Millä kriteereillä päätät, käytätkö yhden yön jutuissa kondomia vai et?
Josku olen todella ihanania miheä halunnut miellyttää ja olen antanut ilman.
Kommentit (28)
Ne todella ihanat miehet saavat panna kaikkia ilman kondomia.
Jos kävisin, niin aina kumin kanssa. Vain idiootti nai ilman. Perusteluita lienee turha luetella.
Usko nyt jo! Ei mitään kondomeja. Mies nauttii eniten, kun sitä saatanan sadeasua ei ole päällä!
Se on sen vastapuolen NAISEN tehtävä huolehtia siitä että hän on puhdas ja ehkäisystä
En miehenä suostu tai halua harrastaa seksiä kuin kortsun kanssa. .- Toistaiseksi tästä kiriteeristä ei ole ollut ongelmaa. - Joka kyllä voi johtua myös siitä, että en aktiivisesti harrasta yhdenyön juttuja.
Kari67 kirjoitti:
Usko nyt jo! Ei mitään kondomeja. Mies nauttii eniten, kun sitä saatanan sadeasua ei ole päällä!
Se on sen vastapuolen NAISEN tehtävä huolehtia siitä että hän on puhdas ja ehkäisystä
Tapansa kullakin. - Itse en koe lainkaan kärsiväni siitä, että käytän kortsua. - Mieluummin kortsua myös siksi, että en halua muistoksi mahd. tautia ja/ tai tulla isäksi.
Kari67 kirjoitti:
Kuten jo kirjoitin vain idiootti ei käytä kumia. Vain idiootti maksaa elareita tai hankkii tauteja. Kumpikaan ei ole merkki miehisyydestä vaan äärettömästä tyhmyydestä.
Kari67 kirjoitti:
Näin juuri
Vierailija kirjoitti:
Kari67 kirjoitti:
Se on sen vastapuolen NAISEN tehtävä huolehtia siitä että hän on puhdas ja ehkäisystäNäin juuri
Joukossa se tyhmyys tiivistyy.
Kokemuksen kautta ei yhtään panoa ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Kari67 kirjoitti:
Se on sen vastapuolen NAISEN tehtävä huolehtia siitä että hän on puhdas ja ehkäisystäKuten jo kirjoitin vain idiootti ei käytä kumia. Vain idiootti maksaa elareita tai hankkii tauteja. Kumpikaan ei ole merkki miehisyydestä vaan äärettömästä tyhmyydestä.
Jotkut haluaa nauttia elämästä ja oman kokemuksen mukaan, jos nainen haluaa miestä oikeesti antaa hän miehen päättää kumin käytöstä. Jos nainen on kysellyt kumia olen vastannut olevani terve suomalainen mies, joka ei kumin kanssa temppuile. Ainakin itse saan naisilta paljaalla.
Naiset tarvitsevat edullisia hedelmöityshoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari67 kirjoitti:
Se on sen vastapuolen NAISEN tehtävä huolehtia siitä että hän on puhdas ja ehkäisystäKuten jo kirjoitin vain idiootti ei käytä kumia. Vain idiootti maksaa elareita tai hankkii tauteja. Kumpikaan ei ole merkki miehisyydestä vaan äärettömästä tyhmyydestä.
Jotkut haluaa nauttia elämästä ja oman kokemuksen mukaan, jos nainen haluaa miestä oikeesti antaa hän miehen päättää kumin käytöstä. Jos nainen on kysellyt kumia olen vastannut olevani terve suomalainen mies, joka ei kumin kanssa temppuile. Ainakin itse saan naisilta paljaalla.
Terve suomalainen mies??? Kun stadissa opittiin aikoinaan käyttämään kumia kuppa lähti töölöstä hervantaan. Nyt tänä kesänä kuppa on jo levinnnyt Rovaniemellä ja levinnyt taas muutenkin. Näitä terveitä puhtaita suomalaisia miehiä ilman kumeja on ilmeisesti sielläkin.
Mutta voihan se olla, että sekä miesten, että naisten älykkyysosamäärä on laskenut. Bimboja molemmin puolin on entistä enemmän ja sitä myöten sukupuolitauteja ja yh-äitejä. Sitä saa mitä tilaa.
Jos penis on menossa paikkaan, jossa on hedelmöittymisen mahdollisuus niin käytän kortsua. Jos muualle niin ei ole niin tarkkaa.
Miten nyt tuon sanois. Oli eka kimppa ,ja nuoret miehet olivat niin kiimassa . Pakko sanoa että olin itsekkin sekaisin koomasta.
Piti olla kondoomilla,mutta kun kollit oli tutustunut pilluuni ja nuoltu ,eka nousi päälleni. Se hetki oli niin kiihkeä että halusin vaan kovaa sisään.
Teki järjettömän hyvää,komea kolli antoi nopeaan lastin sisään.
Halusin vaan nopeaan seuraavan jatkamaan .
Ei siinä enään kumeista puhuttu, vaan sain koko yön.
Ei tullut mitään tauteja,ja pakko oli käydä testeissä.
Sillä kriteerillä, että käytän aina kumia.
Joskus harvoin eteen tulee ihana mies ja herkullinen kalu jonka, haluan suuhuni, ja silloin se on ilman kumia. Ja tuleville kysyjille, kyllä nielen, mutta se on vain harva mies joka saa multa tällaista hoitoa.
Jos haluan lapsen välittömästi naisen kanssa, niin jätän kortsun pois naisen suostumuksella. Näin ei vielä ole käynyt ensimmäisillä tapaamisilla, mutta voihan sekin päivä vielä koittaa.
Vierailija kirjoitti:
En miehenä suostu tai halua harrastaa seksiä kuin kortsun kanssa. .- Toistaiseksi tästä kiriteeristä ei ole ollut ongelmaa. - Joka kyllä voi johtua myös siitä, että en aktiivisesti harrasta yhdenyön juttuja.
Kyllähän kondomia käytetään myös parisuhteissa ehkäisymuotona. Itsellä käytössä aina.
Vierailija kirjoitti:
Jos penis on menossa paikkaan, jossa on hedelmöittymisen mahdollisuus niin käytän kortsua. Jos muualle niin ei ole niin tarkkaa.
Entä jos nainen ei ota suihin ilman kumia?
Nieletkö?