Suosittele pankkiasi! Mulla tilejä vaan Danskessa ja sieltä tahdon kokonaan pois.
OP? Nordea? S-Pankki? Joku muu? Kiitos!
Kommentit (31)
Kaikki pankit ovat surkeita. Itse eläisin mielelläni kokonaan ilman pankkitiliä, mutta se ei taida olla oikein mahdollista. Yksikään pankki ei halua asiakkaaksi tällaista köyhää pitkäaikaistyötöntä, jolla ei ole säästöjä, eikä sijoituksia tai lainoja, ei edes luottokorttia ja jonka ainoa tulo on Kelan tuet. Tilini on Nordeassa, mutta tuo pankki on surkea, palvelu on ala-arvoista ja nöyryyttävät palvelumaksuilla. Tilin olemassaolosta pitää maksaa, pankkikortista pitää maksaa ja laskujen maksusta pitää maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pankit ovat surkeita. Itse eläisin mielelläni kokonaan ilman pankkitiliä, mutta se ei taida olla oikein mahdollista. Yksikään pankki ei halua asiakkaaksi tällaista köyhää pitkäaikaistyötöntä, jolla ei ole säästöjä, eikä sijoituksia tai lainoja, ei edes luottokorttia ja jonka ainoa tulo on Kelan tuet. Tilini on Nordeassa, mutta tuo pankki on surkea, palvelu on ala-arvoista ja nöyryyttävät palvelumaksuilla. Tilin olemassaolosta pitää maksaa, pankkikortista pitää maksaa ja laskujen maksusta pitää maksaa.
Kannattaako sun edes elää? Olet vain taakka meille paremmille.
Pankkien tileillä kannattaa pitää juuri sen verran rahaa , että just pärjää. Kaikki ylimääräinen kannattaa sijoittaa suoraan rahastoihin joista tulee joka vuosi varmaa tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Pankkien tileillä kannattaa pitää juuri sen verran rahaa , että just pärjää. Kaikki ylimääräinen kannattaa sijoittaa suoraan rahastoihin joista tulee joka vuosi varmaa tuloa.
Köyhälle pitkäaikaistyöttömälle, jonka tulot ovat kokonaan Kelasta tämä ei ole mitenkään mahdollista, eikä edes sallittua. Ylimääräistä ei juuri jää kun kaikki menee peruselämiseen ja vaikka jotain jäisikin pitää se pankkitilillä pitämisen tai sijoittamisen sijaan nostaa käteiseksi saadakseen jatkossa toimeentulotukea.
Ebberöds pankki toimii netissä, sillä on ihan täydet pankkioikeudet kuten harvinaisiksi käyvillä kivijalkapankeilla. Ihan tavallistakin kansalaista kohdellaan ystävällisesti ja kunnioittavasti.
S-Pankki on edullinen ja hyvä, itsellä se ja OP, olen ollut tyytyväinen molempiin.
Eniten ongelmia kuuluu olevan Nordean asiakkailla.
Vinkkejä otetaan myös vastaan. Handelsbanken loppuu enkä halua ääs pankkiin.
POP