Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Vähentääkö silmälasien käyttäminrn naisen viehättävyyttä/seksikkyyttä?

Vierailija
19.08.2023 |

Olen likinäköinen ja käytän silmälaseja. Moni mies on sanonut, että olisin paljon kauniimpi ilman silmälaseja.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse edes huomannut mitään silmälaseja ikinä toisella, kun riisui ne aina samalla kuin vaatteet, en siis ennenkuin sain itse omat ja ensimmäiset lasini.

vaikea sanoa, että lisäsikö vai vähensikö sitä omaa, sex appeal, juttuu? en usko sen muuttaneen mitään

Vierailija
2/21 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu laseista. Nykyään monilla on kammottavat mummolasit, ne todella vähentävät naisen viehättävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset on kammottavat mummolasit?

Vierailija
4/21 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot muovikehykset.

Läpinäkyvät "värittömät" muovikehykset ovat kamalinta, mitä nainen voi päähänsä laittaa. Mielestäni ne eivät sovi kenellekään ja niiden kanssa tulee vaikutelma, että nainen kuuluu uskonlahkoon, jossa seksiä harrastetaan vain ja ainoastaan lisääntymistarkoituksessa.

Vierailija
5/21 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

silälasit naisella on mailman seksikäimät . hmm minulla taitaa olla silmälasi fetissi =)

Vierailija
6/21 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot muovikehykset.

Läpinäkyvät "värittömät" muovikehykset ovat kamalinta, mitä nainen voi päähänsä laittaa. Mielestäni ne eivät sovi kenellekään ja niiden kanssa tulee vaikutelma, että nainen kuuluu uskonlahkoon, jossa seksiä harrastetaan vain ja ainoastaan lisääntymistarkoituksessa.

Täysin samaa mieltä!

Vierailija
7/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, mitä vahvemmat sen parempi

Vierailija
8/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähennä. Pitää ymmärtää myös se että laseja oikeasti tarvitaan eikä ne ole pelkästään koristeena. M52

Vierailija
9/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuta.

Vierailija
10/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voivat myös lisätä sitä! Itse olen heikkona kotiopettajatar-lookiin.

Vierailija
11/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti, silmälaseilla itsessään ei ainakaan itselleni ole seksuaalista funktiota. Mutta, vaikka silmälasit ovatkin apuväline, on ne myös asuste. Nainen voi käyttää asusteita lisätäkseen omaa viehätysvoimaansa, tai vastaavasti sen vastaisesti. Joten lienee oleellisinta, että asuste on kantajalleen mieluinen.

Päivittäin kohtaa useita seksikkäitä naisia, joilla osalla on silmälasit, osalla ei. Kyse on kokonaisuudesta ja siitä, että nainen on sinut itsensä kanssa. Jotta voisin oman kantani sinun suhteen esittää, tulisi sinut tietenkin tavata. Ja senkin jälkeen olisi arveluttavaa sanoa asia ääneen.

Joten yksiselitteistä vastausta aivan mahdoton antaa, riippuu aivan täysin naisesta, kokonaisuudessaan, mutta kun ap kysyi miesten näkökulmaa, niin tietysti myös miehestä.

Vierailija
12/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit tekee nuoresta naisesta seksikkäämmän.

Vierailija
13/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentää, mutta en tuon perusteella jättäisi lähestymättä. Sängyssä kuitenkin puuhaillaan ilman laseja.

t. rillirousku itsekin

Vierailija
14/21 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan, päinvastoin! Silmälaseilla, jakkupuvulla, valkoisella kauluspaidalla ja laittamalla tukan ylös nainen saa luotua ihanan kiihottavan sihteerilookin. Kun kaivattuni alkoi käyttää silmälaseja, siitä asti olen fantasioinut siitä, että hän ottaisi suihin ja saisin laueta hänen silmälaseilleen ja kasvoilleen.. Sellaiset pyöreät isot linssit on just hotit. Kun nainen sitten ottaa silmälasit pois ja hiukset auki, se on kuin hän muuttuisi ihan eri naiseksi. On kuin olisi sängyssä kahden eri naisen kanssa. Todella kiihottavaa!

Vierailija
15/21 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun naamaan lasit sopii, toisten ei, ja riippuu myös laseista. Kokonaisuudessaan aika neutraali. 

Vierailija
16/21 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki, typerys, piilarit.

Vierailija
17/21 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun naamaan lasit sopii, toisten ei, ja riippuu myös laseista. Kokonaisuudessaan aika neutraali. 

70-luvun kekkoslasit on aika kauheita kenellä tahansa.

Vierailija
18/21 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään, jos nainen on muuten viehättävä ja iloinen. 

Vierailija
19/21 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silmälasien sangan työntää virtsaputkeen, niin löysinkin muna saa ryhtiä.

Vierailija
20/21 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on miehen silmään  viehättävämpi, eli seksikkäämpi, ilman silmälaseja, kuten myös ilman monokkelia.

Jotkin näköaisin virheet ovat sellaisia, että niiden aiheuttaja vaikuttaa  moneen muuhunkin prosessiin aivoissa. Esimerkiksi feministeillä yleensä on lasit tai piilarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi