikki viikonloput) ja kuoli n. 60-vuotiaana sydänpysähdykseen.
Olen 55 vuotias, käyn töissä..olen työnarkomaani.ap
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi että on liian vanha eroamaan.
Minun täytyy laihtua ja käydä selvinpäin keikoilla.
Lisäksi pukeudun äijämäisesti, mikä korostaa mahaani, siis näin mies sanoi.
Hyvä kun kerto rehellisesti ennen kun jättää sinut. Kuulostaa kyllä hirveältä, joten miksipä et hieman nyt kiinnittäisi huomiota olemukseesi ja tyyliisi.
Eli siedät jotain narsistista ällitälliä joka haukkuu sinua läskiksi, ja lähdet niille keikoille vaikka et haluaisi koska et uskalla olla miellyttämättä. Terveeltä kuullostaa!
Olet hyvinkin tyypillinen naisalkoholisti. Työnarkomaani joka sietää henkisesti väkivaltaista miestä, näitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Et ole alkoholisti, mutta alkoholi ei todellakaan sovi sinulle. Älä juo, jos sinusta tulee änkyrä. Italiassa juodaan pari lasillista viiniä työpäivänä aikana, ja illalla matsia katsoessa pari olutta lisää. Se on ihan normaalia, ja meidän mielestä alkoholismia. Meidän tulisi tarkkailla alkoholismin määritelmää. Täällä kun se tuntuu olevan joko ei yhtään tai sitten kännejä. No, onhan tämä muuttunut paljon sitten 80-90-luvun, nuorempi polvi osaa jo ottaa iisimmin.
Minä olin nuori 80-90 luvulla , mutta vaikka ryyppäsin ei tullu haittoja, ei krapulaa , en puhunu rivoja , en tapellut? Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli siedät jotain narsistista ällitälliä joka haukkuu sinua läskiksi, ja lähdet niille keikoille vaikka et haluaisi koska et uskalla olla miellyttämättä. Terveeltä kuullostaa!
Eli voin kieltäytyä...olematta epäreilu miehelle?ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna haukkui
En ymmärrä miksi minua ahdistaa kehot jotka tönivät ja haisevat ja vetävät kaljaa.
Minä en saa edes jätskiä kun oon läski.ap
On myös toinen sairaustila, joka ei ole sukua alkoholismille, patologinen humalatila. Oireena tolkuttomuus ja levottomuus. Jo vähäinen alkoholimäärä aiheuttaa sen. Kärsitkö siitä?
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvinkin tyypillinen naisalkoholisti. Työnarkomaani joka sietää henkisesti väkivaltaista miestä, näitähän riittää.
Työ määrittelee minut, olen siinä hyvä.
Työtäni ei voi tehdä humalassa/krapulassa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna haukkui
Minä en saa edes jätskiä kun oon läski.apOn myös toinen sairaustila, joka ei ole sukua alkoholismille, patologinen humalatila. Oireena tolkuttomuus ja levottomuus. Jo vähäinen alkoholimäärä aiheuttaa sen. Kärsitkö siitä?
En tiedä
En vain ymmärrä miksi sorrun juomaan ja ajattelen ehkä nyt kaikki menee ok..on kiva ilta .ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna haukkui
Minä en saa edes jätskiä kun oon läski.apOn myös toinen sairaustila, joka ei ole sukua alkoholismille, patologinen humalatila. Oireena tolkuttomuus ja levottomuus. Jo vähäinen alkoholimäärä aiheuttaa sen. Kärsitkö siitä?
Muuten myös vaimollani on pömppömaha. Ihastuin siihen heti. Sensuurin pelossa en voi kertoa, mikä hänellä on kaikkein kaunein.
Olen 55 vuotias
Tarkoitatko ehkä 5 vuotta?